Poszukiwana drukarka

Data: 2013-11-20 20:10:47
Autor: R.e.m.e.K
Poszukiwana drukarka
Dnia Wed, 20 Nov 2013 15:27:50 +0100, TOMASZEK napisał(a):

Nie podaję też czy ma to być laser czy tusz. Tu też obydwie opcje możliwe biorąc pod uwagę *wszystkie* te punkty.
Pod uwagÄ™ brane sÄ… rĂłwnieĹĽ urzÄ…dzenia "wszystko w jednym, skaner+ drukarka+xero+mikrofalĂłwka ;)" pod warunkiem, ĹĽe nie psujÄ… siÄ™ po dwĂłch miesiÄ…cach;)

Polecam Brothera w atramencie.

Będę również wdzięczny za informację czego unikać.

Unikac porad i opinii Animki :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-20 21:12:47
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 20:10, R.e.m.e.K pisze:

Polecam Brothera w atramencie.

Jakie¶ problemy z tym sprzętem?
Na co¶ powinienem zwrócić uwagę?
Używasz do tego zamienników czy oryginalnych tuszy?

Będę również wdzięczny za informację czego unikać.

Unikac porad i opinii Animki :-)

Jak Ty tak możesz w ogóle;) Animka zna się na wszystkim. Na kompach, komórkach, na allegro, nawet na pl.soc.prawo się udziela. A ty mi tu ¶miesz napisać, że jakiej¶ głupiej drukarki nie umie wybrać. Wstyd ;)

--
< TOMASZEK >
granice Polski = granice absurdu

Data: 2013-11-20 23:01:43
Autor: BQB
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 21:12, TOMASZEK pisze:
W dniu 2013-11-20 20:10, R.e.m.e.K pisze:

Polecam Brothera w atramencie.

Jakie¶ problemy z tym sprzętem?
Na co¶ powinienem zwrócić uwagę?

Na to, aby ta drukarka była cały czas podł±czona do pr±du.

Używasz do tego zamienników czy oryginalnych tuszy?

Wci±łem się - mam J415W - zamienniki w stylu większe pojemniki i tusz nalewany z butelek do tych pojemników strzykawkami. Będzie w sumie ze 2 lata ponad, zamienniki odrazu po startowych, wła¶ciwie, to nie pamiętam nawet, czy wyczerpały się do końca, czy też nie.

Data: 2013-11-20 23:07:38
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 23:01, BQB pisze:

Na to, aby ta drukarka była cały czas podł±czona do pr±du.

Rozumiem, że drukarka sama przeprowadza konserwację. I teraz pytanie: można to ustawić gdzie¶ co ile ma to robić?

[...]

I bardzo dobrze, że się wci±łe¶, im więcej opinii tym lepiej;)

Data: 2013-11-20 23:21:15
Autor: BQB
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 23:07, TOMASZEK pisze:
W dniu 2013-11-20 23:01, BQB pisze:

Na to, aby ta drukarka była cały czas podł±czona do pr±du.

Rozumiem, że drukarka sama przeprowadza konserwację. I teraz pytanie:
można to ustawić gdzie¶ co ile ma to robić?

ZTCW nie - co 72 godziny, ale że liczy od momentu wł±czenia do pr±du, to można wł±czyć o tej godzinie co chcemy, aby się konserwowała. O szczegóły to spytaj się brothera - znajomy do laserówki uzyskał od nich klawiszologię jednym przyciskiem resetu chyba bębna. Co¶ tam było o wciskaniu chyba 7 razy póĽniej co¶ przytrzymaniu i obserwowaniu diod. Pytaj ich, może jednak można :P

Data: 2013-11-20 23:26:33
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 23:21, BQB pisze:

[...]

