Poszed³ jak kuna w agrest.

Data: 2015-05-28 21:33:38
Autor: twistedme
Poszed³ jak kuna w agrest.
Data: 2015-05-28 21:43:31
Autor: PiteR
Poszed³ jak kuna w agrest.
na  ** p.m.s **  twistedme pisze tak:

W dniu 2015-05-27 o 19:54, jerzu pisze:

http://wtkplay.pl/video-id-18343-audi_przejezdza_na_czerwonym_i_wp
ada_pod_rozpedzony_tramwaj
a tak wygl±da³ ju¿ po...

https://youtu.be/8bpUbVmzyqs

Czy mo¿e ma kto¶ zrzut aukcji z allegro? Bo nie zd±¿y³em zanim usunêli

:/

--
Piter

golf mk2
a jak twój samochód bêdzie je¼dzi³ po 28 latach?

Data: 2015-05-29 09:29:53
Autor: Myjk
Poszed³ jak kuna w agrest.
Thu, 28 May 2015 21:43:31 +0200, PiteR
Czy może ma ktoś zrzut aukcji z allegro? Bo nie zdążyłem zanim usunęli

Skoro już auto rozbite, to usunęli. ;)
Tam nic szczególnego nie było, poza kosmiczną ceną (chyba 650 tys.).

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-05-29 16:46:19
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-29 o 09:29, Myjk pisze:
Thu, 28 May 2015 21:43:31 +0200, PiteR

Czy może ma ktoś zrzut aukcji z allegro? Bo nie zdążyłem zanim usunęli

Skoro już auto rozbite, to usunęli. ;)
Tam nic szczególnego nie było, poza kosmiczną ceną (chyba 650 tys.).

No to ubezpieczalnia wypłaci sprzedawcy z AC, natomiast ciekawe, czy zgłoszą się z regresem do sprawcy.

Data: 2015-05-29 16:58:51
Autor: Shrek
Poszedł jak kuna w agrest.
On 2015-05-29 16:46, Tomasz Wójtowicz wrote:

No to ubezpieczalnia wypłaci sprzedawcy z AC, natomiast ciekawe, czy
zgłoszą się z regresem do sprawcy.

A na jakiej podstawie? Jaki sens miałoby wtedy AC?

Shrek.

Data: 2015-05-29 17:10:04
Autor: Myjk
Poszedł jak kuna w agrest.
Fri, 29 May 2015 16:58:51 +0200, Shrek
A na jakiej podstawie?

Na takiej samej, jak nie wypłacają gdy ktoś jedzie po pijaku. I nie wiem
czy TU rozważa kto prowadził. Po prostu nie wypłacają AC ze względu na
rażące łamanie przepisów i koniec. Dlaczego myślisz megrims film ze swojego
krasztestu tak szybko skasował... ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-05-29 17:22:21
Autor: twistedme
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-29 o 17:10, Myjk pisze:
[...]

A to nie jest tak, że to reguluje jakaś ustawa i regres może być tylko w przypadku:

- jak zrobił to umyślnie
- po pijaku lub pod wpływem innych substancji
- ukradł auto
- uciekł z miejsca wypadku

?

Tutaj można chyba jedynie podciągnąć pod to, że zrobił to umyślnie. Ale przypuszczam, że powie, że mu się pedały pomyliły, albo samochód nagle sam zaczął przyśpieszać :)

Data: 2015-05-29 18:19:04
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-29 o 17:22, twistedme pisze:
[...]

Regulują to ogólne warunki ubezpieczenia.

- jak zrobił to umyślnie

Wówczas w ogóle nie ma odszkodowania.

- po pijaku lub pod wpływem innych substancji

jw.

- ukradł auto

Rzeczywiście wówczas jest regres.

- uciekł z miejsca wypadku

Wówczas nie ma odszkodowania.

?

Pamiętaj, że mówimy o AC, a nie OC.

