Poszed³ jak kuna w agrest.

Data: 2015-05-27 19:54:21
Autor: jerzu
Poszed³ jak kuna w agrest.

http://wtkplay.pl/video-id-18343-audi_przejezdza_na_czerwonym_i_wpada_pod_rozpedzony_tramwaj

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Data: 2015-05-27 20:47:03
Autor: ZIWK
Poszed³ jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-27 o 19:54, jerzu pisze:

http://wtkplay.pl/video-id-18343-audi_przejezdza_na_czerwonym_i_wpada_pod_rozpedzony_tramwaj

Czerwone ¶wiat³o, przej¶cie dla pieszych, podwójna ci±g³a i jeszcze usi³owanie wymuszenia pierwszeñstwa na tramwaju...
£adny zestaw...
Mam nadziejê, ¿e prawnicy z firmy ubezpieczeniowej zarobi± na swoje utrzymanie.

Data: 2015-05-27 20:48:50
Autor: re
Poszed³ jak kuna w agrest.

U¿ytkownik "jerzu"

http://wtkplay.pl/...

Dzia³a tylko z reklamami :-)

Data: 2015-05-28 10:27:54
Autor: elmer radi radisson
Poszed³ jak kuna w agrest.
On 2015-05-27 20:48, re wrote:

Dzia³a tylko z reklamami :-)

tu dziala z adblockiem :)
https://www.facebook.com/sciagara/videos/966209906746649/?hc_location=ufi

swoja droga straszny ciec w tym audi, jakos nie wspolczuje ;)

--

memento lorem ipsum

Data: 2015-05-28 11:42:11
Autor: Big Jack
Poszed³ jak kuna w agrest.
W wiadomo¶ci
*elmer radi radisson* napisa³(-a):

swoja droga straszny ciec w tym audi,

Ale jaki przytomny, swiat³a awaryjne w³±czy³ zaraz po kontakcie z przecinakiem :D Chyba ¿e to za³atwi³ jaki¶ w³±cznik bezw³adno¶ciowy

jakos nie wspolczuje ;)

Ja powiem, ¿e nawet siê nale¿a³o

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2015-05-28 03:06:52
Autor: przemek.jedrzejczak
Poszed³ jak kuna w agrest.
-- Ale jaki przytomny, swiat³a awaryjne w³±czy³ zaraz po kontakcie z przecinakiem :D Chyba ¿e to za³atwi³ jaki¶ w³±cznik bezw³adno¶ciowy

a dokladnie sterownik systemu bezpieczenstwa:

* Notentriegelung der Zentralverriegelung
* Einschalten der Innenbeleuchtung
* Abschalten der Kraftstoff pumpe
* Einschalten der Warnblinkanlage

tu jest fajny dokument dla ratownikow:

http://www.audi.de/dam/nemo/models/misc/special-purpose-vehicles/PDF/Rettungsleitfaden_DE.pdf

Data: 2015-05-28 11:47:48
Autor: Myjk
Poszedł jak kuna w agrest.
Thu, 28 May 2015 11:42:11 +0200, Big Jack
swoja droga straszny ciec w tym audi,
Ale jaki przytomny, swiatła awaryjne włączył zaraz po kontakcie z przecinakiem :D Chyba że to załatwił jakiś włącznik bezwładnościowy

Boczne poduszki odpaliły, a z odpaleniem poduszek załączają się awaryjne (jeśli jeszcze są). ;)

jakos nie wspolczuje ;)
Ja powiem, że nawet się należało

Samochodowi? ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-05-28 18:18:53
Autor: Shrek
Poszed³ jak kuna w agrest.
On 2015-05-28 10:27, elmer radi radisson wrote:

tu dziala z adblockiem :)
https://www.facebook.com/sciagara/videos/966209906746649/?hc_location=ufi

swoja droga straszny ciec w tym audi, jakos nie wspolczuje ;)

Nie wiem co by³o wcze¶niej, ale nie wygl±da mi to na nieudany manewr skrêtu w prawo. IMHO co¶ odwin±³ wcze¶niej a potem zauwa¿y³ ¿e na jego pasie ju¿ co¶ stoi, w dodatku na czerwonym. No i odbi³ w lewo, skontrowa³... a potem to ju¿ samo wysz³o;)

Shrek.

Data: 2015-05-28 19:50:15
Autor: PiteR
Poszed³ jak kuna w agrest.

tu dziala z adblockiem :)

ch go wie co on chcia³ zrobiæ. Móg³ hamowaæ ju¿ od pasów. Móg³ próbowaæ wyrobiæ siê w prawo. https://youtu.be/ZtToESnPlA8

--
Piter

golf mk2
a jak twój samochód bêdzie je¼dzi³ po 28 latach?

Data: 2015-05-28 19:59:59
Autor: re
Poszed³ jak kuna w agrest.

U¿ytkownik "PiteR"

ch go wie co on chcia³ zrobiæ. Móg³ hamowaæ ju¿ od pasów. Móg³ próbowaæ
wyrobiæ siê w prawo.

https://youtu.be/ZtToESnPlA8
-- -
£aaa³, w koñcu siê uda³o odtworzyæ :-)

Data: 2015-05-28 22:12:04
Autor: LordBluzg®
Poszedł jak kuna w agrest.

On 2015-05-28 10:27, elmer radi radisson wrote:

tu dziala z adblockiem :)
https://www.facebook.com/sciagara/videos/966209906746649/?hc_locat
ion=ufi

swoja droga straszny ciec w tym audi, jakos nie wspolczuje ;)

Nie wiem co było wcześniej, ale nie wygląda mi to na nieudany
manewr skrętu w prawo. IMHO coś odwinął wcześniej a potem zauważył
że na jego pasie już coś stoi, w dodatku na czerwonym. No i odbił
w lewo, skontrował... a potem to już samo wyszło;)

ch go wie co on chciał zrobić. Mógł hamować już od pasów. Mógł próbować
wyrobić się w prawo.

https://youtu.be/ZtToESnPlA8

Tam nie ma "w prawo" https://goo.gl/maps/wh5QS

--
LordBluzg®
Have you heard the news? The dogs are dead!

Data: 2015-05-28 22:20:52
Autor: PiteR
Poszed³ jak kuna w agrest.

On 2015-05-28 10:27, elmer radi radisson wrote:

tu dziala z adblockiem :)
[...]

uuuu fak

--
Piter

golf mk2
a jak twój samochód będzie jeździł po 28 latach?

Data: 2015-05-29 00:06:26
Autor: LordBluzg®
Poszedł jak kuna w agrest.
na  ** p.m.s **  Shrek pisze tak:
On 2015-05-28 10:27, elmer radi radisson wrote:
tu dziala z adblockiem :)
[...]