Pewnie do nich skrobnę. Najpierw jednak piszę "po ludziach" Tam oczywi¶cie wystawi± laurkę, że wszystko jest cacy i wszystko się da zrobić;)

Data: 2013-11-20 23:32:23
Autor: R.e.m.e.K
Poszukiwana drukarka
Dnia Wed, 20 Nov 2013 21:12:47 +0100, TOMASZEK napisał(a):

Jakieś problemy z tym sprzętem?

Ano do wczoraj zadnych. I to co pisal BQB o stalym podlaczeniu do pradu jest
wazne, ale ...tak sie zlozylo, ze nie drukowalem koloru przez kilka m-cy
(4-5) i jednak dwa kolory przestaly dzialac, magenta i yellow. Po kilku
przeczyszczaniu dysz (opcja z menu) magenta ruszyla, jednak zolty nie.
Puszczalem do druku cale zolte kartki A4 liczac, ze sie "przepcha", ale...
dupa. To bylo wczoraj.
Dzis kolo poludnia sobie przypomnialem o problemie, po raz kolejny
zapuscilem czyszczenie glowicy i wydruk zoltej kartki, potem zajalem sie
praca, olewajac drukujaca sie kartke, bo pewnie biala. Po poludniu odkrylem,
ze wyglada jak cytryna, pieknie i rowniutko zolta! Zgaduje, ze przepychanie
dysz przeprowadzane wczoraj czesciowo nasaczylo zaschnieta glowice i przez
noc wilgoc przedarla sie przez cale zaschniecie.
Dziala teraz jak nowka (ma ponad 3 lata), wszystkie kolorki na 100%. Brother rulez! :-)

Na coś powinienem zwrócić uwagę?

Na to, ze Brothery maja dosc brzydki design ;)

UĹĽywasz do tego zamiennikĂłw czy oryginalnych tuszy?

Od poczatku ActiveJet.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-20 23:56:08
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 23:32, R.e.m.e.K pisze:

[...]

Bezproblemow± prac± to ja bym tego nie nazwał :)

Data: 2013-11-20 23:59:35
Autor: R.e.m.e.K
Poszukiwana drukarka
Dnia Wed, 20 Nov 2013 23:56:08 +0100, TOMASZEK napisał(a):

[...]

Bezproblemową pracą to ja bym tego nie nazwał :)

Nie wiesz o czym mowisz, teraz jestem jeszcze bardziej z niej zadowolony :-)

Jesli znajdziesz inna drukarke, ktora nie zaschnie po kilku m-cach nie
drukowania to bedziesz sfycienscom, a jak uda Ci sie bezkosztowo przywrocic
do dzialania to bedziesz tym diamentem :-)

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-21 08:53:24
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Wed, 20 Nov 2013 23:59:35 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

(ciach…)
Jesli znajdziesz inna drukarke, ktora nie zaschnie po kilku m-cach nie
drukowania to bedziesz sfycienscom, a jak uda Ci sie bezkosztowo przywrocic
do dzialania to bedziesz tym diamentem :-)

Pierwsza z brzegu laserĂłwka? :D

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Nie naleĹĽy siadać na honorze, bo jedynym efektem bÄ™dÄ… odciski na dupie.  ]

Data: 2013-11-21 10:28:46
Autor: R.e.m.e.K
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 08:53:24 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

[...]

No tak, tylko laserowka kolor nie kosztuje 300 pln. A jak z kosztami druku lasera kolor vs tusze ActiveJet?

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-21 10:37:05
Autor: Sławek Maculewicz
Poszukiwana drukarka
Dnia 21-11-2013 o 10:28:46 R.e.m.e.K <go@dev.null> napisał(a):

[...]

Pierwsza z brzegu laserówka? :D

No tak, tylko laserowka kolor nie kosztuje 300 pln.
A jak z kosztami druku lasera kolor vs tusze ActiveJet?

TOMASZEK nie wspominał o kolorze.
--
Brak sygnaturki.

Data: 2013-11-21 10:44:26
Autor: R.e.m.e.K
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 10:37:05 +0100, Sławek Maculewicz napisał(a):

No tak, tylko laserowka kolor nie kosztuje 300 pln.
A jak z kosztami druku lasera kolor vs tusze ActiveJet?

