Poszukiwania karty wi-fi

Data: 2010-04-13 09:04:19
Autor: PK
Poszukiwania karty wi-fi
news.gazeta.pl pisze:
do mojego laptopa ASUS N61VG 006J dokupiłem klawiaturę pod¶wietlan± ale:
z klawiatury wychodzi druga w±ska tasiemka ale nie mam gdzie jej wetkn±ć,
na płycie nie ma gniazdka,
jest jaki¶ narysowany pasuj±cy kwadracik z czterema punkcikami ale gniazdka nie ma,
czy jak domontuję tam gniazdko to zadziała pod¶wietlanie klawiatury?

czy znawcy wiedz± jak w zwyczju ma czynić Asus?
czy zadziała samo zamontowanie gniazdka czy trzeba jeszcze co¶?

Bardzo w±tpliwe, aby producent dołożył zbędne elementy, które jednak kosztuj± choć trochę i wydłużaj± czas produkcji.

Data: 2010-04-13 09:19:45
Autor: Vituniu
Poszukiwania karty wi-fi
Dostalem do reanimacji laptok Toshiba A100-232i nie moge zwalczyc uruchomienia sieci wi-fi bo w systemie nie widac karty sieciowej.
Jakby jej w ogole nie bylo, nawet Everest nie raportuje jej obecnosci. Przywrocilem system z oryginalnego dysku Recovery CD Toshiby. Oczywiscie zainstalowne jest full softu a wiec uwazam ze i do wi-fi. Na liscie kart sieciowych w Panelu Sterowania mam ciagle tylko ethernetow±.
Na obudowie nie ma zadnego wlacznika mechanicznego. Wyglada na to, ze powinno sie wlaczac Fn+F8.
Czy ktos majacy ten model moglby mi powiedziec czy pod klawiszem F8, gdzie jest szary symbol sieci wi-fi powinna byc lampka sygnalizacyjna sieci?
w jaki sposób mogłbym się upewnić czy ten model ma wbudowane to urz±dzenie lub czy jest ale zepsute?

Data: 2010-04-13 09:28:18
Autor: sandman
Poszukiwania karty wi-fi
[...]

Bede strzelac: karta wifi jest opcjonalna (w formie minipci)
i twoj egzemplarz akurat nie ma jej na stanie? :P

Nie znam tego modelu, ale sprawdz spod laptopa na obecnosc
odkrecalnych klapek zmiejscem na taka karte. Jak takich nie ma,
to szukaj pod klawiatura.

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2010-04-13 09:31:24
Autor: qwerty
Poszukiwania karty wi-fi
Dnia Tue, 13 Apr 2010 09:04:19 +0200, PK napisał(a):

Dostalem do reanimacji laptok Toshiba A100-232i nie moge zwalczyc uruchomienia sieci wi-fi bo w systemie nie widac karty sieciowej.

http://support1.toshiba-tro.de/tedd-files2/0/userman-pl-20090204102055.zip

Wł±cznik powinien się znajdować na prawym boku w pobliżu napędu optycznego.
--
Marcin

Data: 2010-04-13 09:32:50
Autor: sandman
Poszukiwania karty wi-fi
Użytkownik "sandman" <sandman@poczta.wprost.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hq16em$eoc$1@news.onet.pl...
Witam,
na stronie http://ce.computers.toshiba-europe.com/innovation/jsp/SUPPORTSECTION/discontinuedProductPage.do?LNG=20&service=CE&com.broadvision.session.new=Yes&PRODUCT_ID=114231#0 pisze,

Jest napisane.

Data: 2010-04-13 21:44:06
Autor: Cichocki Hubert
[OT] Re: Poszukiwania karty wi-fi

Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:hq16k4$sun$1news.task.gda.pl...
Użytkownik "sandman" <sandman@poczta.wprost.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hq16em$eoc$1@news.onet.pl...

pisze,

Jest napisane.

