Poszukiwana drukarka

Data: 2013-11-20 15:27:50
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
Witam
Poszukuję drukarki. Kryteria / zastosowania:
- format A4, nie większy
- wydruk dokumentów ze śladową ilością grafiki (wykresy, diagramy itp.)
- wykorzystanie: ok. 50 arkuszy miesięcznie
- podłączenie przez USB 2.0
- podłączenie przez WiFi ( opcjonalnie, jeśli nie podniesie znacząco kosztów urządzenia )
- żadnych ograniczeń typu "po wydruku iluś tam arkuszy drukarka odmawia współpracy, sztuczne blokady znane chociażby z Epson'a )
- sterowniki pod Windows XP ( 32 bit ) SP3
- możliwie najtańsza eksploatacja
- możliwie najdłuższa gwarancja
- możliwie najdłuższa bezproblemowa praca

Kryterium cenowego nie podaję, gdyż wymienione przeze mnie punkty to priorytet, kryterium cenowe wyłoni się samo ;)
Nie podaję też czy ma to być laser czy tusz. Tu też obydwie opcje możliwe biorąc pod uwagę *wszystkie* te punkty.
Pod uwagę brane są również urządzenia "wszystko w jednym, skaner+ drukarka+xero+mikrofalówka ;)" pod warunkiem, że nie psują się po dwóch miesiącach;)
Będę również wdzięczny za informację czego unikać.

--
< TOMASZEK >
granice Polski = granice absurdu

Data: 2013-11-20 17:06:29
Autor: Jan StoĹźek
Poszukiwana drukarka
Witam,

Takie polecenie, to już będzie reklama. ;)

Po głębokim namyśle TOMASZEK napisał w środa, 20 listopada 2013 15:27:

Ja kupiłem już jakąś chwilę temu HP K209a - kombajn atramentowy ze skanerem. Obciążenie mam podobne do deklarowanego przez Ciebie: ~50 stron miesięcznie. Na razie jestem zadowolony, a nawet przełączyłem domyślny tryb z DRAFT na FAST DRAFT - bo rysuje na tyle ładnie, że tekst jest ładny i czytelny, a druk dużo szybszy. WiFi nie ma. Na sztuczne ograniczenia się jeszcze nie natknąłem, ale mam ją dopiero ok. roku, może półtora. Tusz czarny kosztuje ok. 40 PLN, kolorowy też (jak się trafi dobre źródło, można dostać taniej). Wystarczają mi na ok. pół roku, więc to jest cena, przy której nie opłaca mi się szukać zamienników.

--
Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
| Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2013-11-22 23:33:39
Autor: animka
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 17:06, Jan StoĹźek pisze:
[...]

zamiennikĂłw.

Można zrozumieć, że zdjęć nie drukujesz, prawda?

--
animka

Data: 2013-11-23 00:00:24
Autor: Jan StoĹźek
Poszukiwana drukarka
Po głębokim namyśle animka napisał w piątek, 22 listopada 2013 23:33:

Można zrozumieć, że zdjęć nie drukujesz, prawda?

Czasem drukuję, a co? Zresztą OP nie pytał o zdjęcia tylko o tekst, diagramy i wykresy.

Data: 2013-11-23 02:44:41
Autor: Marcin Szumilas
Poszukiwana drukarka
Quoted:
Jan StoĹźek (conus-spm@chello.pl) in news:2396288.u2GeZN0SZjpc-jasio.stozek.waw.pl

Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
| Which switched witch watch which Swatch watch switch?
                       ^^^^^

Tu coś nie tak. ;)

MSz

Data: 2013-11-20 17:15:10
Autor: Jacek
Poszukiwana drukarka
Na przykład J-315W. Podaję ten model, gdyż go używam.

Data: 2013-11-20 18:24:02
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 17:15, Jacek pisze:
Na przykład J-315W. Podaję ten model, gdyż go używam.

Jakieś problemy?

Data: 2013-11-21 05:17:27
Autor: Jacek
Poszukiwana drukarka
Dnia Wed, 20 Nov 2013 18:24:02 +0100, TOMASZEK napisał(a):

W dniu 2013-11-20 17:15, Jacek pisze:
Na przykład J-315W. Podaję ten model, gdyż go używam.

Jakieś problemy?

Żadnych.
Jeżeli jednak chcesz drukować zdjęcia, to tylko oryginalne tusze.
Ogólnie nie jest to najlepsza drukarka, ale najtańsza w ekslopatacji.

Data: 2013-11-21 22:03:34
Autor: Marcin Szumilas
Poszukiwana drukarka
Quoted:
Jacek (ala@ola.pl) in news:6jgwbcyz3ws6$.10i14fpd8xtyj$.dlg40tude.net

Jeżeli jednak chcesz drukować zdjęcia, to tylko oryginalne tusze.
Ogólnie nie jest to najlepsza drukarka, ale najtańsza w ekslopatacji.

No właśnie. Moja J315W zawsze drukowała blado, nawet na oryginalnych starterach. Porównywałem z kilkoma HP. Też tak masz? Papier Poljet.

MSz

Data: 2013-11-23 06:53:09
Autor: Jacek
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 22:03:34 +0100, Marcin Szumilas napisał(a):

[...]

Raz, jak kupiłem, to chciałem sprawdzić drukowanie zdjęć.
Na oryginalnych tuszach w miarę to ładnie wyglądało, ale na podróbkach
kicha.
Ogólnie ta drukarka ma dwie wady... Trzeba kupować tusze i papier, żeby
drukować.;)

Data: 2013-11-23 00:22:29
Autor: animka
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-21 05:17, Jacek pisze:
Dnia Wed, 20 Nov 2013 18:24:02 +0100, TOMASZEK napisał(a):

W dniu 2013-11-20 17:15, Jacek pisze:
Na przykład J-315W. Podaję ten model, gdyż go używam.

Jakieś problemy?

Ĺťadnych.
Jeżeli jednak chcesz drukować zdjęcia, to tylko oryginalne tusze.
Ogólnie nie jest to najlepsza drukarka, ale najtańsza w ekslopatacji.

Nieoryginalne mogą być lepsze od tych oszukanych oryginalnych. Mnie tam bardzo ładnie drukowała zdjęcia zarówno na papierze zwykłym jak i fotograficznym.
Ale tak czy siak cieszę się, że drukarkę wzięli ode mnie dziady z Brothera. Nawet dziękuję nie napisali. (Chcieli 400 zł za przepchanie głowicy w ramach gwarancji).

--
animka

Data: 2013-11-20 22:33:58
Autor: jakson
Poszukiwana drukarka
Na przykład J-315W. Podaję ten model, gdyż go używam.

Mam Brother-a DCP-J140W (chyba ma te same tusze?).

Po wydrukowaniu 400 stron (tusze startowe)
pojawil sie komunikat, ze brakuje czarnego i czerwonego
i dupa - nie chcial drukowac, nawet tylko niebieskim.

