Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI

Data: 2012-03-17 12:37:34
Autor: maX
Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI

Użytkownik "VSS" <arturvss73@gmail.com> napisał w wiadomości news:3e997b83-2110-4737-9379-0922a523cdc99g2000vbq.googlegroups.com...
Poszukuję karty graficznej posiadającej dwa złącza HDMI. Szukałem na
allegro ale znalazłem tylko kilka kart w cenie od 110 do 150PLN. Czy
są jakieś lepsze karty z większą ilością pamięci ?

A do czego ci więcej pamięci w zastosowaniach "odtwarzane filmy. żadnych gier, głównie video, internet, drobna obróbka video w fullHD"?

Budżet 250-400PLN.

To kup dwie karty z jednym HDMI (tą drugą na PCI-Ex x1, jeśli nie masz na płycie dwóch długich gniazd PCI-Ex). Ewentualnie było kupić płytę główną z integrą, która juz miałaby HDMI.

Data: 2012-03-17 05:27:07
Autor: VSS
On 17 Mar, 12:37, "maX" <averwy...@interia.pl> wrote:
Użytkownik "VSS" <arturvs...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:3e997b83-2110-4737-9379-0922a523cdc99g2000vbq.googlegroups.com...

> [...]

A do czego ci więcej pamięci w zastosowaniach "odtwarzane filmy. żadnych
gier, głównie video, internet, drobna obróbka video w fullHD"?

"dla spokojności", nic się nie stanie jak tej pamięci będzie więcej
niż mniej. jak wpadnę na genialny pomysł zagrania w jakieś gry to nie
będe musiał ustawiać wszystkiego na LOW.

> [...]

płycie dwóch długich gniazd PCI-Ex). Ewentualnie było kupić płytę główną z

wolałbym kupić jedną kartę z dwoma wyjściami. jak bedę dwie, to się
będą może żarły ze soba, będą jakies problemy z sterownikami i podobne
problem. ma być prosto za kilka stów z dwoma wyjściami hdmi/dvi i
więcej niz 512M ramu.

VSS

Data: 2012-03-17 16:06:03
Autor: qwerty
Użytkownik "VSS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c5ec3126-47a9-4259-8bd2-3793d166c962@v2g2000vbx.googlegroups.com...
wolałbym kupić jedną kartę z dwoma wyjściami. jak bedę dwie, to się
będą może żarły ze soba, będą jakies problemy z sterownikami i podobne
problem

No popatrz - w laptopie mam 2 karty graficzne i nic się nie gryzie.
W stacjonarnym mam podpięty tv po HDMI i monitor pod DVI (można użyć przejściówki DVI->HDMI).

Data: 2012-03-17 13:57:44
Autor: VSS
On 17 Mar, 16:06, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:

No popatrz - w laptopie mam 2 karty graficzne i nic się nie gryzie.
W stacjonarnym mam podpięty tv po HDMI i monitor pod DVI (można użyć
przejściówki DVI->HDMI).

to, że Ty masz nic nie znaczy. to JA nie chcę aby sie żarło.

VSS

Data: 2012-03-18 07:30:44
Autor: qwerty
Użytkownik "VSS"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cd8e7eed-5f6b-4823-9290-1d44ad17e791@l14g2000vbe.googlegroups.com...
to, że Ty masz nic nie znaczy. to JA nie chcę aby sie żarło.

Tobie będzie się zawsze "żarło" bo nawet nie potrafisz skonfigurować czytnika grup dyskusyjnych. Ale co wymagać od poznaniaka...

Data: 2012-03-18 06:16:20
Autor: VSS

> to, że Ty masz nic nie znaczy. to JA nie chcę aby sie żarło.

Tobie będzie się zawsze "żarło" bo nawet nie potrafisz skonfigurować czytnika
grup dyskusyjnych. Ale co wymagać od poznaniaka...

przecież ja piszę z googla po www to jak wyobrażasz sobie konfigurację
czytnika ??
niestety tym razem nie błysnęłeś.

VSS

Data: 2012-03-20 00:35:58
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 17 Mar 2012, VSS wrote:

[...]

  Nie stwierdzono.
  Dosc dawno temu pytałem o doswiadczenia z zestawianiem ATI+NVIDIA,
nikt się nie przyznawał, niniejszym zapodaję: słaba ATI (2400)
i GF GTX 460 SE, działaja równolegle (czasami wyjmuję to jedna
to druga) bez zgrzytów, jedynie oprogramowanie ATI "cos tam center"
(nie driver) się wydziera po wlogowaniu jak akurat ATI jest wyjęta.
FYI: wczesniej testowałem zestaw z GF6600 (PCIE) wsparta MX 400
  na zwykłym PCI, też się dało.

ma być prosto za kilka stów z dwoma wyjściami hdmi/dvi
i więcej niz 512M ramu.

"za kilka stów" problem rozwiażesz, do tego wcale nie namawiam
do kupowania dwu kart, wskazuję jedynie że argument że "będa
problemy" wypada skreslić.

pzdr, Gotfryd

Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI