Poszukiwany buddy na wyjazd do Egiptu na początku sierpnia

Data: 2010-06-26 11:19:18
Autor: CoYoT
Poszukiwany buddy na wyjazd do Egiptu na początku sierpnia
Hejka,
Wybieram się na początku sierpnia (pierwszy tydzień) do Egiptu (Sharm
el Sheikh) i poszukuje partnera/ partnerki na wyjazd. Wyjazd
stacjonarny, nurkowy z którąś z baz na miejscu.

Mam 31 lat, PADI Rescue, lubie podróżować i ogólnie jestem pozytywnie
zakręcony ;)

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/jakub.lubowicki?v=info

Pozdrawiam

Data: 2010-06-26 23:01:15
Autor: uwaga_NAIP
Poszukiwany buddy na wyjazd do Egiptu na początku sierpnia
stacjonarny, nurkowy z którąś z baz na miejscu.

jakie warunki ma spełniać partnerka?

Janina

Data: 2010-06-27 11:08:38
Autor: Pszemol
"CoYoT" <jakub.lubowicki@gmail.com> wrote in message news:7fb105f1-7daa-459a-a7b0-58ea9a1cb929t10g2000yqg.googlegroups.com...
Wyjazd stacjonarny, nurkowy z którąś z baz na miejscu.

Co masz na myśli pisząc "wyjazd stacjonarny"?

Data: 2010-06-27 21:31:47
Autor: uwaga_NAIP
Poszukiwany buddy na wyjazd do Egiptu na początku sierpnia
Co masz na myśli pisząc "wyjazd stacjonarny"?

o jezu, trzymajcie mnie.......

jk

Data: 2010-06-27 15:19:29
Autor: Pszemol
"uwaga_NAIP" <marta.serdewsi@yahoo.com> wrote in message news:i088v5$fg3$1news.onet.pl...
Co masz na myśli pisząc "wyjazd stacjonarny"?

o jezu, trzymajcie mnie.......

Jak już przestaniesz się śmiać to może wyjaśnij mi jakie
są jeszcze inne rodzaje wyjazdów... takich niestacjonarnych :-)

Data: 2010-06-28 10:33:27
Autor: Titus Atomicus
Poszukiwany buddy na wyjazd do Egiptu na począ tku sierpnia

No, moze byc safari, na przyklad.

TA

Data: 2010-06-28 07:13:46
Autor: Pszemol
<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> wrote in message news:Titus_Atomicus-354E23.10332728062010news.onet.pl...
> [...]

Jak już przestaniesz się śmiać to może wyjaśnij mi jakie
są jeszcze inne rodzaje wyjazdów... takich niestacjonarnych :-)

Acha. Ciekawa terminologia... :-) Dzięki.

Data: 2010-06-28 10:57:30
Autor: uwaga_NAIP
Poszukiwany buddy na wyjazd do Egiptu na początku sierpnia
No, moze byc safari, na przyklad.

gadasz z trollem

jk

Poszukiwany buddy na wyjazd do Egiptu na początku sierpnia