Zamowilem 10 tuszy za 20-25zl (lacznie z przesylka).
Czekajac na tusze musialem drukowac dalej,
wiec zakleilem tusze czarna tasma w miejscu
gdzie "wchodzi" czujnik poziomu tuszu.
Od tej pory caly czas pokazuje 100% :) -
- moze z czasem zejdzie - nie wiem.

Zamowione tusze przyszly, ale caly czas jade na starterach -
- wydrukowalem juz 460 stron i pewnie dobije do 500.
W weekend ide po papier - jaki polecacie? :)

Zrobisz na niej wydruk sieciowy (ma WiFi) - z Windowsa, Androida i innych.
Skaner rowniez dziala sieciowo.

Wady:
1. Koszmarna jakosc wydruku na ustawieniach "normalny" -
   - od razu ustaw (domyslnie) na "wysoki".
   Moze to wina papieru (tani) - nie wiem.
2. W sterownikach nie ma opcji "uzywaj tylko kolorowych tuszy"
   (moj stary Lexmark mial to) - moze sie przydac jak skonczy sie czarny.
3. Raz przestal widziec zolty tusz - wyswietlal info,
   ze nie ma wlozonego zoltego tuszu (mimo, ze caly czas byl).
   Chyba za trzecim razem (wyjmij + wloz) zaczal widziec go ponownie.
4. Przydalby sie wylacznik sieciowy - mimo, ze uzywam drukarki
   2-3 razy w tygodniu (po 4-8 stron, czarny+kolor),
   to potrafila wlaczyc w srodku nocy czyszczenie glowic czy cos w ten desen.
   Od tej pory po kazdym wydruku wylaczam ja na listwie.

Data: 2013-11-20 22:56:42
Autor: BQB
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 22:33, jakson pisze:
[...]

A za pół roku do roku płacz, że głowica zapchana.

Data: 2013-11-23 00:11:22
Autor: animka
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 22:56, BQB pisze:
[...]

Moja drukarka sama się włącza w razie potrzeby i sama wyłącza (ustawiłam-po 15 minutach). To nie jakiś głupi drogi, oszukańczy grzmot Brother.

--
animka

Data: 2013-11-23 01:02:45
Autor: BQB
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-23 00:11, animka pisze:
[...]

A Brothera odłączyłaś listwą (tą co prąd wolno płynie) i głowice się zapchały. Widzę, że w nowej drukarce już na stałe jest zasilanie. Animko, brother również sam się włącza, poczyści głowice i wyłącza.

Data: 2013-11-24 03:34:27
Autor: animka
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-23 01:02, BQB pisze:
[...]

Wyłączenie z pradu nie ma nic do rzeczy. Ta drukarka z tym samym problemem (głowica z czerwonym tuszem nie drukowała) była zaraz po zakupie oddana do serwisu. Za parę dni kurier przywiół mi nową ze wszystkimi akcesoriami, tuszami, ale to mogła być ta sama drukarka tylko po małym zabiegu. Pewnie ona sobie dalej krąży po ludziach jako nowa.
Mam to już że tak powiem -gdzieś. Nie uznaję tylko oszustów, nawet jak używałam podróbek tuszu (bo to moja drukarka i cwaniacy, złodzieje nie mają prawa kogoś karać i kraść potem drukarkę (było tak: drukarka albo 400 zł) , to jestem Polką, a jak w Polsce jest bidnie (jak na wojnie) każdy wie. Cwaniacy się bogacą, nakazują. Niech sobie w Izraelu sprzedają te tłuki Brothery. Brotjer czyścil zawsze przy włączeniu.

Moja nowa (ma Wifi) teĹź wyrĂłwnuje głowice przy włączeniu i ma masę opcji, ktĂłrymi sama zarządzam, a nie drukarka kiedy chce. Pozatym tu pojemniki mają głowice- na szczęście. Normalnie sama wyłącza się z sieci. Jak chcę drukować to ją właczam, potem drukarka wyłacza się po 15 minutach (jak sobie ustawiłam) i sama włącza jak mam drukować. Tusze są drogie, ale kupiłam świetny tusz (foto) w butelkach, o niebo lepszy niĹź ten nowy w pojemnikach. Kolory cud piękności. Własnie wydrukowałam sobie w tamtym tygodniu duĹźe zdjecie (na papierze A4)  mojej mamusi, ktĂłra mi na początku listopada umarła i ze zdjęcia patrzy na mnie jak Ĺźywa.

--
animka

Data: 2013-11-20 23:24:21
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 22:33, jakson pisze:

Po wydrukowaniu 400 stron (tusze startowe)
pojawil sie komunikat, ze brakuje czarnego i czerwonego
i dupa - nie chcial drukowac, nawet tylko niebieskim.

To i tak dobrze, że nie ma innej mądrej blokady.

[...]

Oddzielnie to ma głowicę i pojemnik z tuszem tak jak w Canonie czy też pojemnik z tuszem i głowica to jedno?

Zamowione tusze przyszly, ale caly czas jade na starterach -
- wydrukowalem juz 460 stron i pewnie dobije do 500.
W weekend ide po papier - jaki polecacie? :)

Najtańszy;)

Zrobisz na niej wydruk sieciowy (ma WiFi) - z Windowsa, Androida i innych.
Skaner rowniez dziala sieciowo.

Ok, dzięki za info, to się przyda.

Wady:
1. Koszmarna jakosc wydruku na ustawieniach "normalny" -
   - od razu ustaw (domyslnie) na "wysoki".

Poświęciłbyś się na jedną kartkę i wydrukowałbyś np. to:
http://twojepc.pl/html/epson_stylus_d88/D88_13.jpg
w formacie A4 z tą podstawową jakością ( "normalny" ) na czarno-biało? ( kolor zbędny, większość wydruków i tak będzie b/w )A potem wstawił skan tego wydruku? ;) Chciałbym zobaczyć co to znaczy ta "koszmarna" jakość.

   Moze to wina papieru (tani) - nie wiem.
2. W sterownikach nie ma opcji "uzywaj tylko kolorowych tuszy"
   (moj stary Lexmark mial to) - moze sie przydac jak skonczy sie czarny.

To faktycznie minus.

3. Raz przestal widziec zolty tusz - wyswietlal info,
   ze nie ma wlozonego zoltego tuszu (mimo, ze caly czas byl).
   Chyba za trzecim razem (wyjmij + wloz) zaczal widziec go ponownie.

W każdej chyba plujce są podobne historie.

Nie zapycha się głowica drukująca?

