Poświadczenie nieprawdy - kredyt hi poteczny

Data: 2009-09-30 23:22:07
Autor: kuba
Poświadczenie nieprawdy - kredyt hi poteczny
Night pisze:

Może ktoś przerabiał taki temat i też załapał się na "sprawdzenie" i podzieli się jaką "nagrodę" otrzymał ;)

Jak robiłem praktyki w wydziale karnym, to było to najczęstsze przestępstwo zaraz po pijanych kierowcach. Nikt nie dostał kary bezwzględnego pozbawiania wolności ;)

--
kuba

Data: 2009-10-01 08:25:30
Autor: Night
[...]

Czyli jest szansa, że nie będzie odsiadki w razie czego. Czy ludzie, którzy dokonali tego wyczynu padli ofiarą przypadkowego sprawdzania przez bank czy wpadali w innych okolicznościach? Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam serdecznie
Marcin

Data: 2009-10-01 09:37:48
Autor: Tomek
Poświadczenie nieprawdy - kredyt hipoteczny
Dnia 01-10-2009 o 08:25:30 Night <marcin_swk@o2.pl> napisał(a):

Jak robiÂłem praktyki w wydziale karnym, to byÂło to najczĂŞstsze
przestĂŞpstwo zaraz po pijanych kierowcach. Nikt nie dostaÂł kary
bezwzglĂŞdnego pozbawiania wolnoÂści ;)

--
kuba

Czyli jest szansa, Âże nie bĂŞdzie odsiadki w razie czego. Czy ludzie,  ktĂłrzy
dokonali tego wyczynu padli ofiarÂą przypadkowego sprawdzania przez bank  czy
wpadali w innych okolicznoÂściach? Z gĂłry dziĂŞkujĂŞ za odpowiedÂź.

Wpaść możesz zawsze - np. chwilowo przestaniesz spłacać kredyt
i się zakwalifikujesz do audytu, etc. Zakładam że masz co najmniej
10 lat spłaty przed sobą, więc sporo możliwości na wtopę.
Nie wiem czy nie lepszym wyjściem byłaby skrucha przed bankiem
- zakładam że oni są rozsądni i nie zforwardują tego do prokuratora,
a jeśli sforwardują, to dobrowolne przyznanie się, opisanie okoliczności
itd oznacza chyba jakieś rozsądne zawiasy i koniec sprawy.
Nie wiem jakie masz nerwy, ale 10+ lat się oglądać za siebie to IMHO nie
jest dobra prspektywa :)

--
Tomek

Data: 2009-10-01 10:50:41
Autor: kuba
Night pisze:
[...]

Szczerze mówiąc nie pamiętam, czy były to przypadkowe sprawdzenia, ale na pewno żadna z tych osób nie dokonała autodenuncjacji ;D Myślę, że prokurator byłby wzruszony ;)

--
kuba

Poświadczenie nieprawdy - kredyt hi poteczny