Poszukiwana drukarka

Data: 2013-11-20 17:15:10
Autor: Jacek
Poszukiwana drukarka
Na przykład J-315W. Podaję ten model, gdyż go używam.

Data: 2013-11-20 18:24:02
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 17:15, Jacek pisze:
Na przykład J-315W. Podaję ten model, gdyż go używam.

Jakie¶ problemy?

--
< TOMASZEK >
granice Polski = granice absurdu

Data: 2013-11-21 05:17:27
Autor: Jacek
Poszukiwana drukarka
Dnia Wed, 20 Nov 2013 18:24:02 +0100, TOMASZEK napisał(a):

W dniu 2013-11-20 17:15, Jacek pisze:
Na przykład J-315W. Podaję ten model, gdyż go używam.

Jakie¶ problemy?

Żadnych.
Jeżeli jednak chcesz drukować zdjęcia, to tylko oryginalne tusze.
Ogólnie nie jest to najlepsza drukarka, ale najtańsza w ekslopatacji.

Data: 2013-11-21 22:03:34
Autor: Marcin Szumilas
Poszukiwana drukarka
Quoted:
Jacek (ala@ola.pl) in news:6jgwbcyz3ws6$.10i14fpd8xtyj$.dlg40tude.net

Jeżeli jednak chcesz drukować zdjęcia, to tylko oryginalne tusze.
Ogólnie nie jest to najlepsza drukarka, ale najtańsza w ekslopatacji.

No wła¶nie. Moja J315W zawsze drukowała blado, nawet na oryginalnych starterach. Porównywałem z kilkoma HP. Też tak masz? Papier Poljet.

MSz

Data: 2013-11-23 06:53:09
Autor: Jacek
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 22:03:34 +0100, Marcin Szumilas napisał(a):

[...]

Raz, jak kupiłem, to chciałem sprawdzić drukowanie zdjęć.
Na oryginalnych tuszach w miarę to ładnie wygl±dało, ale na podróbkach
kicha.
Ogólnie ta drukarka ma dwie wady... Trzeba kupować tusze i papier, żeby
drukować.;)

Data: 2013-11-23 00:22:29
Autor: animka
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-21 05:17, Jacek pisze:
Dnia Wed, 20 Nov 2013 18:24:02 +0100, TOMASZEK napisał(a):

W dniu 2013-11-20 17:15, Jacek pisze:
Na przykład J-315W. Podaję ten model, gdyż go używam.

JakieĹ› problemy?

Żadnych.
Jeżeli jednak chcesz drukować zdjęcia, to tylko oryginalne tusze.
Ogólnie nie jest to najlepsza drukarka, ale najtańsza w ekslopatacji.

Nieoryginalne mogą być lepsze od tych oszukanych oryginalnych. Mnie tam bardzo ładnie drukowała zdjęcia zarówno na papierze zwykłym jak i fotograficznym.
Ale tak czy siak cieszę się, że drukarkę wzięli ode mnie dziady z Brothera. Nawet dziękuję nie napisali. (Chcieli 400 zł za przepchanie głowicy w ramach gwarancji).

--
animka

Data: 2013-11-20 22:33:58
Autor: jakson
Poszukiwana drukarka
Na przykład J-315W. Podaję ten model, gdyż go używam.

Mam Brother-a DCP-J140W (chyba ma te same tusze?).

Po wydrukowaniu 400 stron (tusze startowe)
pojawil sie komunikat, ze brakuje czarnego i czerwonego
i dupa - nie chcial drukowac, nawet tylko niebieskim.

Zamowilem 10 tuszy za 20-25zl (lacznie z przesylka).
Czekajac na tusze musialem drukowac dalej,
wiec zakleilem tusze czarna tasma w miejscu
gdzie "wchodzi" czujnik poziomu tuszu.
Od tej pory caly czas pokazuje 100% :) -
- moze z czasem zejdzie - nie wiem.

Zamowione tusze przyszly, ale caly czas jade na starterach -
- wydrukowalem juz 460 stron i pewnie dobije do 500.
W weekend ide po papier - jaki polecacie? :)

Zrobisz na niej wydruk sieciowy (ma WiFi) - z Windowsa, Androida i innych.
Skaner rowniez dziala sieciowo.

