Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI

Data: 2012-03-16 15:25:45
Autor: m4rkiz
Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI
"VSS" <arturvss73@gmail.com> wrote in message news:3e997b83-2110-4737-9379-0922a523cdc99g2000vbq.googlegroups.com...
Poszukuję karty graficznej posiadającej dwa złącza HDMI. Szukałem na
allegro ale znalazłem tylko kilka kart w cenie od 110 do 150PLN. Czy
są jakieś lepsze karty z większą ilością pamięci ? Budżet 250-400PLN.

co konkretnie chcesz zrobic, jaka wydajnosc cie interesuje?

jezeli nie potrzebujesz puszczac tam dzwieku to dvi bedzie rownie dobre
i wybor bedziesz mial sporo wiekszy

Data: 2012-03-16 13:22:42
Autor: VSS
On 16 Mar, 16:25, "m4rkiz" <m4r...@mail.od.wujka.na.g.com> wrote:
"VSS" <arturvs...@gmail.com> wrote in message

> [...]

co konkretnie chcesz zrobic, jaka wydajnosc cie interesuje?

jezeli nie potrzebujesz puszczac tam dzwieku to dvi bedzie rownie dobre

dźwięk byłby wymagany, chce podłączyć dwa  32 calowe telewizory w
rozdzielczości fullHD i byłyby tam odtwarzane filmy.
żadnych gier, głównie video, internet, drobna obróbka video w fullHD.

Pozdrawiam
VSS

Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI