Poszukiwane porzadne fora dotyczące VW.

Data: 2009-10-25 11:39:23
Autor: Endriu
Poszukiwane porzadne fora dotyczące VW.
Ostatnio zakupiłem Polóweczkę z 1997 i poszukuję jakiś porządnych polskojęzycznych  forów odnośnie tego sanochodziku.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-10-25 19:34:46
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hc18id$b7e$1news.interia.pl...
Ostatnio zakupiłem Polóweczkę z 1997 i poszukuję jakiś porządnych polskojęzycznych  forów odnośnie tego sanochodziku.

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

    Rane sa dwa duze.
Polo squad i polo forum

PZDr
Adam

Data: 2009-10-30 13:56:37
Autor: Bartek
[...]

polecam
wvgolf.pl

niby o golfie, ale jak wiesz....;) to sa wszystko te same wageny;)

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Poszukiwane porzadne fora dotyczące VW.