Data: 2013-11-21 11:45:41
Autor: Jan StoĹźek
Poszukiwana drukarka
Po głębokim namyśle TOMASZEK napisał w środa, 20 listopada 2013 23:24:

Zamowione tusze przyszly, ale caly czas jade na starterach -
- wydrukowalem juz 460 stron i pewnie dobije do 500.
W weekend ide po papier - jaki polecacie? :)

Najtańszy;)

Najtańszy więcej pyli. Poza zasyfieniem drukarki zwiększa to ryzyko zapchania głowic i może spowodować problemy z pobieraniem papieru. Oczywiście, jeżeli głowice wymienia się wraz z tuszem, to zwykle nie ma większego problemu, ale jeżeli głowica jest stała i wymienia się tylko tusz, to może to stanowić pewien problem.
Poświęciłbyś się na jedną kartkę i wydrukowałbyś np. to:
http://twojepc.pl/html/epson_stylus_d88/D88_13.jpg

Dzięki. Poświęciłem nawet trzy kartki w różnych trybach. ;) --

Data: 2013-11-21 16:27:52
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-21 11:45, Jan Stożek pisze:

Poświęciłbyś się na jedną kartkę i wydrukowałbyś np. to:
http://twojepc.pl/html/epson_stylus_d88/D88_13.jpg

Dzięki. Poświęciłem nawet trzy kartki w różnych trybach. ;)

To wstaw skan tego na jakiś imagehack cy cuś ;)

Data: 2013-11-21 23:35:14
Autor: Jan StoĹźek
Poszukiwana drukarka
Po głębokim namyśle TOMASZEK napisał w czwartek, 21 listopada 2013 16:27:

W dniu 2013-11-21 11:45, Jan StoĹźek pisze:

Poświęciłbyś się na jedną kartkę i wydrukowałbyś np. to:
http://twojepc.pl/html/epson_stylus_d88/D88_13.jpg

Dzięki. Poświęciłem nawet trzy kartki w różnych trybach. ;)

To wstaw skan tego na jakiś imagehack cy cuś ;)

Ależ proszę: http://voila.pl/uploads/1bf3egcx65

Ale to nie do końca odpowiada stanowi faktycznemu, bo skaner nie jest w pełni profesjonalny, a zresztą, jak widać, wydruki też robiłem "na szybko", po prostu z przeglądarki. --

Data: 2013-11-23 14:35:27
Autor: 666
Poszukiwana drukarka
No i to jest dobre pytanie, czy wybierać kombajny (drukarki) ze skanerem CCD (niby lepsze skanowanie), czy decydować się na skaner CIS.

-- -- -
skaner nie jest w pełni profesjonalny

Data: 2013-11-23 18:39:19
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-23 14:35,  666 pisze:
No i to jest dobre pytanie, czy wybierać kombajny (drukarki) ze skanerem
CCD (niby lepsze skanowanie), czy decydować się na skaner CIS.

-- -- -
skaner nie jest w pełni profesjonalny

Może się nie znam, ale naprawdę nie widzę różnicy ( lub nie wiem na co patrzeć ) Nie wiem jak z awaryjnością bo mój pierwszy skaner ( CanoScan Lide 100 ) jak dotąd sprawuje się doskonale ( 3-4 lata )
Skanowałem też na CCD, na moje oko to samo.

Data: 2013-11-25 20:37:56
Autor: 666
Poszukiwana drukarka
CCD ma większą głębię ostrości.
Różnicę widać przykładowo przy skanowaniu dokumentów, które kiedyś były złożone (np. złożone ciasno do koperty, wysłane i wyjęte do skanowania).
Na skanerze CIS widać miejsca złożenia.
Nie każdy zwróci uwagę.
Jakbym miał wybór to brałbym CCD, ale to jest właściwie ostatni parametr, jaki bierzemy pod uwagę szukając urządzenia wielofunkcyjnego.
Przykładowo dziś brałbym skaner dwustronny (dupleks) jednoprzebiegowy (w praktyce jakby dwa skanery w jednym, dwie listwy skanujące), po co oryginały mają chodzić w podajniku dokumentów skanera w tę i we w tę i jeszcze ryzykowac zacięciem.
Ale to w warunkach biurowych, nie domowych.

-- -- -

Data: 2013-11-27 09:09:39
Autor: Kamil
Poszukiwana drukarka
Użytkownik " 666" napisał:

CCD ma większą głębię ostrości.

Pojęcia nie masz co to jest głębia ostrości.

Różnicę widać przykładowo przy skanowaniu dokumentów, które kiedyś były
złożone (np. złożone ciasno do koperty, wysłane i wyjęte do > skanowania).
Na skanerze CIS widać miejsca złożenia.

A na CCD nie widać? To znaczy, że kłamie. :) Nie bredź.

Pzdr

Data: 2013-12-02 09:36:34
Autor: 666
Poszukiwana drukarka
Wracaj do szkoły, bo dostaniesz w d... od ojca.

-- -- -
Pojęcia nie masz
Nie bredź.

Data: 2013-11-24 04:00:19
Autor: animka
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-23 14:35,  666 pisze:
No i to jest dobre pytanie, czy wybierać kombajny (drukarki) ze
skanerem CCD (niby lepsze skanowanie), czy decydować się na skaner
CIS.

Kupować drukarki ze skanerem. Skanery w drukarkach są bardzo dobre.
Ja swój oddzielny skaner Canon Lide, prawie nowy musialam kiedyś sprzedać za grosze, bo nie chciałam, żeby marniał gdzieś upchany w szafie.

--
animka

Data: 2013-11-26 16:37:52
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-24 04:00, animka pisze:
[...]

No skoro Ty tak piszesz....

Data: 2013-11-26 16:38:26
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-21 23:35, Jan Stożek pisze:

[...]

Ok, dzięki bardzo.

Data: 2013-11-20 20:09:33
Autor: Tasiorsa
Poszukiwana drukarka
A ja polecam to:
CISS:
http://allegro.pl/epson-s22-sx125-sx130-sx425-ciss-stale-zasil-tusz-i3712113924.html
Drukarka:
http://allegro.pl/popularny-wielof-epson-sx435w-tusz1291-fvat23-wifi-i3690525275.html 2 znajomych posiada ten model z tym CISS i nie ma najmniejszych problemow od blisko 2 lat. Jeden drukuje sporo, drugi ma przerwy w drukowaniu po 10-12 dni. Nic nie zasycha druk idealny. Mega TANI. Ma to to WIFI. Jedyna czynnosc jaka sie wykonuje to gdy Epson uzna ze mu sie tusz skonczyl przytrzymujemy kilka sekund guziczek na CISS i juz jest 100%. Naprawde goraco polecam

Krzysiek

Data: 2013-11-20 20:20:00
Autor: Zakonspirowany
Poszukiwana drukarka
W dniu 20-11-2013 20:09, Tasiorsa pisze:
[...]

Mam SX445W i jeśli da się rozwiązać problem z małą wydajnością, to bardzo polecam (Po pierwszej HP jest to mój drugi Epson, chciałem po prostu z WiFi).

--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻

Data: 2013-11-20 20:10:47
Autor: R.e.m.e.K
Poszukiwana drukarka
Dnia Wed, 20 Nov 2013 15:27:50 +0100, TOMASZEK napisał(a):

[...]