Generalnie, za szybko. Żadna inna opcja nie ratowała go przed kolizją.

Data: 2015-05-29 06:37:35
Autor: Shrek
Poszedł jak kuna w agrest.
On 2015-05-28 22:20, PiteR wrote:

Tam nie ma "w prawo" https://goo.gl/maps/wh5QS

uuuu fak

Mimo wszystko - wydaje mi się, że to co widzimy to nie jest efekt przemyśleń kierowcy gdzie pojechać, a po prostu słabo kontrolowany poślizg:P

Shrek.

Data: 2015-05-29 09:25:08
Autor: PiteR
Poszed³ jak kuna w agrest.

On 2015-05-28 22:20, PiteR wrote:

Tam nie ma "w prawo" https://goo.gl/maps/wh5QS

uuuu fak

Mimo wszystko - wydaje mi siê, ¿e to co widzimy to nie jest efekt przemy¶leñ kierowcy gdzie pojechaæ, a po prostu s³abo kontrolowany
po¶lizg:P Shrek.

Ja bym da³ maksymalnie po heblach juz na pasach i uderzy³ przodem.
W koñcu to niez³y samochód by³. Mog³oby siê udaæ.

Data: 2015-05-29 13:15:16
Autor: Shrek
Poszed³ jak kuna w agrest.
On 2015-05-29 09:25, PiteR wrote:

Ja bym da³ maksymalnie po heblach juz na pasach i uderzy³ przodem.
W koñcu to niez³y samochód by³. Mog³oby siê udaæ.

Jakby on wiedzia³ co che zrobiæ i jak to zrobiæ, to pewnie nie zosta³by bohaterem youtuba. Po prostu to co widzimy to by³ s³abo kontrolowany po¶lizg a nie jaka¶ taktyka wyj¶cia z i tak s³abej sytuacji.

Shrek.

Data: 2015-05-29 13:36:29
Autor: twistedme
Poszed³ jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-29 o 13:15, Shrek pisze:
On 2015-05-29 09:25, PiteR wrote:

[...]

Zobacz na mapê jak tam id± te tory. https://goo.gl/maps/wh5QS

Ja przypuszczam, ¿e popatrzy³ w lewo w Warszawsk±, ¿e nic nie jedzie i chcia³ pocisn±æ. Zapomnia³/nie zauwa¿y³/nie wiedzia³, ¿e tam s± jeszcze tory i jak zobaczy³, ¿e jedzie prosto na tramwaj, to zacz±³ uciekaæ, chcia³ pewnie go omin±æ, niestety "trochê" zabrak³o i siê nie zmie¶ci³...

Data: 2015-05-29 13:42:57
Autor: Shrek
Poszed³ jak kuna w agrest.
On 2015-05-29 13:36, twistedme wrote:

[...]

Mo¿e i tak - ale wtedy to ju¿ lepiej torami pod pr±d pojechaæ.

Shrek.

Data: 2015-05-29 14:31:32
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
On 2015-05-29 13:36, twistedme wrote:

Zobacz na mapÄ™ jak tam idÄ… te tory. https://goo.gl/maps/wh5QS

Ja przypuszczam, że popatrzył w lewo w Warszawską, że nic nie jedzie i
chciał pocisnąć. Zapomniał/nie zauważył/nie wiedział, że tam są jeszcze
tory i jak zobaczył, że jedzie prosto na tramwaj, to zaczął uciekać,
chciał pewnie go ominąć, niestety "trochę" zabrakło i się nie zmieścił...

Może i tak - ale wtedy to już lepiej torami pod prąd pojechać.

Tak, wiemy że byś tak pojechał ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-05-29 16:39:22
Autor: Shrek
Poszedł jak kuna w agrest.
On 2015-05-29 14:31, Liwiusz wrote:

Może i tak - ale wtedy to już lepiej torami pod prąd pojechać.

Tak, wiemy że byś tak pojechał ;)

Ja zacząłbym od tego, żeby nie wpierdolić się na skrzyżowanie bez kontroli nad pojazdem. A jak już bym tak wjechał, to nie szukałbym teorii co chciałem zrobić, a po prostu przyznał, że głupio wyszło;)

Shrek.

Data: 2015-05-29 16:47:38
Autor: Myjk
Poszedł jak kuna w agrest.
Fri, 29 May 2015 16:39:22 +0200, Shrek
 Å¼eby nie wpierdolić siÄ™ na skrzyżowanie bez kontroli nad pojazdem

Ale on miał kontrolę nad pojazdem.
Nie miał kontroli nad swoim... mózgiem (?).

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-05-29 16:57:59
Autor: Shrek
Poszedł jak kuna w agrest.
On 2015-05-29 16:47, Myjk wrote:

  żeby nie wpierdolić siÄ™ na skrzyżowanie bez
kontroli nad pojazdem

Ale on miał kontrolę nad pojazdem.
Nie miał kontroli nad swoim... mózgiem (?).

No właśnie wydaje się, ze nie bardzo - przecież celowo się w ten tramwaj nie wpierdolił:P Nawet jak ktoś ma mózg nie bardzo, to raczej zderzeń z tramwajem unika.

Shrek.

Data: 2015-05-29 17:15:25
Autor: Myjk
Poszedł jak kuna w agrest.
Fri, 29 May 2015 16:57:59 +0200, Shrek
[...]

Celowo nie, zwyczajnie go nie zauważył. Co wcale nie dziwi przy takiej
trajektorii (wyjazd zza stojÄ…cego pojazdu z lewej i jazdÄ™ z zamiarem w
prawo) i prędkości. Chcąc jechać w prawo skupił się na lewej stronie a
potem jak zauważył tram to już był w czarnej dupie.

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-05-29 09:54:04
Autor: Marcin N
Poszed³ jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-28 o 19:50, PiteR pisze:
ch go wie co on chcia³ zrobiæ. Móg³ hamowaæ ju¿ od pasów. Móg³ próbowaæ
wyrobiæ siê w prawo.

https://youtu.be/ZtToESnPlA8

Dlaczego ten film jest zablokowany na mocy praw autorskich?
Chyba, ¿e autor filmu, a nie w³a¶ciciel samochodu go zablokowa³ - wtedy rzeczywi¶cie ma prawo.

--
MN

Data: 2015-05-30 09:41:13
Autor: PiteR
Poszed³ jak kuna w agrest.
na  ** p.m.s **  Marcin N pisze tak:

[...]

A niech sobie blokuje. I tak pojawi± siê klony.

--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.

