Poszukiwana piasta przednia na ośkę 20mm

Data: 2009-05-05 15:34:50
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Poszukiwana piasta przednia na ośkę 20mm
Co możecie polecić?
Ma być tania, dobra, 32 otwory i w kolorze czarnym.

Czy Dartmoory są godne uwagi?

zyga

Data: 2009-05-05 19:58:53
Autor: kml

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:gtpeb3$jun$1news.interia.pl...
Co możecie polecić?
Ma być tania, dobra, 32 otwory i w kolorze czarnym.

Czy Dartmoory są godne uwagi?

Każda jedna będzie ok. Ja mam formule i nic się z nią nie dzieje.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-05-05 20:06:13
Autor: Wooyek
Poszukiwana piasta przednia na ośkę 20mm
Co możecie polecić?
Ma być tania, dobra, 32 otwory i w kolorze czarnym.

Czy Dartmoory są godne uwagi?

Każda jedna będzie ok.

Dokładnie, i tak większość to produkty z katalogów tajwańskich fabryk ;) Poza tym konstrukcja przedniej piasty pod 20 mm jest prosta jak budowa cepa, więc trudno coś tu spieprzyć.

Data: 2009-05-05 20:18:00
Autor: kml

Użytkownik "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał w wiadomości news:gtpv6m$k6b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Właśnie to miałem na mysli tylko mi się pisać nie chciało :D

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-05-05 20:30:57
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Wszystko fajnie, tylko boxxerów race w kolorze czarnym nigdzie nie ma.
A harfa sprowadzi dopiero za miesiąc.

zyga

Data: 2009-05-05 19:26:22
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-05-05, Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> wrote:

Każda jedna będzie ok.

[...]

Kup w .uk lub w .de, albo popytaj w sklepach, które leją na Harfę (np.
centrumrowerowe.pl).

Data: 2009-05-05 21:11:53
Autor: kml

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:gtpvm9$9re$4news.interia.pl...

Wszystko fajnie, tylko boxxerów race w kolorze czarnym nigdzie nie ma.
A harfa sprowadzi dopiero za miesiąc.

Tragedia, piasty pod oś 20mm pasują wyłącznie do czarnych boxxerów :P

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-05-06 10:34:54
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 05.05.2009 20:30 użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :

[...]

Bajki opowiadasz, że nigdzie nie ma. Od ręki masz w Chain Reaction Cycles czy Bike Discount. A Harfa to wiesz, leżącego kopać nie będę.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-06 16:04:23
Autor: Wooyek
> [...]
> ma. A harfa sprowadzi dopiero za miesiąc.

Bajki opowiadasz, że nigdzie nie ma. Od ręki masz w Chain Reaction

Chyba jednak nie bałdzo:
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=34998
a w Bike Discount mają tylko starą wersję...

Data: 2009-05-06 23:03:25
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Sorry, ale ja nie lubię kupować za granicą.

zyga

Data: 2009-05-07 01:05:52
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 06.05.2009 23:03 użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :
Sorry, ale ja nie lubię kupować za granicą.

A dlaczego? Tak z ciekawości pytam.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-07 01:35:21
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Poszukiwana piasta przednia na ośkę 20m m

Sorry, ale ja nie lubię kupować za granicą.

A dlaczego? Tak z ciekawości pytam.

Nieufnym.
BTW nie ma tam.
Piastę znalazłem, reborn pro.

zyga

Data: 2009-05-07 07:23:12
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 07.05.2009 01:35 użytkownik Zygmunt M. Zarzecki napisał :

Sorry, ale ja nie lubię kupować za granicą.

A dlaczego? Tak z ciekawości pytam.

Nieufnym.

Niepotrzebnie. Jeśli kupujesz w sprawdzonych i znanych sklepach to nie ma się czego bać. Szczerze mówiąc to bardziej bałbym się kupować w niejednym polskim sklepie.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-05-07 08:49:17
Autor: amrac
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Sorry, ale ja nie lubię kupować za granicą.

A dlaczego? Tak z ciekawości pytam.

Nieufnym.

Za Harfa jest godna zaufania?

Data: 2009-05-07 18:09:13
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Poszukiwana piasta przednia na ośkę 20m m

Sorry, ale ja nie lubię kupować za granicą.

A dlaczego? Tak z ciekawości pytam.

Nieufnym.

Za Harfa jest godna zaufania?

Czy ja piszę o Harfie?
Zbłaźnili się przez telefon.

zyga

Poszukiwana piasta przednia na ośkę 20mm