Polecam Brothera w atramencie.

Będę również wdzięczny za informację czego unikać.

Unikac porad i opinii Animki :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-20 21:12:47
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 20:10, R.e.m.e.K pisze:

Polecam Brothera w atramencie.

Jakieś problemy z tym sprzętem?
Na coś powinienem zwrócić uwagę?
Używasz do tego zamienników czy oryginalnych tuszy?

Będę również wdzięczny za informację czego unikać.

Unikac porad i opinii Animki :-)

Jak Ty tak możesz w ogóle;) Animka zna się na wszystkim. Na kompach, komórkach, na allegro, nawet na pl.soc.prawo się udziela. A ty mi tu śmiesz napisać, że jakiejś głupiej drukarki nie umie wybrać. Wstyd ;)

Data: 2013-11-20 23:01:43
Autor: BQB
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 21:12, TOMASZEK pisze:
W dniu 2013-11-20 20:10, R.e.m.e.K pisze:

Polecam Brothera w atramencie.

Jakieś problemy z tym sprzętem?
Na coś powinienem zwrócić uwagę?

Na to, aby ta drukarka była cały czas podłączona do prądu.

Używasz do tego zamienników czy oryginalnych tuszy?

Wciąłem się - mam J415W - zamienniki w stylu większe pojemniki i tusz nalewany z butelek do tych pojemników strzykawkami. Będzie w sumie ze 2 lata ponad, zamienniki odrazu po startowych, właściwie, to nie pamiętam nawet, czy wyczerpały się do końca, czy też nie.

Data: 2013-11-20 23:07:38
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 23:01, BQB pisze:

Na to, aby ta drukarka była cały czas podłączona do prądu.

Rozumiem, że drukarka sama przeprowadza konserwację. I teraz pytanie: można to ustawić gdzieś co ile ma to robić?

[...]

I bardzo dobrze, że się wciąłeś, im więcej opinii tym lepiej;)

Data: 2013-11-20 23:21:15
Autor: BQB
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 23:07, TOMASZEK pisze:
W dniu 2013-11-20 23:01, BQB pisze:

Na to, aby ta drukarka była cały czas podłączona do prądu.

Rozumiem, że drukarka sama przeprowadza konserwację. I teraz pytanie:
można to ustawić gdzieś co ile ma to robić?

ZTCW nie - co 72 godziny, ale że liczy od momentu włączenia do prądu, to można włączyć o tej godzinie co chcemy, aby się konserwowała. O szczegóły to spytaj się brothera - znajomy do laserówki uzyskał od nich klawiszologię jednym przyciskiem resetu chyba bębna. Coś tam było o wciskaniu chyba 7 razy później coś przytrzymaniu i obserwowaniu diod. Pytaj ich, może jednak można :P

Data: 2013-11-20 23:26:33
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 23:21, BQB pisze:

[...]

Pewnie do nich skrobnę. Najpierw jednak piszę "po ludziach" Tam oczywiście wystawią laurkę, że wszystko jest cacy i wszystko się da zrobić;)

Data: 2013-11-20 23:32:23
Autor: R.e.m.e.K
Poszukiwana drukarka
Dnia Wed, 20 Nov 2013 21:12:47 +0100, TOMASZEK napisał(a):

Jakieś problemy z tym sprzętem?

Ano do wczoraj zadnych. I to co pisal BQB o stalym podlaczeniu do pradu jest
wazne, ale ...tak sie zlozylo, ze nie drukowalem koloru przez kilka m-cy
(4-5) i jednak dwa kolory przestaly dzialac, magenta i yellow. Po kilku
przeczyszczaniu dysz (opcja z menu) magenta ruszyla, jednak zolty nie.
Puszczalem do druku cale zolte kartki A4 liczac, ze sie "przepcha", ale...
dupa. To bylo wczoraj.
Dzis kolo poludnia sobie przypomnialem o problemie, po raz kolejny
zapuscilem czyszczenie glowicy i wydruk zoltej kartki, potem zajalem sie
praca, olewajac drukujaca sie kartke, bo pewnie biala. Po poludniu odkrylem,
ze wyglada jak cytryna, pieknie i rowniutko zolta! Zgaduje, ze przepychanie
dysz przeprowadzane wczoraj czesciowo nasaczylo zaschnieta glowice i przez
noc wilgoc przedarla sie przez cale zaschniecie.
Dziala teraz jak nowka (ma ponad 3 lata), wszystkie kolorki na 100%. Brother rulez! :-)

Na coś powinienem zwrócić uwagę?

Na to, ze Brothery maja dosc brzydki design ;)

UĹźywasz do tego zamiennikĂłw czy oryginalnych tuszy?

Od poczatku ActiveJet.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-20 23:56:08
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 23:32, R.e.m.e.K pisze:

[...]

Bezproblemową pracą to ja bym tego nie nazwał :)

Data: 2013-11-20 23:59:35
Autor: R.e.m.e.K
Poszukiwana drukarka
Dnia Wed, 20 Nov 2013 23:56:08 +0100, TOMASZEK napisał(a):

[...]

Nie wiesz o czym mowisz, teraz jestem jeszcze bardziej z niej zadowolony :-)

Jesli znajdziesz inna drukarke, ktora nie zaschnie po kilku m-cach nie
drukowania to bedziesz sfycienscom, a jak uda Ci sie bezkosztowo przywrocic
do dzialania to bedziesz tym diamentem :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-21 08:53:24
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Wed, 20 Nov 2013 23:59:35 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

(ciach…)
Jesli znajdziesz inna drukarke, ktora nie zaschnie po kilku m-cach nie
drukowania to bedziesz sfycienscom, a jak uda Ci sie bezkosztowo przywrocic
do dzialania to bedziesz tym diamentem :-)

Pierwsza z brzegu laserĂłwka? :D

[ Nie naleĹźy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie.  ]
[                                                    (Tadeusz Kochanowicz) ]

Data: 2013-11-21 10:28:46
Autor: R.e.m.e.K
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 08:53:24 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

[...]

No tak, tylko laserowka kolor nie kosztuje 300 pln. A jak z kosztami druku lasera kolor vs tusze ActiveJet?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-21 10:37:05
Autor: Sławek Maculewicz
Poszukiwana drukarka
Dnia 21-11-2013 o 10:28:46 R.e.m.e.K <go@dev.null> napisał(a):

[...]

Pierwsza z brzegu laserówka? :D

No tak, tylko laserowka kolor nie kosztuje 300 pln.
A jak z kosztami druku lasera kolor vs tusze ActiveJet?

TOMASZEK nie wspominał o kolorze.
--
Brak sygnaturki.

Data: 2013-11-21 10:44:26
Autor: R.e.m.e.K
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 10:37:05 +0100, Sławek Maculewicz napisał(a):

No tak, tylko laserowka kolor nie kosztuje 300 pln.
A jak z kosztami druku lasera kolor vs tusze ActiveJet?