Data: 2015-05-28 19:58:03
Autor: re
Poszed³ jak kuna w agrest.

U¿ytkownik "elmer radi radisson"

Dzia³a tylko z reklamami :-)

tu dziala z adblockiem :)
https://www.facebook.com/sciagara/videos/966209906746649/?hc_location=ufi
-- -
A teraz "wymagana nowsza wersja Flash Player" :-)

Data: 2015-05-29 11:09:40
Autor: elmer radi radisson
Poszed³ jak kuna w agrest.
On 2015-05-28 19:58, re wrote:

A teraz "wymagana nowsza wersja Flash Player" :-)

mi dziala dzis tak samo jak wczoraj.

--

memento lorem ipsum

Data: 2015-05-28 16:00:36
Autor: Sebastian Bia³y
Poszed³ jak kuna w agrest.
On 2015-05-27 19:54, jerzu wrote:
http://wtkplay.pl/video-id-18343-audi_przejezdza_na_czerwonym_i_wpada_pod_rozpedzony_tramwaj

Pomijaj±c kierowcê, czemu to RS6 jest takie absurdalnie drogie? Silnik to odlew ze zlota? Wygl±da jak nie przymierzaj±c zwyk³a Skoda wiec raczej za wygl±d sie nie p³aci. To za co, za lans?

Data: 2015-05-28 19:27:28
Autor: Adam Wo³k-Jankowski
Poszed³ jak kuna w agrest.
Mo¿e z powodu silnika V8 560KM od Lamborghini?
--
Z powa¿aniem:
Adam Wo³k-Jankowski

Data: 2015-05-28 20:06:48
Autor: Sebastian Bia³y
Poszed³ jak kuna w agrest.
On 2015-05-28 19:27, Adam Wo³k-Jankowski wrote:
Mo¿e z powodu silnika V8 560KM od Lamborghini?

No ale ten silnik kosztuje 400ty¶?

+ 100ty¶ za opakowanie skoda-like. Bo pismaki twierdz± ¿e pó³ miliona.

Data: 2015-05-29 10:40:57
Autor: Chris
Poszed³ jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-28 o 19:27, Adam Wo³k-Jankowski pisze:
Mo¿e z powodu silnika V8 560KM od Lamborghini?

Minimum, u mnie prezes w poprzedniej generacji mia³ zrobione na 700KM, teraz ma now± sztukê ale nie pyta³em na ile skrêcona.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê pojazdu.

Data: 2015-05-28 21:33:38
Autor: twistedme
Poszed³ jak kuna w agrest.
Data: 2015-05-28 21:43:31
Autor: PiteR
Poszed³ jak kuna w agrest.
na  ** p.m.s **  twistedme pisze tak:

W dniu 2015-05-27 o 19:54, jerzu pisze:

http://wtkplay.pl/video-id-18343-audi_przejezdza_na_czerwonym_i_wp
ada_pod_rozpedzony_tramwaj
a tak wygl±da³ ju¿ po...

https://youtu.be/8bpUbVmzyqs

Czy mo¿e ma kto¶ zrzut aukcji z allegro? Bo nie zd±¿y³em zanim usunêli

:/

Data: 2015-05-29 09:29:53
Autor: Myjk
Poszed³ jak kuna w agrest.
Thu, 28 May 2015 21:43:31 +0200, PiteR
Czy może ma ktoś zrzut aukcji z allegro? Bo nie zdążyłem zanim usunęli

Skoro już auto rozbite, to usunęli. ;)
Tam nic szczególnego nie było, poza kosmiczną ceną (chyba 650 tys.).

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-05-29 16:46:19
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-29 o 09:29, Myjk pisze:
Thu, 28 May 2015 21:43:31 +0200, PiteR

Czy może ma ktoś zrzut aukcji z allegro? Bo nie zdążyłem zanim usunęli

Skoro już auto rozbite, to usunęli. ;)
Tam nic szczególnego nie było, poza kosmiczną ceną (chyba 650 tys.).

No to ubezpieczalnia wypłaci sprzedawcy z AC, natomiast ciekawe, czy zgłoszą się z regresem do sprawcy.

Data: 2015-05-29 16:58:51
Autor: Shrek
Poszedł jak kuna w agrest.
On 2015-05-29 16:46, Tomasz Wójtowicz wrote:

No to ubezpieczalnia wypłaci sprzedawcy z AC, natomiast ciekawe, czy
zgłoszą się z regresem do sprawcy.

A na jakiej podstawie? Jaki sens miałoby wtedy AC?

Shrek.

Data: 2015-05-29 17:10:04
Autor: Myjk
Poszedł jak kuna w agrest.
Fri, 29 May 2015 16:58:51 +0200, Shrek
A na jakiej podstawie?

Na takiej samej, jak nie wypłacają gdy ktoś jedzie po pijaku. I nie wiem
czy TU rozważa kto prowadził. Po prostu nie wypłacają AC ze względu na
rażące łamanie przepisów i koniec. Dlaczego myślisz megrims film ze swojego
krasztestu tak szybko skasował... ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-05-29 17:22:21
Autor: twistedme
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-29 o 17:10, Myjk pisze:
[...]

A to nie jest tak, że to reguluje jakaś ustawa i regres może być tylko w przypadku:

- jak zrobił to umyślnie
- po pijaku lub pod wpływem innych substancji
- ukradł auto
- uciekł z miejsca wypadku

?

Tutaj można chyba jedynie podciągnąć pod to, że zrobił to umyślnie. Ale przypuszczam, że powie, że mu się pedały pomyliły, albo samochód nagle sam zaczął przyśpieszać :)

Data: 2015-05-29 18:19:04
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-29 o 17:22, twistedme pisze:
[...]

Regulują to ogólne warunki ubezpieczenia.

- jak zrobił to umyślnie

Wówczas w ogóle nie ma odszkodowania.

- po pijaku lub pod wpływem innych substancji

jw.

- ukradł auto

Rzeczywiście wówczas jest regres.

- uciekł z miejsca wypadku

Wówczas nie ma odszkodowania.

?

Pamiętaj, że mówimy o AC, a nie OC.

Tutaj można chyba jedynie podciągnąć pod to, że zrobił to umyślnie. Ale

No ba, trzeba by to udowodnić. Raczej niewykonalne, bo i tak nie było.

przypuszczam, że powie, że mu się pedały pomyliły, albo samochód nagle
sam zaczął przyśpieszać :)

Od tego właśnie jest AC.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-29 22:02:19
Autor: Konfabulator
Poszed³ jak kuna w agrest.
No to za jakie¶ 3 tygodnie trzeba zacz±æ monitorowaæ otomoto, bo bêdzie promocyjne rs6 bezwypadkowe, aczkolwiek po niewielkiej kolizji i ze skoszon± tramwajem bud±, do kupienia :)

Data: 2015-06-01 08:24:56
Autor: Myjk
Poszedł jak kuna w agrest.
Fri, 29 May 2015 18:19:04 +0200, Liwiusz
Tutaj można chyba jedynie podciągnąć pod to, że zrobił to umyślnie. Ale
No ba, trzeba by to udowodnić. Raczej niewykonalne, bo i tak nie było.