A miodek mówił, że można i tak i tak ;) a Miodek to jest łebski facet ;)

pozdr
Cichy

Data: 2010-04-15 17:27:36
Autor: WiesłaW
Dnia 14-04-2010 o 07:54 morebo napisał na pl.comp.pecet:

pisze,
Jest napisane.
A miodek mówił, że można i tak i tak ;) a Miodek to jest łebski facet ;)
Tak, ostatnio zmieniło się, "pisze" jest od niedawna poprawne :)

Mam nadzieję, że użytkownicy wybaczą mi, ale nie mogę tego tak zostawić.

Panowie, albo podajcie źródła, albo nie rozsiewajcie nieprawdziwych
informacji, bo robicie zamieszanie.
Słowo "pisze" np gazeta, może co najwyżej być uznane jako potoczne.

http://www.rjp.pan.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=761:
co-pisze-recepcjonistka&catid=44:porady-jzykowe&Itemid=58

http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=8424
http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=10231
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Prof. Jerzy Bralczyk rozmowa z 17 grudnia 2009
http://czat.onet.pl/1590066,2,2,archiwum_dyskusji.html

<~niewiedzący> Panie profesorze, czy używanie określenia "pisze" w
kontekście "jest napisane" jest już poprawnym sformułowaniem? Pytam,
ponieważ "plotki" po świecie krążą, iż zostało to sformułowanie w tej
formie "uznane za poprawne".

<prof_Jerzy_Bralczyk> Jeszcze nie.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Moje pytanie: która z form jest prawidłowa: Tutaj jest napisane, czy Tutaj
pisze? Serdecznie pozdrawiam.

Oczywiście Tutaj jest napisane. Ta druga konstrukcja, choć bardzo częsta
w potocznym języku, wciąż jest błędna.
-- -- --
PrzytoczÄ™ wypowiedĹş prof. Jana Miodka, ktĂłry w swoim programie emitowanym  na
antenie TVP3, oddziaĹ‚ WrocĹ‚aw, odpowiedziaĹ‚ na pytanie zadane przez  telewidza,
ĹĽe obie formy sformuĹ‚owaĹ„ jest napisane i pisze sÄ… dopuszczalne, ale  bardziej
wskazana jest jednak ta druga.

Niektórzy językoznawcy gotowi są już przyznać status poprawności w języku
mówionym nie tylko konstrukcji Tutaj pisze, ale także np. formie poszłem.
Poczekajmy, aż za językoznawcami nadążą słowniki.
http://wszpwn.com.pl/?page=nowosc&arti_id=3865

--
WiesłaW
Opera Mail

Data: 2010-04-13 09:31:02
Autor: MarcinCz
Poszukiwania karty wi-fi
na stronie http://ce.computers.toshiba-europe.com/innovation/jsp/SUPPORTSECTION/discontinuedProductPage.do?LNG=20&service=CE&com.broadvision.session.new=Yes&PRODUCT_ID=114231#0 pisze, że karta WiFi nie jest standardowym wyposażenie tego laptopa, więc może nie być karty.

--
sandman

Data: 2010-04-13 13:28:53
Autor: MC
Poszukiwania karty wi-fi
Marcin pisze:

A co ze skanowaniem?

A co ma być? Działa normalnie.

Spotkalem sie z uwagami na temat niektorych modeli, iz w nich nawet nie da sie skorzystac ze skanera gdy zabraknie tuszu.

HP?
;)

A nie wiem czy to ogolna przypadlosc tanich urzadzen wielofunkcyjnych (jak brak kabla usb) czy raczej pojedyncze modele tak maja.

Raczej polityka niektórych firm napędzaj±ca sprzedaż materiałów eksploatacyjnych.

Pozdrawiam,
Marcin

Pozdrawiam,
Kuba

Data: 2010-04-13 13:38:14
Autor: PK
Poszukiwania karty wi-fi
Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomo¶ci news:slrnhs88lu.2p0.joshuatau.ceti.pl...

Pewnie chodziło o podajnik skanera...
Jeżeli o podajnik do skanera to nie ma czego¶ takiego. Nie w tej cenie.
Moj tani Brother wielofunkcyjny z faksem ma podajnik...

Z tego co zauważyłem, z reguły wła¶nie te z faksem już maj± podajniki.