TOMASZEK nie wspominał o kolorze.

Nie uzyl slowa kolor, ale wspomnial o wydrukach takze "wykresow, diagramow
itp.". A to raczej w bw sie nie nadaje do druku.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-21 13:13:25
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 10:44:26 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

[...]

O'rly? Mówisz, że jak taki np. diagram
http://3.bp.blogspot.com/-yMkvMc6xKGM/TsGe8q6XdfI/AAAAAAAAAaQ/IBQx5ncS0_I/s1600/Improvement+of+Network+Infrastructure.++Improvement+of+Wireless+services+at+buildings+A%252C+C%252C+D%252C+E%252C+F..jpg
sobie wydrukuję na czarno-białej drukarce, to nagle jego czytelność szlag
trafi? :)

[ I didn't realize it was possible for a woman to be _unusually_ irritable.]
[                               (Gregory House "House M.D. 1x07 Fidelity") ]

Data: 2013-11-21 13:58:31
Autor: R.e.m.e.K
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 13:13:25 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

Nie uzyl slowa kolor, ale wspomnial o wydrukach takze "wykresow, diagramow
itp.". A to raczej w bw sie nie nadaje do druku.

O'rly? MĂłwisz, Ĺźe jak taki np. diagram

Ten nie trafi, inny trafi. http://img6.imageshack.us/img6/5268/x59q.png

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-21 17:23:25
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 13:58:31 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

[...]

Też jestem ciekaw, jak by na zwykłej atramentówce wyszedł i czy zmiany
odcieni byłyby na tyle rozróżnialne. :)

[ Bo z kobietami drodzy panowie to trzeba krótko! Najdłużej trzy lata.     ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2013-11-21 16:32:50
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-21 10:44, R.e.m.e.K pisze:

Nie uzyl slowa kolor, ale wspomnial o wydrukach takze "wykresow, diagramow
itp.". A to raczej w bw sie nie nadaje do druku.

Kolor nie jest wymogiem. Jest mile widziany, ale nie jest wymogiem.

Data: 2013-11-21 13:13:25
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 10:28:46 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

[...]

249,99 PLN może być?
http://allegro.pl/lexmark-c510-kolor-laser-szybka-dobra-cena-i3712771544.html

A jak z kosztami druku lasera kolor vs tusze ActiveJet?

To już trzeba by porównywać konkretne modele. I to najlepiej w opcji
wykonania X druków tego samego dokumentu, żeby mieć dokładne porównanie.

[ Właśnie zakończyłem 14-dniową dietę, i jedyne co straciłem,              ]
[ to dwa tygodnie.                                              (Garfield) ]

Data: 2013-11-21 14:01:21
Autor: R.e.m.e.K
Poszukiwana drukarka
[...]

Nowa z gwarancja konta stara bez. Sredni deal.

A jak z kosztami druku lasera kolor vs tusze ActiveJet?

To już trzeba by porównywać konkretne modele. I to najlepiej w opcji
wykonania X druków tego samego dokumentu, żeby mieć dokładne porównanie.

A orientacyjnie nie wiesz? Pytam nie zlosliwie tylko informacyjnie, bo nie
mam pojecia, w ogole nie analizowalem takich rzeczy, bo niewiele drukuje i
mi to zwisa.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-21 17:33:25
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 14:01:21 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

249,99 PLN może być?
http://allegro.pl/lexmark-c510-kolor-laser-szybka-dobra-cena-i3712771544.html

Nowa z gwarancja konta stara bez. Sredni deal.

Auć - fakt, mój błąd. W takim razie owszem - 300 PLN może być ciężko. W
miarę sensownego Samsunga znalazłem za 399 PLN.

[...]

Pojęcia niestety nie mam. Z odgrzebanego z kwietnia wątku, w którym sam się
o drukarkę dopytywałem
(https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.pecet/nCk6pWHepTU/Ui-alvYIMqcJ) - z
tym, że tu dla drukarki mono:
- bęben ceramiczny na 100 000 stron
- toner na ca 5500 stron
- nowy toner na 6000 stron w cenie od 45 zł (zamiennik) do 250 zł (oryginał
na 7200 stron)

Z tym, że pytanie zawsze pozostaje aktualne - co to znaczy te 5500 - 7200
stron? Bo nie wierzę w to, że przy 100% pokryciu tonerem. :D

[ House: You have three choices in this life.Be good, get good, or give up.]
[ You've gone for column "D". Why? Simple answer is, if you don't try, you ]
[ can't fail. Are you really that simple?        ("House M.D. 4x09 Games") ]

Data: 2013-11-21 18:54:52
Autor: BQB
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-21 17:33, Przemysław Ryk pisze:

[...]

Puki co, wszędzie gdzie widziałem taki opis było dopisane drobnym druczkiem, że to przy 5% pokryciu kartki tonerem.

Data: 2013-11-21 21:52:00
Autor: Jan StoĹźek
Poszukiwana drukarka
Po głębokim namyśle BQB napisał w czwartek, 21 listopada 2013 18:54:

Puki co, wszędzie gdzie widziałem taki opis było dopisane drobnym
druczkiem, Ĺźe to przy 5% pokryciu kartki tonerem.

Nie wiem, czy to nie jest zgodne z jakąś normą testowania drukarek, bo te 5% powtarza się prawie wszędzie i prawie od zawsze. I przy druku tekstu to się mniej więcej zgadza. --

Data: 2013-11-21 22:45:05
Autor: Marcin Szumilas
Poszukiwana drukarka
Quoted:
Jan StoĹźek (conus-spm@chello.pl) in news:1835417.NODlWYDmWjpc-jasio.stozek.waw.pl

Nie wiem, czy to nie jest zgodne z jakąś normą testowania
drukarek, bo te 5% powtarza się prawie wszędzie i prawie od zawsze. I
przy druku tekstu to się mniej więcej zgadza.

O ile pamiętam, 5% dla czarnego i 20% dla kolorów.

MSz

Data: 2013-11-21 23:21:13
Autor: Jan StoĹźek
Poszukiwana drukarka
Po głębokim namyśle Marcin Szumilas napisał w czwartek, 21 listopada 2013 22:45:

[...]

I to ma sens, bo czarnym drukuje się głównie tekst, a kolorem - głównie obrazki. Choć nawet całostronicowa sweetfocia nie odpowiada zamalowaniu całej strony jednym kolorem. --

Data: 2013-11-21 16:35:00
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-21 13:13, Przemysław Ryk pisze:

http://allegro.pl/lexmark-c510-kolor-laser-szybka-dobra-cena-i3712771544.html

U mnie wymogiem jest interfejs USB, ta ma LPT, więc odpada.

Data: 2013-11-21 19:04:38
Autor: JoteR
Poszukiwana drukarka
"Przemysław Ryk" napisał:

No tak, tylko laserowka kolor nie kosztuje 300 pln.