Tutaj można chyba jedynie podciągnąć pod to, że zrobił to umyślnie. Ale

No ba, trzeba by to udowodnić. Raczej niewykonalne, bo i tak nie było.

przypuszczam, że powie, że mu się pedały pomyliły, albo samochód nagle
sam zaczął przyśpieszać :)

Od tego właśnie jest AC.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-29 22:02:19
Autor: Konfabulator
Poszed³ jak kuna w agrest.
No to za jakie¶ 3 tygodnie trzeba zacz±æ monitorowaæ otomoto, bo bêdzie promocyjne rs6 bezwypadkowe, aczkolwiek po niewielkiej kolizji i ze skoszon± tramwajem bud±, do kupienia :)

Data: 2015-06-01 08:24:56
Autor: Myjk
Poszedł jak kuna w agrest.
Fri, 29 May 2015 18:19:04 +0200, Liwiusz
Tutaj można chyba jedynie podciągnąć pod to, że zrobił to umyślnie. Ale
No ba, trzeba by to udowodnić. Raczej niewykonalne, bo i tak nie było.

Oczywiście, umyślnie pod tramwaj nie wjechał. Podobnie jak kierowca
_umyślnie_ nie powoduje wypadku będąc pod wpływem alkoholu. Byłaby znaczna różnica, gdyby skręcał z prawego pasa, zatrzymując się przed
(ewentualną) zieloną strzałką (czy tam nawet nie zatrzymywał, ale jechał
powoli), wjechał na skrzyżowanie z zachowaniem ostrożności itd. i jednak
wpadł pod ten tramwaj. Ale w tym wypadku, na podstawie filmu (o ile ten
dotrze do TU i ich prawnik zechce wykorzystać), to już bardzo łatwo
wyjaśnić, że była to zwyczajna szarża ułańska. Dlatego filmy z jego
udziałem tak szybko znikają.

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-06-01 08:38:55
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-06-01 o 08:24, Myjk pisze:
[...]

Szarża ułańska to nie jest termin prawny. Można to porównać do
niedbalstwa, ale nawet nie rażącego. Zatem brak podstaw do odmowy wypłaty.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-01 09:12:29
Autor: Myjk
Poszedł jak kuna w agrest.
Mon, 01 Jun 2015 08:38:55 +0200, Liwiusz
Szarża ułańska to nie jest termin prawny.

Bo nie jesteśmy w sądzie.

Można to porównać do niedbalstwa, ale nawet nie rażącego.

Widać mamy inną wizję, bo dla mnie nawet "rażące niedbalstwo" to mało
powiedziane. To było zwyczajne ignorowanie elementarnych zasad ruchu
drogowego i bezpieczeństwa.

Zatem brak podstaw do odmowy wypłaty.

Czas pokaże.

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-06-01 09:19:46
Autor: twistedme
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-06-01 o 09:12, Myjk pisze:
[...]

Też jestem ciekaw jak to się skończy. Czy wygra zdrowy rozsądek, czy raczej prawne kruczki...

Data: 2015-06-01 03:28:33
Autor: przemek.jedrzejczak
Poszed³ jak kuna w agrest.
-- Te¿ jestem ciekaw jak to siê skoñczy. Czy wygra zdrowy rozs±dek, czy raczej prawne kruczki...

w Polsce nie mam pojecia ale w Niemczech przejazd na czerwonym zasadniczo podpada pod "razace niedbalstwo" nie pomaga nawet wykupiona ochrona prawna (rekomenduja przyjecia obnizonego odszkodowania) czyli 50% z klucza przepada a jak jakas dziadowskie TU to moga sie dalej palowac ...

i zrodlo:

Urteil zur Leistungskürzung bei Rotlichtverstoß
 Das Landgericht Münster entschied im Jahr 2009 ((LG Münster 20.8.09, 15 O 141/09 ), dass eine 50prozentige Kürzung der Entschädigung beim Überfahren einer roten Ampel rechtens sei. Eine Versicherungsnehmerin hatte gegen ihr Versicherungsunternehmen geklagt.

P.

Data: 2015-06-01 03:46:26
Autor: przemek.jedrzejczak
Poszed³ jak kuna w agrest.
update:
Pojazd nale¿y do jednego z poznañskich dilerów samochodowych i s³u¿y³ jako auto pokazowe.

czyli niekoniecznie wlasciciel a raczej przypadkowy kierowca ... w tej sytuacji TU (ktore ?) moze spuscic dealera na drzewo lub wspanialomyslnie uznac szkode i wyplacic wg cennika ... zalezy od konkretnego TU ale mysle ze na 100% nie ma raczej co liczyc ... tam gdzie zaczyna sie kasa, koncza sie sentymenty :-)

P.

