Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI

Data: 2012-03-16 22:41:09
Autor: BartekK
Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI
W dniu 2012-03-16 11:34, VSS pisze:
Witam !

Poszukuję karty graficznej posiadającej dwa złącza HDMI. Szukałem na
allegro ale znalazłem tylko kilka kart w cenie od 110 do 150PLN. Czy
są jakieś lepsze karty z większą ilością pamięci ? Budżet 250-400PLN.
Jeśli chodzi o obraz - to 2x HDMI uzyskasz również przez użycie przejściówki DVI>HDMI, którą dostajesz w komplecie z większością kart. Więc uzyskanie fizycznie 2x hdmi to chwila, i na dowolnej karcie która ma 2x DVI, lub DVI + HDMI to nie problem
A co do audio-po-hdmi - to nawet gdy jest 2x hdmi, i tak dzwięk ci na 2 telewizory nie pójdzie. A przynajmniej mi się nigdy czegoś takiego nie udało zrobić, audio jest kodowane i wrzucane do pierwszego złącza i nigdzie więcej. Obecność przejściówki dvi-hdmi niczego tu nie zmienia. Jeśli przez nią jest podłączony pierwszy TV - to jest na nim audio. Jak podłączę drugi tv do hdmi - nie ma na nim dzwięku. Jeśli podłączę tylko tv do hdmi - to ma dzwięk. W systemie Windows jest instalowana tylko 1 karta dzwiękowa "hdmi audio" niezależnie od ilości TV podłączonych (czy w ogóle podłaczonych do karty, mogących audio odebrać).

Data: 2012-03-16 23:13:39
Autor: gawfron
W dniu 2012-03-16 22:41, BartekK pisze:
[...]

Jak ma iść na oba to samo, to spliter hdmi powinien chyba zadziałać?

Data: 2012-03-17 02:33:57
Autor: BartekK
W dniu 2012-03-16 23:13, gawfron pisze:
[...]

Teoretycznie... o ile nie jest to materiał HDCP-zabezpieczony.

Data: 2012-03-17 05:20:18
Autor: VSS
Poszukiwana karta graficzna z dwoma z³±czami HDMI
On 16 Mar, 22:41, BartekK <s...@drut.org> wrote:
W dniu 2012-03-16 11:34, VSS pisze:> Witam !

> Poszukujê karty graficznej posiadaj±cej dwa z³±cza HDMI. Szuka³em na
> allegro ale znalaz³em tylko kilka kart w cenie od 110 do 150PLN. Czy
> s± jakie¶ lepsze karty z wiêksz± ilo¶ci± pamiêci ? Bud¿et 250-400PLN.

Je¶li chodzi o obraz - to 2x HDMI uzyskasz równie¿ przez u¿ycie
przej¶ciówki DVI>HDMI, któr± dostajesz w komplecie z wiêkszo¶ci± kart.
Wiêc uzyskanie fizycznie 2x hdmi to chwila, i na dowolnej karcie która
ma 2x DVI, lub DVI + HDMI to nie problem
A co do audio-po-hdmi - to nawet gdy jest 2x hdmi, i tak dzwiêk ci na 2
telewizory nie pójdzie. A przynajmniej mi siê nigdy czego¶ takiego nie
uda³o zrobiæ, audio jest kodowane i wrzucane do pierwszego z³±cza i
nigdzie wiêcej.

ok, przy d¼wiêku jako¶ mocno siê nie upieram, chodzi o to, ¿e mam dwa
tv 32" i chce je pod³±czyæ aby oba sta³y na biurku.
dlatego potrzeba mi hdmi bo tv maj± tylko wej¶cia hdmi, nie maj± DVI i
vga. jak z dvi na karcie zrobiê hdmi to ok.

Data: 2012-03-17 13:31:28
Autor: Leszek K.
Poszukiwana karta graficzna z dwoma z³±czami HDMI
Dnia Sat, 17 Mar 2012 05:20:18 -0700 (PDT), VSS napisa³(a):

[...]

Ale najpierw siê upewnij czy dvi mo¿e pracowaæ równocze¶nie z hdmi. Zdarza
siê, ¿e karty maj±ce nawet 3 wyj¶cia - dvi, hdmi i vga mog± obs³u¿yæ
równocze¶nie tylko jedno wyj¶cie cyfrowe + vga.

Data: 2012-03-17 10:36:08
Autor: Randall_Memphis
[...]

Dasz rade, ale musisz miec dwie karty dzwiekowe, konfigurujesz niezalezne sygnału audio i puszczasz osobno.

Data: 2012-03-17 11:44:38
Autor: BartekK
W dniu 2012-03-17 10:36, Randall_Memphis pisze:
Dasz rade, ale musisz miec dwie karty dzwiekowe, konfigurujesz
niezalezne sygnału audio i puszczasz osobno.
Odpowiedz godna animki
Jakie karty dźwiękowe? on chce puszczać audio po hdmi.

Data: 2012-03-17 12:39:08
Autor: maX

Użytkownik "BartekK" <sibi@drut.org> napisał w wiadomości news:jk1q0n$c0p$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2012-03-17 10:36, Randall_Memphis pisze:
Dasz rade, ale musisz miec dwie karty dzwiekowe, konfigurujesz
niezalezne sygnału audio i puszczasz osobno.

Dokładnie. Integry (np. Realteka) pozwalają rozdzielić sygnał audio na dwie niezależne ściezki 2ch + 5.1ch (w systemie zgłaszają się wtedy dwie karty dźwiękowe; plus oczywiście trzecia, z HDMI karty graficznej).

Odpowiedz godna animki
Jakie karty dźwiękowe? on chce puszczać audio po hdmi.

Część telewizorów / monitorów HDMI pozwala, przy źródle video HDMI, wybrać czy dźwięk ma iść też z HDMI czy z innego źródła (jack, chinch).

Data: 2012-03-17 12:49:35
Autor: maX

Użytkownik "maX" <averwywal@interia.pl> napisał w wiadomości news:jk1t4o$3cg$1atena.e-wro.net...

Część telewizorów / monitorów HDMI pozwala, przy źródle video HDMI, wybrać czy dźwięk ma iść też z HDMI czy z innego źródła (jack, chinch).

Zresztą nawet jakby nie pozwalała, to wystarczyłoby przy drugim telewizorze HDMI postawić dodatkową parę głośniczków.

Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI