[Warszawa] Poszukiwany dobry serwis do roweru holenderskiego

Data: 2010-11-20 13:25:48
Autor: Juliusz Kublik
[Warszawa] Poszukiwany dobry serwis do roweru holenderskiego
Witajcie,
poszukuję dobrego serwisu, który w moim Unionie naprawiłby 2 rzeczy:
-wyregulował przedni i tylny hamulec bębnowy (zdaje się, że Sturmey
Archera) - łapią, ale pamiętam, że kiedyś łapały mocniej;
-zlikwidował dziwne skrzypienie, które wydobywa się z okolic tylnego
koła, gdy na postoju kiwam rowerem na boki; sam nie wiem, jak to
skrzypienie zdefiniować, brzmi trochę jak skrzypienie plastiku (a
pełna osłona łańcucha jest z tego materiału).

Pozdrawiam,
JK

Data: 2010-11-21 01:08:22
Autor: Wojtek Sobociński
[Warszawa] Poszukiwany dobry serwis do roweru holenderskiego
W dniu 2010-11-20 22:25, Juliusz Kublik pisze:
Witajcie,
poszukuję dobrego serwisu,

Dobrego czy jakiegokolwiek? Byłeś już gdzieś i źle zrobili? Nie wiem jak teraz ale jeszcze ze dwa lata temu to tylko na Różanej robili holendry...

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2010-11-21 15:49:01
Autor: Rafał Wawrzycki
[Warszawa] Poszukiwany dobry serwis do roweru holenderskiego
Dnia 21 lis 2010 w liście [news:ic9nsg$f60$2inews.gazeta.pl] Wojtek
Sobociński [sobos6@gazeta.pl] napisał(a):
Nie
wiem jak teraz ale jeszcze ze dwa lata temu to tylko na Różanej
robili holendry...

Milou przeniosło się jakiś czas temu na Wiktorską 89.
Do tego można uderzyć do chłopaków na Widok. Też robią dobrze... ;)

--
Pozdrawiam,
Rafał W.

http://picasaweb.google.com/warszawski.wycinak
http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

Data: 2010-11-21 22:37:31
Autor: jarek kordalewskiWYTNIJTO
[Warszawa] Poszukiwany dobry serwis do roweru holenderskiego
Witajcie,
poszukujê dobrego serwisu, który w moim Unionie naprawi³by 2 rzeczy:
-wyregulowa³ przedni i tylny hamulec bêbnowy (zdaje siê, ¿e Sturmey
Archera) - ³api±, ale pamiêtam, ¿e kiedy¶ ³apa³y mocniej;
-zlikwidowa³ dziwne skrzypienie, które wydobywa siê z okolic tylnego
ko³a, gdy na postoju kiwam rowerem na boki; sam nie wiem, jak to
skrzypienie zdefiniowaæ, brzmi trochê jak skrzypienie plastiku (a
pe³na os³ona ³añcucha jest z tego materia³u).

Pozdrawiam,
JK
Ja swoją holenderkę serwisuję w Rembertowie (ul.Listonoszy), choć już dawno nie miałem potrzeby tam jeździć. W razie czego odszukam kontakt.
Pozdrawiam
Jarek

Data: 2010-11-23 00:44:15
Autor: Ryszard Mikke
[Warszawa] Poszukiwany dobry serwis do roweru holenderskiego
Juliusz Kublik <juliusz.kublik@gmail.com> napisał(a):
Witajcie,
poszukuj=EA dobrego serwisu, kt=F3ry w moim Unionie naprawi=B3by 2 rzeczy:
-wyregulowa=B3 przedni i tylny hamulec b=EAbnowy (zdaje si=EA, =BFe Sturmey
Archera) - =B3api=B1, ale pami=EAtam, =BFe kiedy=B6 =B3apa=B3y mocniej;
-zlikwidowa=B3 dziwne skrzypienie, kt=F3re wydobywa si=EA z okolic tylnego
ko=B3a, gdy na postoju kiwam rowerem na boki; sam nie wiem, jak to
skrzypienie zdefiniowa=E6, brzmi troch=EA jak skrzypienie plastiku (a
pe=B3na os=B3ona =B3a=F1cucha jest z tego materia=B3u).

Można też wybrać się do Arka budzyńskiego na Nowowiejskiej, w bramie
naprzeciwko sklepów. Mi zimówkę zrobił lepiej, niż inni u których bywam, a to
wprawdzie nie całkiem holender, ale napęd i hamulce ma z miejskiej kozy rodem.

rmikke

--

[Warszawa] Poszukiwany dobry serwis do roweru holenderskiego