Data: 2015-06-01 12:47:08
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-06-01 o 12:46, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
update:
Pojazd należy do jednego z poznańskich dilerów samochodowych i służył jako auto pokazowe.

[...]

Przecież AC nie działa tylko na szkody poczynione przez
kierowcę-właściciela.

--
Liwiusz

Data: 2015-06-01 13:00:08
Autor: twistedme
Poszed³ jak kuna w agrest.
W dniu 2015-06-01 o 12:46, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
update:
Pojazd nale¿y do jednego z poznañskich dilerów samochodowych i s³u¿y³ jako auto pokazowe.

S± ró¿ne plotki. Mi kolega mówi³, ¿e brat mu mówi³ :), ¿e prowadzi³ pracownik salonu, a nie klient. Je¿eli ma to jakie¶ znaczenie... No i te¿ nie wiem czy to w prawda.

Data: 2015-06-01 05:09:26
Autor: przemek.jedrzejczak
Poszed³ jak kuna w agrest.
-- S± ró¿ne plotki. Mi kolega mówi³, ¿e brat mu mówi³ :), ¿e prowadzi³ pracownik salonu, a nie klient.

a moze to bracia :-) ? tutaj ubezpieczalnia tez bedzie kombinowac zeby nie wyplacic:

http://www.bild.de/regional/hamburg/unfaelle/audi-versenkt-40199200.bild.html

Data: 2015-06-01 12:56:42
Autor: J.F.
Poszed³ jak kuna w agrest.
U¿ytkownik  napisa³ w wiadomo¶ci grup
[...]

Ale to tak zawsze, w jednej sprawie, taki punkt w umowie byl ?

Bo z rzadka, ale sie zdarza, ze kierowca tego czerwonego nie zauwazy. Nie zlekcewazy "bo sie zmieszcze", tylko zauwazy czy nie przyjmie do wiadomosci.

No i na takie przypadki kupuje sie ubezpieczenie, bo inaczej to zawsze by bylo 50% :-)

J.

Data: 2015-06-01 05:20:55
Autor: przemek.jedrzejczak
Poszed³ jak kuna w agrest.
-- Ale to tak zawsze, w jednej sprawie, taki punkt w umowie byl ?

umowa byla pewnie normalna tzn bez "razacego niedbalstwa" wyrok tylko tez w tej konkretnej sprawie wiec niby dramatu nie ma ale chyba sie utrwalilo ...

-- No i na takie przypadki kupuje sie ubezpieczenie, bo inaczej to zawsze by bylo 50% :-)

i bedzie ... AC to nie jest jakas magia tylko prosta kalkulacja, TU musi na tym zarobic i w PL otwiera sie rynek na rzeczoznawcow, dobry fachman ktory potrafi wylapac scieme klienta i oszczedzic TU kapuste bedzie w cenie, dobrej cenie :-)

Data: 2015-06-01 09:22:56
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
[...]

Zachęcam zatem do zapoznania się ze znaczeniem terminów, o których
dyskutujemy.

To było zwyczajne ignorowanie elementarnych zasad ruchu
drogowego i bezpieczeństwa.

A ja tu widzę tylko nadmierną prędkość i brak opanowania nad pojazdem.
Ignorowanie zasad było tylko konsekwencją powyższego. I na pewno nie
było celowe, skoro sprawca próbował jednak dostosować się do zasad
(uniknąć kolizji z tramwajem).

--
Liwiusz

Data: 2015-06-01 09:48:59
Autor: Myjk
Poszedł jak kuna w agrest.
Mon, 01 Jun 2015 09:22:56 +0200, Liwiusz
[...]

Termin to tylko słowo, my różnimy się w ocenie sytuacji.

[...]

Ja widzę omijanie lewym pasem (pod prąd), omijanie przed przejściem dla
pieszych, przejazd na czerwonym świetle, nadmierną prędkość. Brak panowania
nad samochodem akurat nie widzÄ™. Dalej jest tylko "automatyczna" ucieczka
od wzięcia tramwaju na maskę. Tam nie ma "świadomego" działanie (przy tak
małej ilości czasu na reakcję), jest tylko odruch. --
Pozdor Myjk

Data: 2015-06-01 10:06:02
Autor: Adam
Poszed³ jak kuna w agrest.
W dniu 2015-06-01 o 09:48, Myjk pisze:
(...)
Ja widzê omijanie lewym pasem (pod pr±d), omijanie przed przej¶ciem dla
pieszych, przejazd na czerwonym ¶wietle, nadmiern± prêdko¶æ. Brak panowania
nad samochodem akurat nie widzê. Dalej jest tylko "automatyczna" ucieczka
od wziêcia tramwaju na maskê. Tam nie ma "¶wiadomego" dzia³anie (przy tak
ma³ej ilo¶ci czasu na reakcjê), jest tylko odruch.