249,99 PLN może być?
http://allegro.pl/cokolwiek

Nie.
Chociaż... wątkopodawca nie napisał wprost, że musi działać ;->

JoteR

Data: 2013-11-21 21:03:25
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 19:04:38 +0100, JoteR napisał(a):

"Przemysław Ryk" napisał:

[...]

Ciekaw jestem co powiesz komuś, kto kupi jakiś sprzęt ze sklepu,
wystawiającego swoją ofertę _również_ przez Allegro i będzie miał problem z
jego funkcjonowaniem.

Możliwość wystąpienia sytuacji, gdzie kupisz sprzęt w sklepie i będzie on
niesprawny najwyraźniej nie przyjmujesz do wiadomości.

[ Jeśli chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób to sam.                      ]
[                                            (Jean-Baptiste Emmanuel Zorg) ]

Data: 2013-11-21 22:08:57
Autor: JoteR
Poszukiwana drukarka
"Przemysław Ryk" napisał:

Ciekaw jestem co powiesz komuś, kto kupi jakiś sprzęt ze sklepu,
wystawiającego swoją ofertę _również_ przez Allegro i będzie miał
problem z jego funkcjonowaniem.

To co zwykle - że grzebanie w śmietniku rzadko kiedy

Możliwość wystąpienia sytuacji, gdzie kupisz sprzęt w sklepie i będzie
on niesprawny najwyraźniej nie przyjmujesz do wiadomości.

Przyjmuję do wiadomości, że dokonując zakupu w pijanem widzie mogę zapomnieć poprosić o rozpakowanie sprzętu i włączenie go celem sprawdzenia *przed* pójsciem do kasy. Natomiast nie jestem w stanie sobie wyobrazić takiego stanu upojenia, w którym przekazałbym komuś z góry pieniądze za towar:
a) którego nie widziałem
b) którego nie macałem
c) o którym nie wiem, czy ów ktoś go faktycznie ma, czy dopiero "ma mieć" w bliżej nieokreślonej przyszłości
d) który - nawet go mając - wyśle go kiedykolwiek do mnie
Mojej opinii o idiotycznym sposobie płatności, rodem z gospodarki niedoboru, jaki utarł się na (za przeproszeniem) Allegro nie będę tu powtarzał, jest w archiwum a.p.a.
A wracając do adrema, używany laser to można kupić z serii "pancernych" HP np. 2200 czy 4xxxx po liftingu, a nie jakiegoś poleasingowego Lexmarka po bliżej nieokreślonych przejściach (czytaj: zajechanego u leasingobiorcy).

JoteR

Data: 2013-11-23 07:45:19
Autor: Kamil
Poszukiwana drukarka
Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

249,99 PLN może być?
http://allegro.pl/lexmark-c510-kolor-laser-szybka-dobra-cena-i3712771544.html

Problem w tym, że to używka. Toner zapełniony w 15-30% - dzięki niemu
wydrukujesz 650-1300 stron w każdym kolorze. A i komentarze nieciekawe.

Pzdr

Data: 2013-11-24 06:52:35
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Sat, 23 Nov 2013 07:45:19 +0100, Kamil napisał(a):

[...]

Rozpędziłem się z tym szukaniem poniżej 300 PLN - przyznaję. :) Niemniej
jednak nowa, kolorowa laserówka jest do kupienia w okolicach 400 PLN.

[ Taka dziewczyna, jak już zacznie coś w kierunku faceta uskuteczniać, to  ]
[ on daje się prowadzić jak cielę na rzeź...                               ]
[ ...I przeważnie to jest rzeź...                                   (Musk) ]

Data: 2013-11-26 16:41:10
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-24 06:52, Przemysław Ryk pisze:

Rozpędziłem się z tym szukaniem poniżej 300 PLN - przyznaję. :) Niemniej
jednak nowa, kolorowa laserówka jest do kupienia w okolicach 400 PLN.

A biorąc pod uwagę ten segment rynku to co byś polecił? ( musi spełniać kryteria z mojego pierwszego postu.

Data: 2013-11-26 16:56:57
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Tue, 26 Nov 2013 16:41:10 +0100, TOMASZEK napisał(a):

[...]

Ja Ci już pisałem, co sam zanabyłem. :) Dla przypomnienia - mam czarno-białą
laserówkę Kyocery, model FS-1030D.

[ Optymista to ktoś, kto uważa, że gorzej być nie może. Pesymista - że     ]
[ owszem - może. Realista - że będzie.                (znalezione w necie) ]

Data: 2013-11-26 18:48:18
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-26 16:56, Przemysław Ryk pisze:

Ja Ci już pisałem, co sam zanabyłem. :) Dla przypomnienia - mam czarno-białą
laserówkę Kyocery, model FS-1030D.

No tak, to wiem, ale mi chodzi teraz o kolor. Czy z kolorowych laserowych coś możesz polecić.

Data: 2013-11-26 19:23:51
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Tue, 26 Nov 2013 18:48:18 +0100, TOMASZEK napisał(a):

[...]

Niestety - nie znam się na drukarkach tak, jak bym chciał. Znajomi mają HP
Color LaserJet 4500. Nie mają powodów do narzekań poza tym, ile toto miejsca
zajmuje. :D

[ Kobieta jest jak otwarta księga, napisana po hebrajsku, za pomocą        ]
[ chińskich znaków.                                       (JoeMonster.org) ]

Data: 2013-11-27 09:09:25
Autor: Kamil
Poszukiwana drukarka
Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

jednak nowa, kolorowa laserówka jest do kupienia w okolicach 400 PLN.

O.K. Jednak jeszcze trochę powybrzydam. Nie, żeby to było do Ciebie, ale tak sobie. Kolorowa laserówka, która potrafi wydrukować fotkę w jakości choćby zbliżonej do średniej plujki kosztuje ho, ho, albo i więcej. Jednak (sam sobie zaprzeczę) drukowanie kolorowych fotek w domu to średni pomysł. Na domowej drukarce za parę zł nie uzyska się fotograficznej jakości. Natomiast do pism, wykresów itp. prezentacji wystarczy. W mojej sytuacji tzn. potrzeby wydrukowania kilku pism, czy formularzy kupowanie laserówki o wydajności 100 tys stron z tonerów mija się z celem. Wspomniane przeze mnie HP-ki za 20,- zł + komplet niezłych atramentów za 30,- zł. Raz w miesiącu z harmonogramu drukuje sama jeden wiersz tekstu i to wystarczy do utrzymania drożności głowic. Plus do tego skaner i ksero w jednej skrzynce. Palce lizać. Druk idealny.

Pzdr

Data: 2013-11-28 18:23:54
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Wed, 27 Nov 2013 09:09:25 +0100, Kamil napisał(a):

Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

jednak nowa, kolorowa laserĂłwka jest do kupienia w okolicach 400 PLN.

