Poszukiwany! Poszukiwana!

Data: 2019-02-26 08:39:01
Autor: Pajdak
Poszukiwany! Poszukiwana!
Zleceniowadwca taśm od przyjaciół sowy rozpłynął sie w powietrzu. Dzielna
policja i wszelkie służby podległe PiS poszukują kolesia już miesiąc. Próby
znalezienia w szpitalach psychiatrycznych nie dały rezultatu. Czyzby "zbieg"
ukrył się na Nowogrodzkiej albo Żoliborzu?

--
Pajdak

Data: 2019-02-25 23:43:44
Autor: Bruno Brunowski
Poszukiwany! Poszukiwana!
W dniu wtorek, 26 lutego 2019 08:39:16 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:
[...]

Ciekawe czy Adrian podpisze ułaskawienie.

--
Bruno

Data: 2019-02-26 08:00:18
Autor: bytomir.torpeksowy
Poszukiwany! Poszukiwana!
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
Czyzby "zbieg"
> ukrył się na Nowogrodzkiej albo Żoliborzu?
> Ciekawe czy Adrian podpisze ułaskawienie.

Zdziwił bym się gdyby nie podpisał. Myślę że Falencie powinni pomnik postawić i dożywotnio
go zwolnic z płacenia podatków.

Poszukiwany! Poszukiwana!