Ale mo¿e byæ prozaiczne rozwi±zanie: co¶ (butelka?) wpad³o pod peda³ hamulca, skrzynia automatyczna. Do tego zdenerwowanie kierowcy - i wystarczy :(

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2015-06-01 10:13:30
Autor: Myjk
Poszed³ jak kuna w agrest.
Mon, 01 Jun 2015 10:06:02 +0200, Adam
Ale może być prozaiczne rozwiązanie: coś (butelka?) wpadło pod pedał hamulca, skrzynia automatyczna. Do tego zdenerwowanie kierowcy - i wystarczy :(

Dlatego jeszcze przyśpieszał? Ja rozumiem opowiadanie bajek jak nie ma
nagrania, ale tutaj wszystko widać (i słychać) jak na patelni. Między
innymi widać to, że hamulec nie był zablokowany.

--
Pozdor Myjk

Data: 2015-05-29 18:17:12
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-29 o 17:10, Myjk pisze:
Fri, 29 May 2015 16:58:51 +0200, Shrek
A na jakiej podstawie?

Na takiej samej, jak nie wypłacają gdy ktoś jedzie po pijaku.

Zgoda, bo jest w OWU.

I nie wiem
czy TU rozważa kto prowadził. Po prostu nie wypłacają AC ze względu na
rażące łamanie przepisów i koniec.

Jeśli jest taki zapis w OWU. Zwykle nie ma.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-29 18:16:03
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-29 o 16:46, Tomasz Wójtowicz pisze:
[...]

Na jakiej podstawie?

--
Liwiusz

Data: 2015-05-30 23:44:58
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-29 o 18:16, Liwiusz pisze:
[...]

Działanie świadome, może nawet zmowa z właścicielem i próba wyłudzenia odszkodowania.

W momencie, jak Audi wjeżdża na skrzyżowanie, czerwone światło pali się co najmniej 8 sekund. Nie można tego więc podciągnąć pod (karany swoją drogą) przypadek przejeżdżania na "późnym pomarańczowym". Kierowca zatem dobrze wiedział co robi, ignorując sygnał. Nie licząc wleczenia przez tramwaj, kierowcy wystarczyły 2 sekundy, żeby zatrzymać samochód z prędkości, którą jechał. Miał więc wystarczająco dużo czasu na zatrzymanie się przed czerwonym światłem.

Data: 2015-05-31 01:31:54
Autor: re
Poszedł jak kuna w agrest.

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz"

[...]

-- -
Nie ma żadnych podstaw by zakładać złą wolę.

Data: 2015-05-31 10:51:48
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 01:31, re pisze:

[...]

Założenia nie wymagają podstaw.

Data: 2015-05-31 06:34:55
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-30 o 23:44, Tomasz Wójtowicz pisze:
[...]

Tak bez dowodów? Nieładnie.

[...]

Ach, teoretycy. Jak kiedyś rozbijesz samochód wymuszając pierwszeństwo,
to życzę ci, aby ubezpieczyciel też tak ci z d4 odpowiedział, że mogłeś
widzieć znak, więc na pewno specjalnie przywaliłeś.

Ech...

--
Liwiusz

Data: 2015-05-31 10:58:03
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 06:34, Liwiusz pisze:

Jak kiedyś rozbijesz samochód wymuszając pierwszeństwo,
to życzę ci, aby ubezpieczyciel też tak ci z d4 odpowiedział, że mogłeś
widzieć znak, więc na pewno specjalnie przywaliłeś.

Zawsze zastanawiała mnie psychika osób życzących drugiemu czegoś złego. Rozumiem, że wasz lumpenprotokół nakazuje w takich przypadkach odwdzięczyć się podobnym życzeniem?

Dziwi mnie też ten komitet obrony czci zjeba w Audi RS. Przecież gdyby na tych pasach był pieszy, albo zamiast tramwaju było auto klasy Cinquecento/Smart, to wypadek śmiertelny byłby nieunikniony.

Data: 2015-05-31 11:55:26
Autor: Cavallino
Poszedł jak kuna w agrest.

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <spam@spam.spam.spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

Dziwi mnie też ten komitet obrony czci zjeba w Audi RS.

Raczej obrony faktów i zdrowego rozsądku przy ich ocenie.

Przecież gdyby
na tych pasach był pieszy, albo zamiast tramwaju było auto klasy Cinquecento/Smart, to wypadek śmiertelny byłby nieunikniony.

A skąd tam by się miało wziąć?
Jechałoby pod prąd?
Przecież gość ewidentnie chciał skręcić w prawo i widział że nitka jest pusta.

Data: 2015-05-31 12:08:52
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 11:55, Cavallino pisze:

[...]

Gdyby skręcił w prawo, to by nie uderzył w tramwaj. A on zamiast do końca próbować skręcać, to odpuścił manewr w kluczowym momencie.

Pewnie, że widać, że to idiota, który przecenił swoje umiejętności.

Data: 2015-05-31 13:45:47
Autor: LordBluzg®
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 12:08, Tomasz Wójtowicz pisze:
[...]

Widać, że dyskutujesz nie obejrzawszy jak to skrzyżowanie wygląda :) No pięknie :)

--
LordBluzg®
Get out of the road if you want to grow old.

Data: 2015-05-31 16:04:34
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 13:45, LordBluzg® pisze:
[...]

Znalazłem to skrzyżowanie. Wg pomiaru na wikimapii, czerwone światło tam widać z odległości 115 metrów. To jest średnia droga hamowania z prędkości 150 km/h. Mało tego, przy 150 km/h auto przejeżdża ten dystans w 2,73 sekundy, więc NA PEWNO świeciło się czerwone światło, kiedy je zobaczył z odległości 115 metrów.

Data: 2015-05-31 16:49:04
Autor: LordBluzg®
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 16:04, Tomasz Wójtowicz pisze:
[...]

Tego nikt nie wyklucza. Mi chodzi o to "w prawo". Zwyczajnie, kiedy tramwaj się stamtąd "wynurzy" to nie ma już w prawo/bardziej...no chyba żeby wjechać krawężnik/trawnik/krzaki ale to dość ryzykowne przy tej prędkości. Kolizja z tramwajem jest tam nieunikniona w takich warunkach.

Data: 2015-05-31 23:29:21
Autor: Cavallino
Poszedł jak kuna w agrest.

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <spam@spam.spam.spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mkf4di$tn5$1@node2.news.atman.pl...
[...]

A ta droga tam w ogóle ma 115 m?
Przecież kilkanaście m wcześniej wjeżdżasz na nią jadąc od Term Maltańskich....

Data: 2015-05-31 23:27:58
Autor: Cavallino
Poszedł jak kuna w agrest.

[...]

To akurat bezsprzeczne, ale skąd ten Smart to nie napisałeś.

Data: 2015-05-31 18:50:44
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 10:58, Tomasz Wójtowicz pisze:
[...]

To nie żadne życzenie, tylko czasem ludzie lepiej zaczynają rozumieć
jakieś kwestie, jak dotyczą ich czterech liter, bo żeby tak teoretyzować
ad abstractum to trzeba mieć jako takie pojęcie i wyobraźnię
konsekwencji swoich tez, której Tobie brakuje, skoro wygłaszasz takie
kategoryczne poglÄ…dy.

Dziwi mnie też ten komitet obrony czci zjeba w Audi RS. Przecież gdyby
na tych pasach był pieszy, albo zamiast tramwaju było auto klasy
Cinquecento/Smart, to wypadek śmiertelny byłby nieunikniony.

Argument o matce i przedszkolu już dawno wyśmiał Bareja, ale widać nie
każdy zrozumiał ;)

--
Liwiusz

Data: 2015-05-31 20:32:11
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 18:50, Liwiusz pisze:
[...]

To sobie sam zaprzeczasz w jednej wypowiedzi. Najpierw twierdzisz, że hipotetyczne problemy są pouczające, a akapit dalej się z nich śmiejesz. To może teraz trzeba ciebie pouczyć w twoim stylu:

Jak Twoje dziecko zostanie rozsmarowane po asfalcie przez takiego wariata, to życzę ci spokoju ducha i powtarzania sobie "nic się nie stało".