O.K. Jednak jeszcze trochę powybrzydam. Nie, żeby to było do Ciebie, ale tak sobie. Kolorowa laserówka, która potrafi wydrukować fotkę w jakości choćby zbliżonej do średniej plujki kosztuje ho, ho, albo i więcej.

Kolorowa laserówka do drukowania zdjęć, to raczej zahacza już o sprzęt dla
cyfrowych drukarni. AFAIK technologia sama w sobie jest taka, a nie inna i
można by się uchetać do kwadratu, próbując biurową, kolorową laserówkę
doprowadzać do stanu jakiejś zgodności kolorystycznej. :)

Jednak (sam sobie zaprzeczę) drukowanie kolorowych fotek w domu to średni
pomysł. Na domowej drukarce za parę zł nie uzyska się fotograficznej
jakości.

Niemniej jednak łatwiej o plujkę, która z kolorem sobie bardzo dobrze radzi
(zakładamy przy okazji, że sam user wie o co chodzi w tym temacie), niż
laserówkę. Choć ceny, w porównaniu ze sprzętem typowo domowo-biurowym i tak
są mordercze (patrzyłem po Epsonach z serii Stylus Photo).

Natomiast do pism, wykresĂłw itp. prezentacji wystarczy.

Do tego, to i kolorowy laser wystarczy. :)

[...]

Ja na siłę nikogo do danego rozwiązania namawiać nie próbuję. Serio. :)
Osobiście przesiadłem się na monochromatyczną laserówkę z pełną
premedytacją. Drukuję rzadko, jeżeli już, to różnego rodzaju dokumentacje.
Ważniejsze dla mnie były opcje wpięcia w sieć, szybkość druku, sterowniki
dla różnych systemów operacyjnych, brak konieczności wydruku nawet owego
wiersza tekstu raz w miesiącu, wbudowany duplex. Gdyby drukarka miała opcję
druku w kolorze - no naprawdę bym się nie obraził. Ale to akurat miało i ma
u mnie znaczenie mocno drugorzędne. :D

W wymaganiach wątkotwórcy druk kolorowy nie stał jakoś w opcji „must have”,
reszta wymagań dosyć zbliżona do moich, dlatego poleciłem swoje rozwiązanie.
:)

[ Got it all wrong, holy man. I absolutely believe in God...               ]
[ And I absolutely hate the fucker.    (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]

Data: 2013-11-22 23:48:42
Autor: animka
Poszukiwana drukarka
[...]

To Ty jestes panem o damskim głosie z serwisu od tego grzmota. No i jak? Drukarka z gwarancją jeszcze się przydała? Sprzedawać wielkie g* za duże pieniądze jak na możliwości drukarki i zabierać. Tego prawdziwy Polak by nie uczynił. Dosadniej nie napiszę, ale wiesz o co chodzi.

--
animka

Data: 2013-11-23 01:38:33
Autor: R.e.m.e.K
Poszukiwana drukarka
Dnia Fri, 22 Nov 2013 23:48:42 +0100, animka napisał(a):

[...]

Ke?

Dosadniej nie napiszę, ale wiesz o co chodzi.

Sorry, kumator mi sie spierdolil.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-26 16:43:38
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-23 01:38, R.e.m.e.K pisze:

Dosadniej nie napiszę, ale wiesz o co chodzi.

Sorry, kumator mi sie spierdolil.

Animka jest od tego, żeby testować kumatory. Zasada jest taka: jak przeczytasz posta Animki i kumator się zepsuje to znaczy, że prawdopodobnie jesteś normalny. W przeciwnym razie... ;)

Data: 2013-11-21 08:43:24
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
[...]

Nie piszesz, czy kolor, czy mono wobec czego podepnę się z poleceniem tego,
co sam zanabyłem. Laserowa Kyocera FS-1030D. Podłączenie po LAN (aczkolwiek
nie wifi) lub USB, cenowo atrakcyjna zarówno pod względem zakupu, jak i
eksploatacji, do tego wbudowany duplex. Ze sterownikami rĂłwnieĹź nie ma
problemu.

Data: 2013-11-21 16:37:52
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-21 08:43, Przemysław Ryk pisze:

[...]
eksploatacji, do tego wbudowany duplex. Ze sterownikami również nie ma
problemu.

Kolor nie jest wymogiem. Gdyby tak było, to bym wspomniał o tym;) Instrukcja już pobrana, więc poczytam instrukcję również od tej Kyocery

Data: 2013-11-21 17:33:25
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 16:37:52 +0100, TOMASZEK napisał(a):

[...]

Mam od kwietnia tego roku, u mnie jest podłączona po LAN. Przyjechała,
powkładałem klamoty na miejsce, postawiłem, podłączyłem, zainstalowałem
drivery - drukuję kiedy potrzebuję i tyle. U mnie i przy moich potrzebach
sprawdza się rewelacyjnie.

[ Doświadczenie i alkoholizm zawsze zwyciężą młodość i entuzjazm.          ]
[                                                         (JoeMonster.org) ]

Data: 2013-11-21 20:24:23
Autor: nom
Poszukiwana drukarka

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:1m41y9ke56ugv$.dlgmaverick.przemekryk.no-ip.info...
[...]

A powiedz mi czy jak masz ustawiony dupleks i wydrukujesz jedną stronę to drukarka mimo to wciągnie papier z powrotem czy nie? ;-)

Mam w pracy Kyocery i są ok, dopóki coś się nie zepsuje, np. wałek teflonowy, wtedy ceny są kosmiczne. :-)
O wiele lepiej kupić coś z HP lub Canona, wydruka pierwszej strony dużo szybszy, sterowniki też lepiej dopracowane i więcej opcji (szczególnie Canon). Canon drukuje do końca, nawet jak się toner już kończy, Kyocera blokuje wydruk. :-)
Tonery do Canona są tańsze i wymienia się całą kasetę z bębnem, w Kyocera bębęn na 100 tys. wydruków, ale co jak się zarysuje a to się zdarza. :-)
Dla porównania CRG-719 na 6400 str, 62zł brutto, KT-130 - 6 tys. - 74zł, zamienniki oczywiście.

Data: 2013-11-21 21:03:25
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 20:24:23 +0100, nom napisał(a):

[...]

Duplex mam włączony domyślnie. Wydruk jednostronicowego dokumentu z Worda -
grzecznie wzięła i wypluła bez mielenia mechanizmem duplexu.

Mam w pracy Kyocery i są ok, dopóki coś się nie zepsuje, np. wałek teflonowy, wtedy ceny są kosmiczne. :-)

WeĹş mnie nie strasz co?