TOMASZEK nie wspominał o kolorze.

Nie uzyl slowa kolor, ale wspomnial o wydrukach takze "wykresow, diagramow
itp.". A to raczej w bw sie nie nadaje do druku.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-21 13:13:25
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 10:44:26 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

[...]

O'rly? Mówisz, że jak taki np. diagram
http://3.bp.blogspot.com/-yMkvMc6xKGM/TsGe8q6XdfI/AAAAAAAAAaQ/IBQx5ncS0_I/s1600/Improvement+of+Network+Infrastructure.++Improvement+of+Wireless+services+at+buildings+A%252C+C%252C+D%252C+E%252C+F..jpg
sobie wydrukuję na czarno-białej drukarce, to nagle jego czytelno¶ć szlag
trafi? :)

[ I didn't realize it was possible for a woman to be _unusually_ irritable.]
[                               (Gregory House "House M.D. 1x07 Fidelity") ]

Data: 2013-11-21 13:58:31
Autor: R.e.m.e.K
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 13:13:25 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

Nie uzyl slowa kolor, ale wspomnial o wydrukach takze "wykresow, diagramow
itp.". A to raczej w bw sie nie nadaje do druku.

O'rly? MĂłwisz, ĹĽe jak taki np. diagram
http://3.bp.blogspot.com/-yMkvMc6xKGM/TsGe8q6XdfI/AAAAAAAAAaQ/IBQx5ncS0_I/s1600/Improvement+of+Network+Infrastructure.++Improvement+of+Wireless+services+at+buildings+A%252C+C%252C+D%252C+E%252C+F..jpg
sobie wydrukuję na czarno-białej drukarce, to nagle jego czytelność szlag
trafi? :)

Ten nie trafi, inny trafi. http://img6.imageshack.us/img6/5268/x59q.png

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-21 17:23:25
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 13:58:31 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

[...]

Też jestem ciekaw, jak by na zwykłej atramentówce wyszedł i czy zmiany
odcieni byłyby na tyle rozróżnialne. :)

[ Bo z kobietami drodzy panowie to trzeba krótko! Najdłużej trzy lata.     ]
[                                                     (znalezione w necie) ]

Data: 2013-11-21 16:32:50
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-21 10:44, R.e.m.e.K pisze:

Nie uzyl slowa kolor, ale wspomnial o wydrukach takze "wykresow, diagramow
itp.". A to raczej w bw sie nie nadaje do druku.

Kolor nie jest wymogiem. Jest mile widziany, ale nie jest wymogiem.

Data: 2013-11-21 13:13:25
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 10:28:46 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

[...]

249,99 PLN może być?
http://allegro.pl/lexmark-c510-kolor-laser-szybka-dobra-cena-i3712771544.html

A jak z kosztami druku lasera kolor vs tusze ActiveJet?

To już trzeba by porównywać konkretne modele. I to najlepiej w opcji
wykonania X druków tego samego dokumentu, żeby mieć dokładne porównanie.

[ Wła¶nie zakończyłem 14-dniow± dietę, i jedyne co straciłem,              ]
[ to dwa tygodnie.                                              (Garfield) ]

Data: 2013-11-21 14:01:21
Autor: R.e.m.e.K
Poszukiwana drukarka
[...]

Nowa z gwarancja konta stara bez. Sredni deal.

A jak z kosztami druku lasera kolor vs tusze ActiveJet?

To już trzeba by porównywać konkretne modele. I to najlepiej w opcji
wykonania X druków tego samego dokumentu, żeby mieć dokładne porównanie.

A orientacyjnie nie wiesz? Pytam nie zlosliwie tylko informacyjnie, bo nie
mam pojecia, w ogole nie analizowalem takich rzeczy, bo niewiele drukuje i
mi to zwisa.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-21 17:33:25
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 14:01:21 +0100, R.e.m.e.K napisał(a):

249,99 PLN może być?
http://allegro.pl/lexmark-c510-kolor-laser-szybka-dobra-cena-i3712771544.html

Nowa z gwarancja konta stara bez. Sredni deal.