Oczywiście, umyślnie pod tramwaj nie wjechał. Podobnie jak kierowca
_umyślnie_ nie powoduje wypadku będąc pod wpływem alkoholu. Byłaby znaczna różnica, gdyby skręcał z prawego pasa, zatrzymując się przed
(ewentualną) zieloną strzałką (czy tam nawet nie zatrzymywał, ale jechał
powoli), wjechał na skrzyżowanie z zachowaniem ostrożności itd. i jednak
wpadł pod ten tramwaj. Ale w tym wypadku, na podstawie filmu (o ile ten
dotrze do TU i ich prawnik zechce wykorzystać), to już bardzo łatwo
wyjaśnić, że była to zwyczajna szarża ułańska. Dlatego filmy z jego
udziałem tak szybko znikają.

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-06-01 08:38:55
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-06-01 o 08:24, Myjk pisze:
[...]

Szarża ułańska to nie jest termin prawny. Można to porównać do
niedbalstwa, ale nawet nie rażącego. Zatem brak podstaw do odmowy wypłaty.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-01 09:12:29
Autor: Myjk
Poszedł jak kuna w agrest.
Mon, 01 Jun 2015 08:38:55 +0200, Liwiusz
Szarża ułańska to nie jest termin prawny.

Bo nie jesteśmy w sądzie.

Można to porównać do niedbalstwa, ale nawet nie rażącego.

Widać mamy inną wizję, bo dla mnie nawet "rażące niedbalstwo" to mało
powiedziane. To było zwyczajne ignorowanie elementarnych zasad ruchu
drogowego i bezpieczeństwa.

Zatem brak podstaw do odmowy wypłaty.

Czas pokaże.

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-06-01 09:19:46
Autor: twistedme
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-06-01 o 09:12, Myjk pisze:
[...]

Też jestem ciekaw jak to się skończy. Czy wygra zdrowy rozsądek, czy raczej prawne kruczki...

Data: 2015-06-01 03:28:33
Autor: przemek.jedrzejczak
Poszed³ jak kuna w agrest.
-- Te¿ jestem ciekaw jak to siê skoñczy. Czy wygra zdrowy rozs±dek, czy raczej prawne kruczki...

w Polsce nie mam pojecia ale w Niemczech przejazd na czerwonym zasadniczo podpada pod "razace niedbalstwo" nie pomaga nawet wykupiona ochrona prawna (rekomenduja przyjecia obnizonego odszkodowania) czyli 50% z klucza przepada a jak jakas dziadowskie TU to moga sie dalej palowac ...

i zrodlo:

Urteil zur Leistungskürzung bei Rotlichtverstoß
 Das Landgericht Münster entschied im Jahr 2009 ((LG Münster 20.8.09, 15 O 141/09 ), dass eine 50prozentige Kürzung der Entschädigung beim Überfahren einer roten Ampel rechtens sei. Eine Versicherungsnehmerin hatte gegen ihr Versicherungsunternehmen geklagt.

P.

Data: 2015-06-01 03:46:26
Autor: przemek.jedrzejczak
Poszed³ jak kuna w agrest.
update:
Pojazd nale¿y do jednego z poznañskich dilerów samochodowych i s³u¿y³ jako auto pokazowe.

czyli niekoniecznie wlasciciel a raczej przypadkowy kierowca ... w tej sytuacji TU (ktore ?) moze spuscic dealera na drzewo lub wspanialomyslnie uznac szkode i wyplacic wg cennika ... zalezy od konkretnego TU ale mysle ze na 100% nie ma raczej co liczyc ... tam gdzie zaczyna sie kasa, koncza sie sentymenty :-)

P.

Data: 2015-06-01 12:47:08
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-06-01 o 12:46, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
update:
Pojazd należy do jednego z poznańskich dilerów samochodowych i służył jako auto pokazowe.

[...]

Przecież AC nie działa tylko na szkody poczynione przez
kierowcę-właściciela.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-01 13:00:08
Autor: twistedme
Poszed³ jak kuna w agrest.
W dniu 2015-06-01 o 12:46, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
update:
Pojazd nale¿y do jednego z poznañskich dilerów samochodowych i s³u¿y³ jako auto pokazowe.

S± ró¿ne plotki. Mi kolega mówi³, ¿e brat mu mówi³ :), ¿e prowadzi³ pracownik salonu, a nie klient. Je¿eli ma to jakie¶ znaczenie... No i te¿ nie wiem czy to w prawda.

Data: 2015-06-01 05:09:26
Autor: przemek.jedrzejczak
Poszed³ jak kuna w agrest.
-- S± ró¿ne plotki. Mi kolega mówi³, ¿e brat mu mówi³ :), ¿e prowadzi³ pracownik salonu, a nie klient.

a moze to bracia :-) ? tutaj ubezpieczalnia tez bedzie kombinowac zeby nie wyplacic:

http://www.bild.de/regional/hamburg/unfaelle/audi-versenkt-40199200.bild.html

Data: 2015-06-01 12:56:42
Autor: J.F.
Poszed³ jak kuna w agrest.
U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci grup
[...]

Ale to tak zawsze, w jednej sprawie, taki punkt w umowie byl ?

Bo z rzadka, ale sie zdarza, ze kierowca tego czerwonego nie zauwazy. Nie zlekcewazy "bo sie zmieszcze", tylko zauwazy czy nie przyjmie do wiadomosci.

No i na takie przypadki kupuje sie ubezpieczenie, bo inaczej to zawsze by bylo 50% :-)

J.

Data: 2015-06-01 05:20:55
Autor: przemek.jedrzejczak
Poszed³ jak kuna w agrest.
-- Ale to tak zawsze, w jednej sprawie, taki punkt w umowie byl ?

umowa byla pewnie normalna tzn bez "razacego niedbalstwa" wyrok tylko tez w tej konkretnej sprawie wiec niby dramatu nie ma ale chyba sie utrwalilo ...

-- No i na takie przypadki kupuje sie ubezpieczenie, bo inaczej to zawsze by bylo 50% :-)

i bedzie ... AC to nie jest jakas magia tylko prosta kalkulacja, TU musi na tym zarobic i w PL otwiera sie rynek na rzeczoznawcow, dobry fachman ktory potrafi wylapac scieme klienta i oszczedzic TU kapuste bedzie w cenie, dobrej cenie :-)

Data: 2015-06-01 09:22:56
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
[...]

Zachęcam zatem do zapoznania się ze znaczeniem terminów, o których
dyskutujemy.

To było zwyczajne ignorowanie elementarnych zasad ruchu
drogowego i bezpieczeństwa.

A ja tu widzę tylko nadmierną prędkość i brak opanowania nad pojazdem.
Ignorowanie zasad było tylko konsekwencją powyższego. I na pewno nie
było celowe, skoro sprawca próbował jednak dostosować się do zasad
(uniknąć kolizji z tramwajem).

--
Liwiusz

Data: 2015-06-01 09:48:59
Autor: Myjk
Poszedł jak kuna w agrest.
Mon, 01 Jun 2015 09:22:56 +0200, Liwiusz
[...]

Termin to tylko słowo, my różnimy się w ocenie sytuacji.

[...]

Ja widzę omijanie lewym pasem (pod prąd), omijanie przed przejściem dla
pieszych, przejazd na czerwonym świetle, nadmierną prędkość. Brak panowania
nad samochodem akurat nie widzÄ™. Dalej jest tylko "automatyczna" ucieczka
od wzięcia tramwaju na maskę. Tam nie ma "świadomego" działanie (przy tak
małej ilości czasu na reakcję), jest tylko odruch. --
Pozdor Myjk

Data: 2015-06-01 10:06:02
Autor: Adam
Poszed³ jak kuna w agrest.
W dniu 2015-06-01 o 09:48, Myjk pisze:
(...)
Ja widzê omijanie lewym pasem (pod pr±d), omijanie przed przej¶ciem dla
pieszych, przejazd na czerwonym ¶wietle, nadmiern± prêdko¶æ. Brak panowania
nad samochodem akurat nie widzê. Dalej jest tylko "automatyczna" ucieczka
od wziêcia tramwaju na maskê. Tam nie ma "¶wiadomego" dzia³anie (przy tak
ma³ej ilo¶ci czasu na reakcjê), jest tylko odruch.

Ale mo¿e byæ prozaiczne rozwi±zanie: co¶ (butelka?) wpad³o pod peda³ hamulca, skrzynia automatyczna. Do tego zdenerwowanie kierowcy - i wystarczy :(

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-06-01 10:13:30
Autor: Myjk
Poszed³ jak kuna w agrest.
Mon, 01 Jun 2015 10:06:02 +0200, Adam
Ale może być prozaiczne rozwiązanie: coś (butelka?) wpadło pod pedał hamulca, skrzynia automatyczna. Do tego zdenerwowanie kierowcy - i wystarczy :(

Dlatego jeszcze przyśpieszał? Ja rozumiem opowiadanie bajek jak nie ma
nagrania, ale tutaj wszystko widać (i słychać) jak na patelni. Między
innymi widać to, że hamulec nie był zablokowany.

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-05-29 18:17:12
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-29 o 17:10, Myjk pisze:
Fri, 29 May 2015 16:58:51 +0200, Shrek
A na jakiej podstawie?

Na takiej samej, jak nie wypłacają gdy ktoś jedzie po pijaku.

Zgoda, bo jest w OWU.

I nie wiem
czy TU rozważa kto prowadził. Po prostu nie wypłacają AC ze względu na
rażące łamanie przepisów i koniec.

Jeśli jest taki zapis w OWU. Zwykle nie ma.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-29 18:16:03
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-29 o 16:46, Tomasz Wójtowicz pisze:
[...]

Na jakiej podstawie?

--
Liwiusz

Data: 2015-05-30 23:44:58
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-29 o 18:16, Liwiusz pisze:
[...]

Działanie świadome, może nawet zmowa z właścicielem i próba wyłudzenia odszkodowania.

W momencie, jak Audi wjeżdża na skrzyżowanie, czerwone światło pali się co najmniej 8 sekund. Nie można tego więc podciągnąć pod (karany swoją drogą) przypadek przejeżdżania na "późnym pomarańczowym". Kierowca zatem dobrze wiedział co robi, ignorując sygnał. Nie licząc wleczenia przez tramwaj, kierowcy wystarczyły 2 sekundy, żeby zatrzymać samochód z prędkości, którą jechał. Miał więc wystarczająco dużo czasu na zatrzymanie się przed czerwonym światłem.

Data: 2015-05-31 01:31:54
Autor: re
Poszedł jak kuna w agrest.

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz"

[...]

Nie ma żadnych podstaw by zakładać złą wolę.

Data: 2015-05-31 10:51:48
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 01:31, re pisze:

[...]

Założenia nie wymagają podstaw.

Data: 2015-05-31 06:34:55
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-30 o 23:44, Tomasz Wójtowicz pisze:
[...]

Tak bez dowodów? Nieładnie.

[...]

Ach, teoretycy. Jak kiedyś rozbijesz samochód wymuszając pierwszeństwo,
to życzę ci, aby ubezpieczyciel też tak ci z d4 odpowiedział, że mogłeś
widzieć znak, więc na pewno specjalnie przywaliłeś.

Ech...

--
Liwiusz

Data: 2015-05-31 10:58:03
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 06:34, Liwiusz pisze:

Jak kiedyś rozbijesz samochód wymuszając pierwszeństwo,
to życzę ci, aby ubezpieczyciel też tak ci z d4 odpowiedział, że mogłeś
widzieć znak, więc na pewno specjalnie przywaliłeś.

Zawsze zastanawiała mnie psychika osób życzących drugiemu czegoś złego. Rozumiem, że wasz lumpenprotokół nakazuje w takich przypadkach odwdzięczyć się podobnym życzeniem?

Dziwi mnie też ten komitet obrony czci zjeba w Audi RS. Przecież gdyby na tych pasach był pieszy, albo zamiast tramwaju było auto klasy Cinquecento/Smart, to wypadek śmiertelny byłby nieunikniony.

Data: 2015-05-31 11:55:26
Autor: Cavallino
Poszedł jak kuna w agrest.

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <spam@spam.spam.spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Dziwi mnie też ten komitet obrony czci zjeba w Audi RS.

Raczej obrony faktów i zdrowego rozsądku przy ich ocenie.

Przecież gdyby
na tych pasach był pieszy, albo zamiast tramwaju było auto klasy Cinquecento/Smart, to wypadek śmiertelny byłby nieunikniony.