Wady:
1. Koszmarna jakosc wydruku na ustawieniach "normalny" -
   - od razu ustaw (domyslnie) na "wysoki".
   Moze to wina papieru (tani) - nie wiem.
2. W sterownikach nie ma opcji "uzywaj tylko kolorowych tuszy"
   (moj stary Lexmark mial to) - moze sie przydac jak skonczy sie czarny.
3. Raz przestal widziec zolty tusz - wyswietlal info,
   ze nie ma wlozonego zoltego tuszu (mimo, ze caly czas byl).
   Chyba za trzecim razem (wyjmij + wloz) zaczal widziec go ponownie.
4. Przydalby sie wylacznik sieciowy - mimo, ze uzywam drukarki
   2-3 razy w tygodniu (po 4-8 stron, czarny+kolor),
   to potrafila wlaczyc w srodku nocy czyszczenie glowic czy cos w ten desen.
   Od tej pory po kazdym wydruku wylaczam ja na listwie.

Data: 2013-11-20 22:56:42
Autor: BQB
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 22:33, jakson pisze:
[...]

A za pół roku do roku płacz, że głowica zapchana.

Data: 2013-11-23 00:11:22
Autor: animka
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 22:56, BQB pisze:
[...]

Moja drukarka sama się włącza w razie potrzeby i sama wyłącza (ustawiłam-po 15 minutach). To nie jakiś głupi drogi, oszukańczy grzmot Brother.

--
animka

Data: 2013-11-23 01:02:45
Autor: BQB
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-23 00:11, animka pisze:
[...]

A Brothera odłączyłaś listwą (tą co prąd wolno płynie) i głowice się zapchały. Widzę, że w nowej drukarce już na stałe jest zasilanie. Animko, brother również sam się włącza, poczyści głowice i wyłącza.

Data: 2013-11-24 03:34:27
Autor: animka
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-23 01:02, BQB pisze:
[...]

Wyłączenie z pradu nie ma nic do rzeczy. Ta drukarka z tym samym problemem (głowica z czerwonym tuszem nie drukowała) była zaraz po zakupie oddana do serwisu. Za parę dni kurier przywiół mi nową ze wszystkimi akcesoriami, tuszami, ale to mogła być ta sama drukarka tylko po małym zabiegu. Pewnie ona sobie dalej krąży po ludziach jako nowa.
Mam to już że tak powiem -gdzieś. Nie uznaję tylko oszustów, nawet jak używałam podróbek tuszu (bo to moja drukarka i cwaniacy, złodzieje nie mają prawa kogoś karać i kraść potem drukarkę (było tak: drukarka albo 400 zł) , to jestem Polką, a jak w Polsce jest bidnie (jak na wojnie) każdy wie. Cwaniacy się bogacą, nakazują. Niech sobie w Izraelu sprzedają te tłuki Brothery. Brotjer czyścil zawsze przy włączeniu.

Moja nowa (ma Wifi) teĹĽ wyrĂłwnuje gĹ‚owice przy wĹ‚Ä…czeniu i ma masÄ™ opcji, ktĂłrymi sama zarzÄ…dzam, a nie drukarka kiedy chce. Pozatym tu pojemniki majÄ… gĹ‚owice- na szczęście. Normalnie sama wyĹ‚Ä…cza siÄ™ z sieci. Jak chcÄ™ drukować to jÄ… wĹ‚aczam, potem drukarka wyĹ‚acza siÄ™ po 15 minutach (jak sobie ustawiĹ‚am) i sama wĹ‚Ä…cza jak mam drukować. Tusze sÄ… drogie, ale kupiĹ‚am Ĺ›wietny tusz (foto) w butelkach, o niebo lepszy niĹĽ ten nowy w pojemnikach. Kolory cud piÄ™knoĹ›ci. WĹ‚asnie wydrukowaĹ‚am sobie w tamtym tygodniu duĹĽe zdjecie (na papierze A4)  mojej mamusi, ktĂłra mi na poczÄ…tku listopada umarĹ‚a i ze zdjÄ™cia patrzy na mnie jak ĹĽywa.

--
animka

Data: 2013-11-20 23:24:21
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 22:33, jakson pisze:

Po wydrukowaniu 400 stron (tusze startowe)
pojawil sie komunikat, ze brakuje czarnego i czerwonego
i dupa - nie chcial drukowac, nawet tylko niebieskim.