Auć - fakt, mój bł±d. W takim razie owszem - 300 PLN może być ciężko. W
miarę sensownego Samsunga znalazłem za 399 PLN.

[...]

Pojęcia niestety nie mam. Z odgrzebanego z kwietnia w±tku, w którym sam się
o drukarkę dopytywałem
(https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.pecet/nCk6pWHepTU/Ui-alvYIMqcJ) - z
tym, że tu dla drukarki mono:
- bęben ceramiczny na 100 000 stron
- toner na ca 5500 stron
- nowy toner na 6000 stron w cenie od 45 zł (zamiennik) do 250 zł (oryginał
na 7200 stron)

Z tym, że pytanie zawsze pozostaje aktualne - co to znaczy te 5500 - 7200
stron? Bo nie wierzę w to, że przy 100% pokryciu tonerem. :D

[ House: You have three choices in this life.Be good, get good, or give up.]
[ You've gone for column "D". Why? Simple answer is, if you don't try, you ]
[ can't fail. Are you really that simple?        ("House M.D. 4x09 Games") ]

Data: 2013-11-21 18:54:52
Autor: BQB
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-21 17:33, Przemysław Ryk pisze:

[...]

Puki co, wszędzie gdzie widziałem taki opis było dopisane drobnym druczkiem, że to przy 5% pokryciu kartki tonerem.

Data: 2013-11-21 21:52:00
Autor: Jan StoĹĽek
Poszukiwana drukarka
Po głębokim namyśle BQB napisał w czwartek, 21 listopada 2013 18:54:

Puki co, wszędzie gdzie widziałem taki opis było dopisane drobnym
druczkiem, ĹĽe to przy 5% pokryciu kartki tonerem.

Nie wiem, czy to nie jest zgodne z jakąś normą testowania drukarek, bo te 5% powtarza się prawie wszędzie i prawie od zawsze. I przy druku tekstu to się mniej więcej zgadza. --
Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
| Which switched witch watch which Swatch watch switch?
(js).

PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi kolejnymi literami.

Data: 2013-11-21 22:45:05
Autor: Marcin Szumilas
Poszukiwana drukarka
Quoted:
Jan StoĹĽek (conus-spm@chello.pl) in news:1835417.NODlWYDmWjpc-jasio.stozek.waw.pl

Nie wiem, czy to nie jest zgodne z jakÄ…Ĺ› normÄ… testowania
drukarek, bo te 5% powtarza się prawie wszędzie i prawie od zawsze. I
przy druku tekstu to się mniej więcej zgadza.

O ile pamiętam, 5% dla czarnego i 20% dla kolorów.

MSz

Data: 2013-11-21 23:21:13
Autor: Jan StoĹĽek
Poszukiwana drukarka
Po głębokim namyśle Marcin Szumilas napisał w czwartek, 21 listopada 2013 22:45:

[...]

I to ma sens, bo czarnym drukuje się głównie tekst, a kolorem - głównie obrazki. Choć nawet całostronicowa sweetfocia nie odpowiada zamalowaniu całej strony jednym kolorem. --

Data: 2013-11-21 16:35:00
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-21 13:13, Przemysław Ryk pisze:

http://allegro.pl/lexmark-c510-kolor-laser-szybka-dobra-cena-i3712771544.html

U mnie wymogiem jest interfejs USB, ta ma LPT, więc odpada.

Data: 2013-11-21 19:04:38
Autor: JoteR
Poszukiwana drukarka
"Przemysław Ryk" napisał:

No tak, tylko laserowka kolor nie kosztuje 300 pln.

