Poszukiwani regionalni przedstawiciele-Poznań, Gdańsk, Kraków

Data: 2010-03-04 22:12:45
Autor: cdna
Poszukiwani regionalni przedstawiciele-Poznań, Gdańsk, Kraków
Energy Expert <info@energyexpert.pl> napisał(a):
- atrakcyjny system prowizyjny.

Gadałem z nimi, prowizje są śmieszne, szkoda fatygi.

Data: 2010-03-10 01:12:06
Autor: zmniejsz_zus
Poszukiwani regionalni przedstawiciele-Poznań, Gdańsk, Kraków
szkoda gadać z taką firmą. Proszę Pana proszę pomyśleć nad większą prowizją
a nie szukać jeleni do pracy.
pozdrawiam

Użytkownik "cdna" <cuda_dziwy_na_allegro@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:hmpb8t$k12$1inews.gazeta.pl...
Energy Expert <info@energyexpert.pl> napisał(a):

> - atrakcyjny system prowizyjny.

Gadałem z nimi, prowizje są śmieszne, szkoda fatygi.

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Poszukiwani regionalni przedstawiciele-Poznań, Gdańsk, Kraków