Poszukiwani regionalni przedstawiciele-Poznań, Gdańsk, Kraków

Data: 2010-03-04 08:48:39
Autor: Energy Expert
Poszukiwani regionalni przedstawiciele-Poznań, Gdańsk, Kraków
Energy Expert oferująca usługi auditingu energetycznego, w związku z
rozwojem poszukuje kandydatów na regionalnych przedstawicieli w
następujacych miastach:

Poznań, Gdańsk, Kraków

Zakres obowiazków:
- pozyskiwanie strategicznych klientów,
- negocjowanie umów i obsługa klientów
- planowanie i realizacja kampanii marketingowych.

Wymagania :
- co najmniej 5 letnie doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze klientów
biznesowych (B2B),
- wykształcenie techniczne średnie lub wyższe,
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowosć do jej
założenia.

Oferujemy:
- dużą samodzielności w pracy,
- pomoc w zorganizowaniu i prowadzeniu przedstawicielstwa,
- atrakcyjny system prowizyjny.

Ososby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres info@energyexpert.pl

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Data: 2010-03-04 17:31:06
Autor: zmniejsz_zus
Poszukiwani regionalni przedstawiciele-Pozna, Gda sk, Krakw
kto pisał to ogłoszenie osoba z 5 -letnim doświadczeniem. Ten fakt przemawia
na nie dla takiej firmy.

Użytkownik "Energy Expert" <info@energyexpert.pl> napisał w wiadomości
Energy Expert oferujca usugi auditingu energetycznego, w zwizku z
rozwojem poszukuje kandydatw na regionalnych przedstawicieli w
nast pujacych miastach:

Pozna, Gda sk, Krakw

Zakres obowiazk w:
- pozyskiwanie strategicznych klientw,
- negocjowanie um w i obsuga klientw
- planowanie i realizacja kampanii marketingowych.

Wymagania :
- co najmniej 5 letnie dowiadczenie w pozyskiwaniu i obsudze klient w
biznesowych (B2B),
- wyksztacenie techniczne rednie lub wysze,
- prowadzenie wasnej dziaalnoci gospodarczej lub gotowos do jej
zao??enia.

Oferujemy:
- du samodzielnoci w pracy,
- pomoc w zorganizowaniu i prowadzeniu przedstawicielstwa,
- atrakcyjny system prowizyjny.

Ososby zainteresowane prosimy o przesanie CV na adres info@energyexpert.pl

Informujemy, e skontaktujemy si z wybranymi kandydatami.

Data: 2010-03-04 13:08:18
Autor: Energy Expert
Poszukiwani regionalni przedstawiciele-Pozna, Gda sk, Krakw
A cóż przemawia za Pana/i działalnością? Gmail i proste hasło marketingowe? Bo chyba niczym innym się Pan/i pochwalić nie może...

Proszę pozwolić dokonać wyboru zainteresowanym i zająć się swoją promocją.

Energy Expert

Data: 2010-03-04 12:54:15
Autor: januszek
Energy Expert napisał(a):

Proszę pozwolić dokonać wyboru zainteresowanym i zająć się swoją promocją.

Energy Expert

Fajne imię ;P

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-03-05 17:07:03
Autor: zmniejsz_zus
Poszukiwani regionalni przedstawiciele-Pozna, Gda sk, Krakw
mogę się pochwalić ale nie osobie co nie umie pisać prostych ogłoszeń na
grupie.
Użytkownik "Energy Expert" <info@energyexpert.pl> napisał w wiadomości
A c przemawia za Pana/i dziaalno??ci? Gmail i proste haso marketingowe?
Bo chyba niczym innym si Pan/i pochwali  nie moe...

Prosz pozwoli  dokona wyboru zainteresowanym i zaj  si swoj promocj?.

Data: 2010-03-05 14:22:42
Autor: Energy Expert
Poszukiwani regionalni przedstawiciele-Pozna, Gda sk, Krakw
Proszę się pochwalić grupie. Na pewno niektórych zainteresują osiągnięcia osoby, która uważa się za tak "mądrą".

EE

Data: 2010-03-04 22:12:45
Autor: cdna
Energy Expert <info@energyexpert.pl> napisał(a):
- atrakcyjny system prowizyjny.

Gadałem z nimi, prowizje są śmieszne, szkoda fatygi.

Data: 2010-03-10 01:12:06
Autor: zmniejsz_zus
Poszukiwani regionalni przedstawiciele-Poznań, Gdańsk, Kraków
szkoda gadać z taką firmą. Proszę Pana proszę pomyśleć nad większą prowizją
a nie szukać jeleni do pracy.
pozdrawiam

Użytkownik "cdna" <cuda_dziwy_na_allegro@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:hmpb8t$k12$1inews.gazeta.pl...
Energy Expert <info@energyexpert.pl> napisał(a):

> - atrakcyjny system prowizyjny.

Gadałem z nimi, prowizje są śmieszne, szkoda fatygi.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Poszukiwani regionalni przedstawiciele-Poznań, Gdańsk, Kraków