249,99 PLN może być?
http://allegro.pl/cokolwiek

Nie.
Chociaż... w±tkopodawca nie napisał wprost, że musi działać ;->

JoteR

Data: 2013-11-21 21:03:25
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Thu, 21 Nov 2013 19:04:38 +0100, JoteR napisał(a):

"Przemysław Ryk" napisał:

[...]

Ciekaw jestem co powiesz komu¶, kto kupi jaki¶ sprzęt ze sklepu,
wystawiaj±cego swoj± ofertę _również_ przez Allegro i będzie miał problem z
jego funkcjonowaniem.

Możliwo¶ć wyst±pienia sytuacji, gdzie kupisz sprzęt w sklepie i będzie on
niesprawny najwyraĽniej nie przyjmujesz do wiadomo¶ci.

[ Je¶li chcesz mieć co¶ zrobione dobrze, zrób to sam.                      ]
[                                            (Jean-Baptiste Emmanuel Zorg) ]

Data: 2013-11-21 22:08:57
Autor: JoteR
Poszukiwana drukarka
"Przemysław Ryk" napisał:

Ciekaw jestem co powiesz komu¶, kto kupi jaki¶ sprzęt ze sklepu,
wystawiaj±cego swoj± ofertę _również_ przez Allegro i będzie miał
problem z jego funkcjonowaniem.

To co zwykle - że grzebanie w ¶mietniku rzadko kiedy

Możliwo¶ć wyst±pienia sytuacji, gdzie kupisz sprzęt w sklepie i będzie
on niesprawny najwyraĽniej nie przyjmujesz do wiadomo¶ci.

Przyjmuję do wiadomo¶ci, że dokonuj±c zakupu w pijanem widzie mogę zapomnieć poprosić o rozpakowanie sprzętu i wł±czenie go celem sprawdzenia *przed* pójsciem do kasy. Natomiast nie jestem w stanie sobie wyobrazić takiego stanu upojenia, w którym przekazałbym komu¶ z góry pieni±dze za towar:
a) którego nie widziałem
b) którego nie macałem
c) o którym nie wiem, czy ów kto¶ go faktycznie ma, czy dopiero "ma mieć" w bliżej nieokre¶lonej przyszło¶ci
d) który - nawet go maj±c - wy¶le go kiedykolwiek do mnie
Mojej opinii o idiotycznym sposobie płatno¶ci, rodem z gospodarki niedoboru, jaki utarł się na (za przeproszeniem) Allegro nie będę tu powtarzał, jest w archiwum a.p.a.
A wracaj±c do adrema, używany laser to można kupić z serii "pancernych" HP np. 2200 czy 4xxxx po liftingu, a nie jakiego¶ poleasingowego Lexmarka po bliżej nieokre¶lonych przej¶ciach (czytaj: zajechanego u leasingobiorcy).

JoteR

Data: 2013-11-23 07:45:19
Autor: Kamil
Poszukiwana drukarka
Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

249,99 PLN może być?
http://allegro.pl/lexmark-c510-kolor-laser-szybka-dobra-cena-i3712771544.html

Problem w tym, że to używka. Toner zapełniony w 15-30% - dzięki niemu
wydrukujesz 650-1300 stron w każdym kolorze. A i komentarze nieciekawe.

Pzdr

Data: 2013-11-24 06:52:35
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Sat, 23 Nov 2013 07:45:19 +0100, Kamil napisał(a):

[...]

Rozpędziłem się z tym szukaniem poniżej 300 PLN - przyznaję. :) Niemniej
jednak nowa, kolorowa laserówka jest do kupienia w okolicach 400 PLN.

[ Taka dziewczyna, jak już zacznie co¶ w kierunku faceta uskuteczniać, to  ]
[ on daje się prowadzić jak cielę na rzeĽ...                               ]
[ ...I przeważnie to jest rzeĽ...                                   (Musk) ]

Data: 2013-11-26 16:41:10
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-24 06:52, Przemysław Ryk pisze:

Rozpędziłem się z tym szukaniem poniżej 300 PLN - przyznaję. :) Niemniej
jednak nowa, kolorowa laserówka jest do kupienia w okolicach 400 PLN.