A skąd tam by się miało wziąć?
Jechałoby pod prąd?
Przecież gość ewidentnie chciał skręcić w prawo i widział że nitka jest pusta.

Data: 2015-05-31 12:08:52
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 11:55, Cavallino pisze:

[...]

Gdyby skręcił w prawo, to by nie uderzył w tramwaj. A on zamiast do końca próbować skręcać, to odpuścił manewr w kluczowym momencie.

Pewnie, że widać, że to idiota, który przecenił swoje umiejętności.

Data: 2015-05-31 13:45:47
Autor: LordBluzg®
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 12:08, Tomasz Wójtowicz pisze:
[...]

Widać, że dyskutujesz nie obejrzawszy jak to skrzyżowanie wygląda :) No pięknie :)

Data: 2015-05-31 16:04:34
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 13:45, LordBluzg® pisze:
[...]

Znalazłem to skrzyżowanie. Wg pomiaru na wikimapii, czerwone światło tam widać z odległości 115 metrów. To jest średnia droga hamowania z prędkości 150 km/h. Mało tego, przy 150 km/h auto przejeżdża ten dystans w 2,73 sekundy, więc NA PEWNO świeciło się czerwone światło, kiedy je zobaczył z odległości 115 metrów.

Data: 2015-05-31 16:49:04
Autor: LordBluzg®
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 16:04, Tomasz Wójtowicz pisze:
[...]

Tego nikt nie wyklucza. Mi chodzi o to "w prawo". Zwyczajnie, kiedy tramwaj się stamtąd "wynurzy" to nie ma już w prawo/bardziej...no chyba żeby wjechać krawężnik/trawnik/krzaki ale to dość ryzykowne przy tej prędkości. Kolizja z tramwajem jest tam nieunikniona w takich warunkach.

Data: 2015-05-31 23:29:21
Autor: Cavallino
Poszedł jak kuna w agrest.

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <spam@spam.spam.spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mkf4di$tn5$1@node2.news.atman.pl...
[...]

A ta droga tam w ogóle ma 115 m?
Przecież kilkanaście m wcześniej wjeżdżasz na nią jadąc od Term Maltańskich....

Data: 2015-05-31 23:27:58
Autor: Cavallino
Poszedł jak kuna w agrest.

[...]

To akurat bezsprzeczne, ale skąd ten Smart to nie napisałeś.

Data: 2015-05-31 18:50:44
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 10:58, Tomasz Wójtowicz pisze:
[...]

To nie żadne życzenie, tylko czasem ludzie lepiej zaczynają rozumieć
jakieś kwestie, jak dotyczą ich czterech liter, bo żeby tak teoretyzować
ad abstractum to trzeba mieć jako takie pojęcie i wyobraźnię
konsekwencji swoich tez, której Tobie brakuje, skoro wygłaszasz takie
kategoryczne poglÄ…dy.

Dziwi mnie też ten komitet obrony czci zjeba w Audi RS. Przecież gdyby
na tych pasach był pieszy, albo zamiast tramwaju było auto klasy
Cinquecento/Smart, to wypadek śmiertelny byłby nieunikniony.

Argument o matce i przedszkolu już dawno wyśmiał Bareja, ale widać nie
każdy zrozumiał ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-05-31 20:32:11
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 18:50, Liwiusz pisze:
[...]

To sobie sam zaprzeczasz w jednej wypowiedzi. Najpierw twierdzisz, że hipotetyczne problemy są pouczające, a akapit dalej się z nich śmiejesz. To może teraz trzeba ciebie pouczyć w twoim stylu:

Jak Twoje dziecko zostanie rozsmarowane po asfalcie przez takiego wariata, to życzę ci spokoju ducha i powtarzania sobie "nic się nie stało".

Data: 2015-05-31 20:57:24
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 20:32, Tomasz Wójtowicz pisze:
[...]

Nic nie rozumiesz.
eot.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-31 10:19:43
Autor: Cavallino
Poszedł jak kuna w agrest.

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <spam@spam.spam.spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mkdb0u$6p8$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Tam nie ma zielonej strzałki?

Data: 2015-05-31 10:50:58
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 10:19, Cavallino pisze:

[...]

siÄ™ co najmniej 8 sekund.

Tam nie ma zielonej strzałki?

Jest, ale zielona strzałka dotyczy pasa z prawej, a nie odgrodzonego podwójną ciągłą pasa z lewej. No i w dodatku przed zieloną strzałką trzeba się zatrzymać.

Data: 2015-05-31 11:50:21
Autor: Cavallino
Poszedł jak kuna w agrest.

[...]

Oczywiście.
Ale zakładając że zielona strzałka się paliła, to jest zupełnie inne wykroczenie niż pisałeś.
A tak naprawdę jest ich kilka - przejechanie ciągłej linii przy omijaniu, niezatrzymanie się przed strzałką, nieustąpienie pierwszeństwa tramwajowi.
Jeśli się nie paliła, to oczywiście również wjazd na skrzyżowanie na czerwonym.

Data: 2015-05-31 12:05:42
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 11:50, Cavallino pisze:

[...]

To zapomniałeś jeszcze dodać - wykonanie manewru ze złego pasa. Pas do skrętu w prawo jest po prawej stronie, nie po lewej. Nawet w Anglii.

Data: 2015-05-31 13:42:16
Autor: LordBluzg®
Poszedł jak kuna w agrest.
[...]

Znam to miejsce doskonale (wyjazd z Term Maltańskich). Patrząc w PRAWO, jest Duży krzak i nic przez niego nie widać, później trzeba ominąć samochód, który stoi na czerwonym (na wprost) i przez ten samochód też nie widać tramwaju. Tramwaj widzisz dopiero jak skręcisz w lewo. Nie ma nawet miejsca myślenia na świadomą kolizję. Wystarczyło żeby jechał tam 50 (zgodnie z ograniczeniem) w tedy dałby radę wyhamować. Zobacz sobie przez google.

Data: 2015-05-29 10:46:14
Autor: Chris
Poszed³ jak kuna w agrest.

http://otomoto.pl/oferta/audi-rs6-4-0-tfsi-quattro-ID4pa4t6.html

Data: 2015-05-29 10:48:36
Autor: Chris
Poszed³ jak kuna w agrest.
na  ** p.m.s **  twistedme pisze tak:

[...]

Albo to:

http://otomoto.pl/oferta/audi-rs6-okazja-salon-polska-ID4p3B8a.html

Data: 2015-05-29 09:55:47
Autor: Marcin N
Poszed³ jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-28 o 21:33, twistedme pisze:
W dniu 2015-05-27 o 19:54, jerzu pisze:

http://wtkplay.pl/video-id-18343-audi_przejezdza_na_czerwonym_i_wpada_pod_rozpedzony_tramwaj

a tak wygl±da³ ju¿ po...

https://youtu.be/8bpUbVmzyqs

Kurczê. Strasznie rozwalony. Na filmie wygl±da³o jak trochê powa¿niejsza st³uczka.

--
MN

Data: 2015-05-29 17:03:24
Autor: Axel
Poszed³ jak kuna w agrest.

"Marcin N"  wrote in message news:55681b82$0$2205$65785112news.neostrada.pl...

a tak wygl±da³ ju¿ po...

https://youtu.be/8bpUbVmzyqs

Kurczê. Strasznie rozwalony. Na filmie wygl±da³o jak trochê powa¿niejsza st³uczka.

Z przecinakiem nie ma ¿artów...

--
Axel

Data: 2015-06-11 01:29:39
Autor: LordBluzg®
Poszedł jak kuna w agrest.
"jerzu" wydumał(a) w wiadomości ID news:p51cma1v2ugmsps9dltv236eht44q3da174ax.com
http://wtkplay.pl/video-id-18343-audi_przejezdza_na_czerwonym_i_wpada_pod_rozpedzon
y_tramwaj

http://epoznan.pl/news-news-58500-Kierowca_ktory_wjechal_Audi_za_0,5_mln_zl_pod_tramwaj_stracil_prace

Nie cytuję. Klikać i czytać.

Data: 2015-06-11 10:00:59
Autor: twistedme
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-06-11 o 01:29, LordBluzg® pisze:
[...]

Ostatnio byłem w okolicy i z ciekawości pojechałem dokładnie jak on, oczywiście bez takiej fantazji, bo mam gorszy wóz hehe i na zielonym, bo mimo wszystko chcę nim jeszcze pojeździć.

Ale cofam, co wcześniej napisałem, że mógł popatrzeć w lewo i stwierdzić, że nic nie jedzie. Tam nie ma praktycznie widoczności w lewo przez rosnące, teraz już dość gęsto, drzewa.

W każdym razie po oględzinach miejsca na żywo, stwierdzam, że albo zrobił to specjalnie, albo jest rzeczywiście "specyficzny", jak napisano w artykule.

Jeżeli tylko stracił robotę, nawet dyscyplinarnie, to ma fuksa, że nie chcą od niego odszkodowania. Czyżby ubezpieczyciel bez problemu jednak wypłacił?

Data: 2015-06-11 10:32:47
Autor: Shrek
Poszedł jak kuna w agrest.
On 2015-06-11 10:00, twistedme wrote:

Ale cofam, co wcześniej napisałem, że mógł popatrzeć w lewo i
stwierdzić, że nic nie jedzie. Tam nie ma praktycznie widoczności w lewo
przez rosnące, teraz już dość gęsto, drzewa.

Z drugiej strony skoro "pracował w pobliskim salonie" to raczej wiedział jak tam tory idą;)

W każdym razie po oględzinach miejsca na żywo, stwierdzam, że albo
zrobił to specjalnie, albo jest rzeczywiście "specyficzny", jak napisano
w artykule.

Specjalnie to na pewno nie.

Jeżeli tylko stracił robotę, nawet dyscyplinarnie, to ma fuksa, że nie
chcą od niego odszkodowania. Czyżby ubezpieczyciel bez problemu jednak
wypłacił?

Pewnie wypłacił. Nawet z PR punktu widzenia w sumie się opłaca. Sprawa była na pierwszych stronach gazet, lepiej żeby nie wracała w postaci "Ubezpieczyciel (wstawić nazwę) nie chce wypłacić kasy, po co w zasadzie wykupywać AC?", "Jak uszkodzisz samochód w czasie jazdy próbnej, to musisz zapłacić z własnej kieszeni", "Uszkodziłeś samochód i miałeś AC, odszkodowania nie dostaniesz" itd. ;)

Shrek.

Data: 2015-06-11 03:12:34
Autor: przemek.jedrzejczak
Poszed³ jak kuna w agrest.
-- Pewnie wyp³aci³.

pewnie tak no chyba ze nie :-)
ale wyjdzie w praniu ... potencjalni pretendenci do wyplaty:

TUiR Allianz Polska i STU ERGO Hestia

P.

Data: 2015-06-11 12:16:32
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-06-11 o 12:12, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Pewnie wypłacił.

pewnie tak no chyba ze nie :-)
ale wyjdzie w praniu ... potencjalni pretendenci do wyplaty:

TUiR Allianz Polska i STU ERGO Hestia

Czemu dwóch?

--
Liwiusz

Data: 2015-06-11 03:47:44
Autor: przemek.jedrzejczak
Poszed³ jak kuna w agrest.
-- Czemu dwóch?

spora kasa musza zrobic sciepe :-)

http://lmgtfy.com/?q=TUiR+Allianz+Polska+i+STU+ERGO+Hestia+audi+poznan

P.

Data: 2015-06-11 12:51:40
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-06-11 o 12:47, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- Czemu dwóch?

spora kasa musza zrobic sciepe :-)

http://lmgtfy.com/?q=TUiR+Allianz+Polska+i+STU+ERGO+Hestia+audi+poznan

Przecież to nie na temat - nigdzie tam nie ma, że auto miało wykupione
dwie polisy AC.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-11 10:41:50
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-06-11 o 10:32, Shrek pisze:
"Jak uszkodzisz samochód w czasie jazdy próbnej, to musisz zapłacić z
własnej kieszeni"

Zasadniczo jazdy próbne wymagają dodatkowej klauzuli w AC.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-11 10:51:40
Autor: Shrek
Poszedł jak kuna w agrest.
On 2015-06-11 10:41, Liwiusz wrote:
W dniu 2015-06-11 o 10:32, Shrek pisze:
"Jak uszkodzisz samochód w czasie jazdy próbnej, to musisz zapłacić z
własnej kieszeni"

Zasadniczo jazdy próbne wymagają dodatkowej klauzuli w AC.

Jazdy próbne wymagają, czy po prostu standardowo jest klauzula "ubezpieczenie nie obejmuje jazd próbnych"? Tak czy inaczej domyślam się, że salon ubezpieczając samochód do jazd próbnych zadbała o właściwe AC;)

Shrek.

Data: 2015-06-11 10:42:13
Autor: masti
Poszed³ jak kuna w agrest.
twistedme wrote:

Je¿eli tylko straci³ robotê, nawet dyscyplinarnie, to ma fuksa, ¿e nie chc± od niego odszkodowania. Czy¿by ubezpieczyciel bez problemu jednak wyp³aci³?

je¿eli jecha³ jako pracownik to i tak pracodawca nie mo¿e od niego
¶ci±gn±æ wiêcej ni¿ 3 pensje. A ubezpieczony by³ salon nie on.

