Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI

Data: 2012-03-17 17:39:32
Autor: Randall_Memphis
Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI
W dniu 2012-03-16 11:34, VSS pisze:
Witam !

Poszukuję karty graficznej posiadającej dwa złącza HDMI. Szukałem na
allegro ale znalazłem tylko kilka kart w cenie od 110 do 150PLN. Czy
są jakieś lepsze karty z większą ilością pamięci ? Budżet 250-400PLN.

Pozdrawiam
VSS
W sumie, jeśli TV mają HDMI, to możesz spokojnie szukać kart mających 2xDP/mDP
A w tym budżecie to nawet jakąś Quadro znajdziesz.

Poszukiwana karta graficzna z dwoma złączami HDMI