A bior±c pod uwagę ten segment rynku to co by¶ polecił? ( musi spełniać kryteria z mojego pierwszego postu.

Data: 2013-11-26 16:56:57
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Tue, 26 Nov 2013 16:41:10 +0100, TOMASZEK napisał(a):

[...]

Ja Ci już pisałem, co sam zanabyłem. :) Dla przypomnienia - mam czarno-biał±
laserówkę Kyocery, model FS-1030D.

[ Optymista to kto¶, kto uważa, że gorzej być nie może. Pesymista - że     ]
[ owszem - może. Realista - że będzie.                (znalezione w necie) ]

Data: 2013-11-26 18:48:18
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-26 16:56, Przemysław Ryk pisze:

Ja Ci już pisałem, co sam zanabyłem. :) Dla przypomnienia - mam czarno-biał±
laserówkę Kyocery, model FS-1030D.

No tak, to wiem, ale mi chodzi teraz o kolor. Czy z kolorowych laserowych co¶ możesz polecić.

Data: 2013-11-26 19:23:51
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Tue, 26 Nov 2013 18:48:18 +0100, TOMASZEK napisał(a):

[...]

Niestety - nie znam się na drukarkach tak, jak bym chciał. Znajomi maj± HP
Color LaserJet 4500. Nie maj± powodów do narzekań poza tym, ile toto miejsca
zajmuje. :D

[ Kobieta jest jak otwarta księga, napisana po hebrajsku, za pomoc±        ]
[ chińskich znaków.                                       (JoeMonster.org) ]

Data: 2013-11-27 09:09:25
Autor: Kamil
Poszukiwana drukarka
Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

jednak nowa, kolorowa laserówka jest do kupienia w okolicach 400 PLN.

O.K. Jednak jeszcze trochę powybrzydam. Nie, żeby to było do Ciebie, ale tak sobie. Kolorowa laserówka, która potrafi wydrukować fotkę w jako¶ci choćby zbliżonej do ¶redniej plujki kosztuje ho, ho, albo i więcej. Jednak (sam sobie zaprzeczę) drukowanie kolorowych fotek w domu to ¶redni pomysł. Na domowej drukarce za parę zł nie uzyska się fotograficznej jako¶ci. Natomiast do pism, wykresów itp. prezentacji wystarczy. W mojej sytuacji tzn. potrzeby wydrukowania kilku pism, czy formularzy kupowanie laserówki o wydajno¶ci 100 tys stron z tonerów mija się z celem. Wspomniane przeze mnie HP-ki za 20,- zł + komplet niezłych atramentów za 30,- zł. Raz w miesi±cu z harmonogramu drukuje sama jeden wiersz tekstu i to wystarczy do utrzymania drożno¶ci głowic. Plus do tego skaner i ksero w jednej skrzynce. Palce lizać. Druk idealny.

Pzdr

Data: 2013-11-28 18:23:54
Autor: Przemysław Ryk
Poszukiwana drukarka
Dnia Wed, 27 Nov 2013 09:09:25 +0100, Kamil napisał(a):

Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał:

jednak nowa, kolorowa laserĂłwka jest do kupienia w okolicach 400 PLN.

O.K. Jednak jeszcze trochę powybrzydam. Nie, żeby to było do Ciebie, ale tak sobie. Kolorowa laserówka, która potrafi wydrukować fotkę w jakości choćby zbliżonej do średniej plujki kosztuje ho, ho, albo i więcej.

Kolorowa laserówka do drukowania zdjęć, to raczej zahacza już o sprzęt dla
cyfrowych drukarni. AFAIK technologia sama w sobie jest taka, a nie inna i
można by się uchetać do kwadratu, próbując biurową, kolorową laserówkę
doprowadzać do stanu jakiejś zgodności kolorystycznej. :)

Jednak (sam sobie zaprzeczę) drukowanie kolorowych fotek w domu to średni
pomysł. Na domowej drukarce za parę zł nie uzyska się fotograficznej
jakości.