To i tak dobrze, że nie ma innej m±drej blokady.

[...]

Oddzielnie to ma głowicę i pojemnik z tuszem tak jak w Canonie czy też pojemnik z tuszem i głowica to jedno?

Zamowione tusze przyszly, ale caly czas jade na starterach -
- wydrukowalem juz 460 stron i pewnie dobije do 500.
W weekend ide po papier - jaki polecacie? :)

Najtańszy;)

Zrobisz na niej wydruk sieciowy (ma WiFi) - z Windowsa, Androida i innych.
Skaner rowniez dziala sieciowo.

Ok, dzięki za info, to się przyda.

Wady:
1. Koszmarna jakosc wydruku na ustawieniach "normalny" -
   - od razu ustaw (domyslnie) na "wysoki".

Po¶więciłby¶ się na jedn± kartkę i wydrukowałby¶ np. to:
http://twojepc.pl/html/epson_stylus_d88/D88_13.jpg
w formacie A4 z t± podstawow± jako¶ci± ( "normalny" ) na czarno-biało? ( kolor zbędny, większo¶ć wydruków i tak będzie b/w )A potem wstawił skan tego wydruku? ;) Chciałbym zobaczyć co to znaczy ta "koszmarna" jako¶ć.

   Moze to wina papieru (tani) - nie wiem.
2. W sterownikach nie ma opcji "uzywaj tylko kolorowych tuszy"
   (moj stary Lexmark mial to) - moze sie przydac jak skonczy sie czarny.

To faktycznie minus.

3. Raz przestal widziec zolty tusz - wyswietlal info,
   ze nie ma wlozonego zoltego tuszu (mimo, ze caly czas byl).
   Chyba za trzecim razem (wyjmij + wloz) zaczal widziec go ponownie.

W każdej chyba plujce s± podobne historie.

Nie zapycha się głowica drukuj±ca?

Data: 2013-11-21 11:45:41
Autor: Jan StoĹĽek
Poszukiwana drukarka
Po głębokim namyśle TOMASZEK napisał w środa, 20 listopada 2013 23:24:

Zamowione tusze przyszly, ale caly czas jade na starterach -
- wydrukowalem juz 460 stron i pewnie dobije do 500.
W weekend ide po papier - jaki polecacie? :)

Najtańszy;)

Najtańszy więcej pyli. Poza zasyfieniem drukarki zwiększa to ryzyko zapchania głowic i może spowodować problemy z pobieraniem papieru. Oczywiście, jeżeli głowice wymienia się wraz z tuszem, to zwykle nie ma większego problemu, ale jeżeli głowica jest stała i wymienia się tylko tusz, to może to stanowić pewien problem.
Poświęciłbyś się na jedną kartkę i wydrukowałbyś np. to:
http://twojepc.pl/html/epson_stylus_d88/D88_13.jpg

Dzięki. Poświęciłem nawet trzy kartki w różnych trybach. ;) --
Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
| Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2013-11-21 16:27:52
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-21 11:45, Jan Stożek pisze:

Po¶więciłby¶ się na jedn± kartkę i wydrukowałby¶ np. to:
http://twojepc.pl/html/epson_stylus_d88/D88_13.jpg

Dzięki. Po¶więciłem nawet trzy kartki w różnych trybach. ;)

To wstaw skan tego na jaki¶ imagehack cy cu¶ ;)

Data: 2013-11-21 23:35:14
Autor: Jan StoĹĽek
Poszukiwana drukarka
Po głębokim namyśle TOMASZEK napisał w czwartek, 21 listopada 2013 16:27:

W dniu 2013-11-21 11:45, Jan StoĹĽek pisze:

Poświęciłbyś się na jedną kartkę i wydrukowałbyś np. to:
http://twojepc.pl/html/epson_stylus_d88/D88_13.jpg

Dzięki. Poświęciłem nawet trzy kartki w różnych trybach. ;)

AleĹĽ proszÄ™: http://voila.pl/uploads/1bf3egcx65

Ale to nie do końca odpowiada stanowi faktycznemu, bo skaner nie jest w pełni profesjonalny, a zresztą, jak widać, wydruki też robiłem "na szybko", po prostu z przeglądarki. --

Data: 2013-11-23 14:35:27
Autor: 666
Poszukiwana drukarka
No i to jest dobre pytanie, czy wybierać kombajny (drukarki) ze skanerem CCD (niby lepsze skanowanie), czy decydować się na skaner CIS.

-- -- -
skaner nie jest w pełni profesjonalny

Data: 2013-11-23 18:39:19
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-23 14:35,  666 pisze:
No i to jest dobre pytanie, czy wybierać kombajny (drukarki) ze skanerem
CCD (niby lepsze skanowanie), czy decydować się na skaner CIS.

-- -- -
skaner nie jest w pełni profesjonalny

Może się nie znam, ale naprawdę nie widzę różnicy ( lub nie wiem na co patrzeć ) Nie wiem jak z awaryjno¶ci± bo mój pierwszy skaner ( CanoScan Lide 100 ) jak dot±d sprawuje się doskonale ( 3-4 lata )
Skanowałem też na CCD, na moje oko to samo.

Data: 2013-11-25 20:37:56
Autor: 666
Poszukiwana drukarka
CCD ma większ± głębię ostro¶ci.
Różnicę widać przykładowo przy skanowaniu dokumentów, które kiedy¶ były złożone (np. złożone ciasno do koperty, wysłane i wyjęte do skanowania).
Na skanerze CIS widać miejsca złożenia.
Nie każdy zwróci uwagę.
Jakbym miał wybór to brałbym CCD, ale to jest wła¶ciwie ostatni parametr, jaki bierzemy pod uwagę szukaj±c urz±dzenia wielofunkcyjnego.
Przykładowo dzi¶ brałbym skaner dwustronny (dupleks) jednoprzebiegowy (w praktyce jakby dwa skanery w jednym, dwie listwy skanuj±ce), po co oryginały maj± chodzić w podajniku dokumentów skanera w tę i we w tę i jeszcze ryzykowac zacięciem.
Ale to w warunkach biurowych, nie domowych.

-- -- -

Data: 2013-11-27 09:09:39
Autor: Kamil
Poszukiwana drukarka
Użytkownik " 666" napisał:

CCD ma większ± głębię ostro¶ci.

Pojęcia nie masz co to jest głębia ostro¶ci.

Różnicę widać przykładowo przy skanowaniu dokumentów, które kiedy¶ były
złożone (np. złożone ciasno do koperty, wysłane i wyjęte do > skanowania).
Na skanerze CIS widać miejsca złożenia.

A na CCD nie widać? To znaczy, że kłamie. :) Nie bredĽ.

Pzdr

Data: 2013-12-02 09:36:34
Autor: 666
Poszukiwana drukarka
Wracaj do szkoły, bo dostaniesz w d... od ojca.

-- -- -
Pojęcia nie masz
Nie bredĽ.

Data: 2013-11-24 04:00:19
Autor: animka
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-23 14:35,  666 pisze:
No i to jest dobre pytanie, czy wybierać kombajny (drukarki) ze
skanerem CCD (niby lepsze skanowanie), czy decydować się na skaner
CIS.

Kupować drukarki ze skanerem. Skanery w drukarkach są bardzo dobre.
Ja swój oddzielny skaner Canon Lide, prawie nowy musialam kiedyś sprzedać za grosze, bo nie chciałam, żeby marniał gdzieś upchany w szafie.

--
animka

Data: 2013-11-26 16:37:52
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-24 04:00, animka pisze:
W dniu 2013-11-23 14:35,  666 pisze:
No i to jest dobre pytanie, czy wybierać kombajny (drukarki) ze
skanerem CCD (niby lepsze skanowanie), czy decydować się na skaner
CIS.

Kupować drukarki ze skanerem. Skanery w drukarkach s± bardzo dobre.
Ja swój oddzielny skaner Canon Lide, prawie nowy musialam kiedy¶
sprzedać za grosze, bo nie chciałam, żeby marniał gdzie¶ upchany w szafie.

No skoro Ty tak piszesz....

Data: 2013-11-26 16:38:26
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-21 23:35, Jan Stożek pisze:

To wstaw skan tego na jaki¶ imagehack cy cu¶ ;)

Ależ proszę: http://voila.pl/uploads/1bf3egcx65

Ale to nie do końca odpowiada stanowi faktycznemu, bo skaner
nie jest w pełni profesjonalny, a zreszt±, jak widać, wydruki też
robiłem "na szybko", po prostu z przegl±darki.

Ok, dzięki bardzo.