O wiele lepiej kupić coś z HP lub Canona, wydruka pierwszej strony dużo szybszy,

To by trzeba sprawdzić na tych samych dokumentach i kolejnych drukarkach
podpiętych do tego samego komputera. Tak IMVHO.

sterowniki też lepiej dopracowane i więcej opcji (szczególnie Canon). Canon drukuje do końca, nawet jak się toner już kończy, Kyocera blokuje wydruk. :-)

Sterowniki do HP z tą ich masą crapowatego oprogramowania to niby te lepiej
dopracowane? Dostępność driverów dla starszych modeli i nowszych wersji
Windows w przypadku HP (ciężko mi powiedzieć, który model HP jest
odpowiednikiem mojej Kyocery niestety) też jest IMVHO dosyć dyskusyjna. Dla
wspomnianej FS-1030D -
http://www.kyoceradocumentsolutions.pl/index/serwis_pomoc_techniczna/centrum_pobierania.false.driver.FS1030D._.EN.html
- dla Windows od 2000 w górę po Windows 8 czy wersje serwer, bez problemu z
odmianą 32- czy 64-bitową, dla makówek, dla pingwina. I jak dla mnie istotna
kwestia - nie instaluje jakiegoś mułowatego czegoś, co jedynie wpienia. :D

Tonery do Canona są tańsze i wymienia się całą kasetę z bębnem, w Kyocera bębęn na 100 tys. wydruków, ale co jak się zarysuje a to się zdarza. :-)

To wtedy pewnie kwik i zgrzytanie zębami.

Dla porównania CRG-719 na 6400 str, 62zł brutto, KT-130 - 6 tys. - 74zł, zamienniki oczywiście.

62-74 zł - to jeszcze nie tak straszna różnica cenowa.

[ „Co to jest Bóg?” „- No wiesz, kiedy czegoś bardzo chcesz i zamykasz oczy]
[ i marzysz o tym, to BĂłg to jest ten gość, ktĂłry cię wtedy ignoruje”      ]
[                         (Steve Buscemi jako James McCord w „The Island”)

Data: 2013-11-22 03:54:41
Autor: Kamil
Poszukiwana drukarka
Użytkownik "TOMASZEK" napisał:

Poszukuję drukarki.

Mam HP PSC 1317. Na All 99,- zł komplet z atramentami. Używane, ale 100% sprawne. Z raportów wynika, że wydrukowały po kilka/kilkanaście stron. Kupiłem kilka sztuk. Sprzedawca super. Drukarka może stać pół roku i atrament nie zasycha. Wydruki idealne. Ma sloty do kart pamięci i aparatu fotograficznego. Nie ma Wi-Fi. Podobne modele to seria 13xx, 12xx,15xx. Bardzo podobne funkcjonalnie z drobnymi róznicami. Seria 12xx ma wbudowany zasilacz. Nie ma dodatkowych slotów. Są na All po kilkadziesiąt zł, ale bez atramentów. Takich nie radzę kupować. Dobre atramenty są drogie, a tanich nie warto kupować.

Pozdrawiam

Data: 2013-11-23 00:39:29
Autor: animka
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-22 03:54, Kamil pisze:
[...]

Bardzo podobne funkcjonalnie z drobnymi rĂłznicami. Seria 12xx ma wbudowany
zasilacz. Nie ma dodatkowych slotów. Są na All po kilkadziesiąt zł, ale bez
atramentów. Takich nie radzę kupować. Dobre atramenty są drogie, a tanich
nie warto kupować.

Zobacz jak się tusze wlewa. Bardzo prosta sprawa.
Najlepszy jest tusz SIC z butelek na Allegro. (Strzykawki trzeba sobie dokupić). Przepiękne żywe kolory, czego nie było w nowym tuszu.
http://www.youtube.com/watch?v=yXlpLKvC4S8

Gdzieś mi sie zapodział filmik z pokazem jak się wycina te czipy metalowo złote z przodu pojemnika.Muszę poszukać.
Tak sobie ustawilam drukarkę, że drukuje jak ja chcę. Chcę drukować tylko czarnym tekstem z kasety z czarnym tuszem to drukuję, chcę czarnym i kolorowym to tak drukuję.

Na filmiku jest jakas inna, zreszya stara drukarka, ale pojemniki takie same.

--
animka

Data: 2013-11-23 10:29:31
Autor: Tasiorsa
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-23 01:39, animka pisze:
[...]
I w czym to jest lepsze Animko od Epsona z CISS?
Przy epsonie zeby dolac tusz do cissa to nawet strzykawki nie potrzeba bo dziura jest na tyle duza ze spokojnie sie wleje. Komfort obslugi regeneracji tuszu i napelnienia cissa to nawet nie ma co porownywac. Do CISS wlewasz 100 ml tuszu i masz spokoj na ladny kawalek czasu.
Wyglada to tak:
http://jpghost.pl/2013-10-01-364_1385198942/

Krzysiek

Data: 2013-11-24 03:49:18
Autor: animka
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-23 10:29, Tasiorsa pisze:
[...]

Kurcze, tusz się nazywa SIC (taka firma). Ten tusz pewnie do wszystkich drukarek się nadaje, ale pan sprzedający ma te tusze rozgrupowane na chyba wszystkie drukarki.

[...]

No ja wiem, ale w takie cuś to ja się nie będe bawiła, bo często brak mi cierpliwości i czasu. Zobacz ten filmik z linka, który podałam. Już raz napełniałam i dygotałam czy się uda :-)

--
animka

Data: 2013-11-27 09:09:58
Autor: Kamil
Poszukiwana drukarka
Użytkownik "animka" napisała:

Zobacz jak się tusze wlewa. Bardzo prosta sprawa.
Najlepszy jest tusz SIC z butelek na Allegro. (Strzykawki trzeba sobie
dokupić).

Poważnie? Od dwudziestu lat uzupełniam atrament w pojemnikach drukarek i
dopiero od Ciebie się dowiedziałem, że muszę kupić strzykawkę :) Zgłoś się
do jakiegos kabaretu. Masz szanse.

Pzdr

Data: 2013-11-27 13:14:12
Autor: animka
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-27 09:09, Kamil pisze:
[...]

Napisałam o strzykawkach bo widziałam na YT, że są też butelki z tuszem i nie trzeba używać strzykawek. Wlewa się prosto z butelki. W Polsce, szczególnie na Allegro nie widzialam tego.

--
animka

Data: 2013-11-27 15:47:56
Autor: Dawid
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-27 13:14, animka pisze:
[...]

szczegĂłlnie na Allegro nie widzialam tego.

To mało widziałaś, a jest tego w Polsce sporo i na Allegro.
http://allegro.pl/zestaw-do-napelniania-c1823a-3-x-20ml-trojkolorowy-i3725329253.html

http://allegro.pl/activejet-aph-3-magenta-system-uzupelnien-do-hp-1-i3731917052.html

itp. itd.

Data: 2013-11-27 16:24:03
Autor: animka
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-27 15:47, Dawid pisze:
[...]

Fajne, ale do mojej drukarki nie ma (Canon).

--
animka

Poszukiwana drukarka