Niemniej jednak Ĺ‚atwiej o plujkÄ™, ktĂłra z kolorem sobie bardzo dobrze radzi
(zakładamy przy okazji, że sam user wie o co chodzi w tym temacie), niż
laserówkę. Choć ceny, w porównaniu ze sprzętem typowo domowo-biurowym i tak
są mordercze (patrzyłem po Epsonach z serii Stylus Photo).

Natomiast do pism, wykresĂłw itp. prezentacji wystarczy.

Do tego, to i kolorowy laser wystarczy. :)

W mojej sytuacji tzn. potrzeby wydrukowania kilku pism, czy formularzy
kupowanie laserówki o wydajności 100 tys stron z tonerów mija się z
celem. Wspomniane przeze mnie HP-ki za 20,- zł + komplet niezłych
atramentów za 30,- zł. Raz w miesiącu z harmonogramu drukuje sama jeden
wiersz tekstu i to wystarczy do utrzymania drożności głowic. Plus do tego
skaner i ksero w jednej skrzynce. Palce lizać. Druk idealny.

Ja na siłę nikogo do danego rozwiązania namawiać nie próbuję. Serio. :)
Osobiście przesiadłem się na monochromatyczną laserówkę z pełną
premedytacją. Drukuję rzadko, jeżeli już, to różnego rodzaju dokumentacje.
Ważniejsze dla mnie były opcje wpięcia w sieć, szybkość druku, sterowniki
dla różnych systemów operacyjnych, brak konieczności wydruku nawet owego
wiersza tekstu raz w miesiącu, wbudowany duplex. Gdyby drukarka miała opcję
druku w kolorze - no naprawdę bym się nie obraził. Ale to akurat miało i ma
u mnie znaczenie mocno drugorzędne. :D

W wymaganiach wątkotwórcy druk kolorowy nie stał jakoś w opcji „must have”,
reszta wymagań dosyć zbliżona do moich, dlatego poleciłem swoje rozwiązanie.
:)

--
[ PrzemysĹ‚aw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Got it all wrong, holy man. I absolutely believe in God...               ]

Data: 2013-11-22 23:48:42
Autor: animka
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-20 20:10, R.e.m.e.K pisze:
Dnia Wed, 20 Nov 2013 15:27:50 +0100, TOMASZEK napisał(a):

Nie podaję też czy ma to być laser czy tusz. Tu też obydwie opcje
moĹĽliwe biorÄ…c pod uwagÄ™ *wszystkie* te punkty.
[...]

To Ty jestes panem o damskim głosie z serwisu od tego grzmota. No i jak? Drukarka z gwarancją jeszcze się przydała? Sprzedawać wielkie g* za duże pieniądze jak na możliwości drukarki i zabierać. Tego prawdziwy Polak by nie uczynił. Dosadniej nie napiszę, ale wiesz o co chodzi.

--
animka

Data: 2013-11-23 01:38:33
Autor: R.e.m.e.K
Poszukiwana drukarka
Dnia Fri, 22 Nov 2013 23:48:42 +0100, animka napisał(a):

[...]

Ke?

Dosadniej nie napiszÄ™, ale wiesz o co chodzi.

Sorry, kumator mi sie spierdolil.

--
pozdro
R.e.m.e.K

Data: 2013-11-26 16:43:38
Autor: TOMASZEK
Poszukiwana drukarka
W dniu 2013-11-23 01:38, R.e.m.e.K pisze:

Dosadniej nie napiszę, ale wiesz o co chodzi.

Sorry, kumator mi sie spierdolil.

Animka jest od tego, żeby testować kumatory. Zasada jest taka: jak przeczytasz posta Animki i kumator się zepsuje to znaczy, że prawdopodobnie jeste¶ normalny. W przeciwnym razie... ;)