Poszukiwana drukarka

Data: 2013-11-20 17:06:29
Autor: Jan Stożek
Poszukiwana drukarka
Witam,

Takie polecenie, to już będzie reklama. ;)

Po głębokim namyśle TOMASZEK napisał w środa, 20 listopada 2013 15:27:

Ja kupiłem już jakąś chwilę temu HP K209a - kombajn atramentowy ze skanerem. Obciążenie mam podobne do deklarowanego przez Ciebie: ~50 stron miesięcznie. Na razie jestem zadowolony, a nawet przełączyłem domyślny tryb z DRAFT na FAST DRAFT - bo rysuje na tyle ładnie, że tekst jest ładny i czytelny, a druk dużo szybszy. WiFi nie ma. Na sztuczne ograniczenia się jeszcze nie natknąłem, ale mam ją dopiero ok. roku, może półtora. Tusz czarny kosztuje ok. 40 PLN, kolorowy też (jak się trafi dobre źródło, można dostać taniej). Wystarczają mi na ok. pół roku, więc to jest cena, przy której nie opłaca mi się szukać zamienników.

--
Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
| Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2013-11-22 23:33:39
Autor: animka
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 17:06, Jan Stożek pisze:
[...]

sztuczne ograniczenia siÄ™ jeszcze nie natknÄ…Å‚em, ale mam jÄ… dopiero
[...]

Można zrozumieć, że zdjęć nie drukujesz, prawda?

--
animka

Data: 2013-11-23 00:00:24
Autor: Jan Stożek
Poszukiwana drukarka
Po głębokim namyśle animka napisał w piątek, 22 listopada 2013 23:33:

Można zrozumieć, że zdjęć nie drukujesz, prawda?

Czasem drukuję, a co? Zresztą OP nie pytał o zdjęcia tylko o tekst, diagramy i wykresy.

Data: 2013-11-23 02:44:41
Autor: Marcin Szumilas
Poszukiwana drukarka
Quoted:
Jan Stożek (conus-spm@chello.pl) in news:2396288.u2GeZN0SZjpc-jasio.stozek.waw.pl

Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
| Which switched witch watch which Swatch watch switch?
                       ^^^^^

Tu coÅ› nie tak. ;)

MSz

Poszukiwana drukarka