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lêk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówiê. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-06-11 03:55:59
Autor: przemek.jedrzejczak
Poszed³ jak kuna w agrest.
-- je¿eli jecha³ jako pracownik to i tak pracodawca nie mo¿e od niego ¶ci±gn±æ wiêcej ni¿ 3 pensje.

hm moga go podreczyc przez jakis czas:
http://transtica.pl/news/73/65/Odpowiedzialnosc-pracownika-za-wyrzadzona-szkode.html

znajoma zony miala wypadek sluzbowa fura (zapierxx w zimie do klienta i wpadla do rowu) niestety przyjela mandat i pozniej skonczyla w sadzie palujac sie z pracowadca bo gamonie nie mieli AC, wtopila na maxa po 14 miechach walki poddala sie i wplacila bodajze 8k pln

P.

Data: 2015-06-11 12:45:01
Autor: Shrek
Poszed³ jak kuna w agrest.
On 2015-06-11 12:42, masti wrote:
twistedme wrote:

[...]

A pensjê pewnie mia³ na poziomie minamalnej + prowizja;)

Shrek

Data: 2015-06-11 12:59:37
Autor: twistedme
Poszed³ jak kuna w agrest.
On 2015-06-11 12:42, masti wrote:
twistedme wrote:

[...]

No fakt, tak jest w kodeksie pracy.

Ale pamiêtam jak znajom± chcieli kiedy¶ zwolniæ dyscyplinarnie z pracy (szukali koz³a ofiarnego), to grozili jej dodatkowo pozwem cywilnym i domagali siê ¿eby odda³a 100 tys. z³. Ponoæ podpisa³a jak±¶ niby niekorzystn± umowê. Oczywi¶cie s±d pracy uchyli³ zwolnienie jako bezpodstawne, nakaza³ przywrócenie do pracy i sprawa siê skoñczy³a. Nie wiem na ile to by³o straszenie z tym pozwem cywilnym, a na ile realna sprawa. W ka¿dym razie biedna kobiecina ma³o nie zesz³a z nerwów...

Data: 2015-06-11 14:55:55
Autor: J.F.
Poszedł jak kuna w agrest.
Użytkownik "LordBluzg®"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mlahaj$3sf$1@mx1.internetia.pl...
http://epoznan.pl/news-news-58500-Kierowca_ktory_wjechal_Audi_za_0,5_mln_zl_pod_tramwaj_stracil_prace
Nie cytuję. Klikać i czytać.

" Arkadiusz to legenda wśród sprzedawców samochodów w Polsce. Jest specyficzny, ale bardzo skuteczny. Kiedy na rynek wchodził model Audi R8 - który kosztuje kilkaset tysięcy złotych - on sam sprzedał ponad 30 z 40 wszystkich sprzedanych w Polsce samochodów. Stracił pracę, bo właściciele salonu nie zaakceptowali jego ułańskiej fantazji, ale z pewnością nie będzie długo szukał nowej w tej branży "

Ciekawe ... pracownika trzeba zdyscyplinowac, ale ... salon sam sobie podcial galaz ?

J.

Data: 2015-06-15 11:19:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
Poszed³ jak kuna w agrest.
Hello J.F.,

Thursday, June 11, 2015, 2:55:55 PM, you wrote:

http://epoznan.pl/news-news-58500-Kierowca_ktory_wjechal_Audi_za_0,5_mln_zl_pod_tramwaj_stracil_prace
Nie cytujê. Klikaæ i czytaæ.
" Arkadiusz to legenda w¶ród sprzedawców samochodów w Polsce. Jest
specyficzny, ale bardzo skuteczny. Kiedy na rynek wchodzi³ model Audi R8 - który kosztuje kilkaset tysiêcy z³otych - on sam sprzeda³ ponad 30 z 40 wszystkich sprzedanych w Polsce samochodów. Straci³ pracê, bo w³a¶ciciele salonu nie zaakceptowali jego u³añskiej fantazji, ale z pewno¶ci± nie bêdzie d³ugo szuka³ nowej w tej bran¿y "

Ciekawe ... pracownika trzeba zdyscyplinowac, ale ... salon sam sobie podcial galaz ?

To ten sprzedawca, do którego klient przyszed³ po tampony? ;)

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-06-15 13:57:58
Autor: J.F.
Poszed³ jak kuna w agrest.
U¿ytkownik "RoMan Mandziejewicz"  napisa³ w wiadomo¶ci
Hello J.F.,
[...]

Chyba nie, bo u nas nie sprzedaja tamponow w salonie samochodowym.
Klient przyszedl po samochod, ale jesli powyzej to prawda, to widac sprzedawca wie jak zagadac :-)

J.

Data: 2015-06-15 14:45:33
Autor: twistedme
Poszed³ jak kuna w agrest.
W dniu 2015-06-15 o 13:57, J.F. pisze:
[...]

Powiem szczerze, ¿e jako¶ nie wyobra¿am sobie, ¿ebym decyzje o zakupie auta za ponad pó³ melona opiera³ na bajerach sprzedawcy. Je¿eli kto¶ przychodzi do takiego salonu i dysponuje tak± kas±, to za namow± sprzedawcy mo¿e wybraæ co najwy¿ej niebieski zamiast czerwonego. Tak mi siê wydaje... Chyba, ¿e jest w Polsce kilkadziesi±t osób, które tego typu zakupy traktuj± jak kupno nowej pary butów w ccc :)

Data: 2015-06-15 13:31:55
Autor: Budzik
Poszed³ jak kuna w agrest.
U¿ytkownik twistedme twistedme@o2.pl ...

Powiem szczerze, ¿e jako¶ nie wyobra¿am sobie, ¿ebym decyzje o zakupie auta za ponad pó³ melona opiera³ na bajerach sprzedawcy.

Chyba ma³o wiesz o sprzedawaniu :)

Data: 2015-06-15 16:35:59
Autor: J.F.
Poszed³ jak kuna w agrest.
U¿ytkownik "twistedme"  napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

To jest salon Audi. Tam biedni nie przychodza :-)

Byc moze pan handlowiec potrafi klienta podpytac umiejetnie nakierowujac co go najbardziej wk* i podsunac rozwiazanie - najszybsze auto na rynku, w ktorym mocy mu nigdy nie zabraknie.
I tylko 9900 miesiecznie drozej od tego, co klient myslal, ze chcial kupic :-)

J.

Poszed³ jak kuna w agrest.