Data: 2015-05-31 20:57:24
Autor: Liwiusz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 20:32, Tomasz Wójtowicz pisze:
[...]

Nic nie rozumiesz.
eot.

--
Liwiusz

Data: 2015-05-31 10:19:43
Autor: Cavallino
Poszedł jak kuna w agrest.

Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <spam@spam.spam.spam.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:mkdb0u$6p8$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Tam nie ma zielonej strzałki?

Data: 2015-05-31 10:50:58
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 10:19, Cavallino pisze:

[...]

siÄ™ co najmniej 8 sekund.

Tam nie ma zielonej strzałki?

Jest, ale zielona strzałka dotyczy pasa z prawej, a nie odgrodzonego podwójną ciągłą pasa z lewej. No i w dodatku przed zieloną strzałką trzeba się zatrzymać.

Data: 2015-05-31 11:50:21
Autor: Cavallino
Poszedł jak kuna w agrest.

[...]

Oczywiście.
Ale zakładając że zielona strzałka się paliła, to jest zupełnie inne wykroczenie niż pisałeś.
A tak naprawdę jest ich kilka - przejechanie ciągłej linii przy omijaniu, niezatrzymanie się przed strzałką, nieustąpienie pierwszeństwa tramwajowi.
Jeśli się nie paliła, to oczywiście również wjazd na skrzyżowanie na czerwonym.

Data: 2015-05-31 12:05:42
Autor: Tomasz Wójtowicz
Poszedł jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-31 o 11:50, Cavallino pisze:

[...]

To zapomniałeś jeszcze dodać - wykonanie manewru ze złego pasa. Pas do skrętu w prawo jest po prawej stronie, nie po lewej. Nawet w Anglii.

Data: 2015-05-31 13:42:16
Autor: LordBluzg®
Poszedł jak kuna w agrest.
[...]

Znam to miejsce doskonale (wyjazd z Term Maltańskich). Patrząc w PRAWO, jest Duży krzak i nic przez niego nie widać, później trzeba ominąć samochód, który stoi na czerwonym (na wprost) i przez ten samochód też nie widać tramwaju. Tramwaj widzisz dopiero jak skręcisz w lewo. Nie ma nawet miejsca myślenia na świadomą kolizję. Wystarczyło żeby jechał tam 50 (zgodnie z ograniczeniem) w tedy dałby radę wyhamować. Zobacz sobie przez google.

Data: 2015-05-29 10:46:14
Autor: Chris
Poszed³ jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-28 o 21:43, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  twistedme pisze tak:

[...]

http://otomoto.pl/oferta/audi-rs6-4-0-tfsi-quattro-ID4pa4t6.html

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawd¼ VIN, wyposa¿enie, przebieg, historiê pojazdu.

Data: 2015-05-29 10:48:36
Autor: Chris
Poszed³ jak kuna w agrest.
na  ** p.m.s **  twistedme pisze tak:

[...]

Albo to:

http://otomoto.pl/oferta/audi-rs6-okazja-salon-polska-ID4p3B8a.html

Data: 2015-05-29 09:55:47
Autor: Marcin N
Poszed³ jak kuna w agrest.
W dniu 2015-05-28 o 21:33, twistedme pisze:
W dniu 2015-05-27 o 19:54, jerzu pisze:

http://wtkplay.pl/video-id-18343-audi_przejezdza_na_czerwonym_i_wpada_pod_rozpedzony_tramwaj

a tak wygl±da³ ju¿ po...

https://youtu.be/8bpUbVmzyqs

Kurczê. Strasznie rozwalony. Na filmie wygl±da³o jak trochê powa¿niejsza st³uczka.

--
MN

Data: 2015-05-29 17:03:24
Autor: Axel
Poszed³ jak kuna w agrest.

"Marcin N"  wrote in message news:55681b82$0$2205$65785112news.neostrada.pl...

a tak wygl±da³ ju¿ po...

https://youtu.be/8bpUbVmzyqs

Kurczê. Strasznie rozwalony. Na filmie wygl±da³o jak trochê powa¿niejsza st³uczka.

Z przecinakiem nie ma ¿artów...

--
Axel

Poszed³ jak kuna w agrest.