Nie ma takiej reguły. Ale zgadzam się, że automatyczny podajnik jest cenn± rzecz± kiedy operuje się na stosach kartek.

Data: 2010-04-13 13:51:36
Autor: Mich@l
Poszukiwania karty wi-fi
czesc,

czy wszystkie obecne plyty glowne maja w Biosie: power-on by alarm -
budzenie kompa wg zadanego dnia/godziny?

Oraz czy jest do tego soft, ktory z poziomu Windows/Linux moglby
programowac wlaczenia (zmieniac zapis w biosie) - np. do zalaczenia
kompa 2 razy dziennie i odebranie z serwera poczty (kopii)?

--
ThinkXtra

Data: 2010-04-13 13:57:26
Autor: MarcinCz
Poszukiwania karty wi-fi
W dniu 2010-04-13 13:38, PK pisze:

http://www.pinus.adrem.pl/tmp/IMGP9079.jpg

Jak na moje kaprawe oko to tam nie ma karty wifi, a jedynie zwykły modem telefoniczny.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl

Data: 2010-04-13 14:03:08
Autor: Vituniu
Poszukiwania karty wi-fi
Dnia Tue, 13 Apr 2010 13:38:14 +0200, PK napisał(a):

Na bokach lapka na 100% nie ma zadnych wl±cznikow.
Po rozebraniu spodnich klapek widok jest nastepujacy
http://www.pinus.adrem.pl/tmp/IMGP9079.jpg
W nazwie sterownika wystepuje słowo "minipci"

Model PSAA2E-04Z03MPL nie posiada WLAN.
--
Marcin

Data: 2010-04-13 15:30:37
Autor: PK
Poszukiwania karty wi-fi
Model PSAA2E-04Z03MPL nie posiada WLAN.

Co wiecej - nie posiada wlutowanego slotu minipci nawet.
(chyba ze jest drugie - pod klawiatura na przyklad)

pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2010-04-13 15:49:32
Autor: qwerty
Poszukiwania karty wi-fi
Czesc, potrzebuje zrobic sobie urzadzenie do nagrywania i ogladania programow
z tv: analogowa kablowka i cyfrowa naziemna (moze jeszcze jakas
satka).

Potrzebuje wybrac plyte glowna i procesor, co wystarczylaby do
plynnego operowania na nagranych programach (SD), ale wchodzi w gre
takze oddtwarzanie dvixow, moze blue-ray (odtwarzanie)...i nagrywanie
2 audycji/timeshifting....

wiec mysle sobie znalez plyte z wbudowana grafika na pokladzie, zdolna
do sprzetowego wspomagania dekodowania strumieni - z wyjsciami video
analog, hdmi/dvi........A plyta musi sie budzic z bios PowerOn by
Alarm. No i cichosc pracy.

Mozecie cos polecic?

--
ThinkXtra

Data: 2010-04-14 00:28:24
Autor: Michał Bień
Poszukiwania karty wi-fi
W dniu 2010-04-13 15:49, qwerty pisze:
Użytkownik "PK" <pinus-ciach_to@epf.pl> napisał w wiadomo¶ci grup
Dziękuję to już nie walcze softwarowo tylko zaczynam sprzętowo.
Lepszym rozwi±zaniem (stabilniejszym, solidniejszym) jest karta wi-fi
na USB czy na tym PC czy CardBus czy jak sie to tam nazywa?

Nie mo aż takiej różnicy. Na USB wystaje bardziej.

Zdecydowanie najwygodniejsza jest minipci, o ile s± konektory do wbudowanej anmteny. CPIMCIA/EX-C jednak trochę wystaj±, a USB to już
nieporozumienie IMHO  je¶li chodzi o karty sieciowe. To jest magistrala do myszek, skanerów itp, a nie do sieci.

> Radziłbym szukać na układzie atheros.

Tu się zgadzam w 100%. Poza b. dobr± czuło¶ci± i zasięgiem starsze modele maj± też bardzo dobre wsparcie pod OSami alternatywnymi - czasem się przydaje, a stareńki PRISM II to już jest muzeum.

/MB

Poszukiwania karty wi-fi