[Warszawa] Poszukiwany dobry serwis do roweru holenderskiego

Data: 2010-11-21 22:37:31
Autor: jarek kordalewskiWYTNIJTO
[Warszawa] Poszukiwany dobry serwis do roweru holenderskiego
Witajcie,
poszukujê dobrego serwisu, który w moim Unionie naprawi³by 2 rzeczy:
-wyregulowa³ przedni i tylny hamulec bêbnowy (zdaje siê, ¿e Sturmey
Archera) - ³api±, ale pamiêtam, ¿e kiedy¶ ³apa³y mocniej;
-zlikwidowa³ dziwne skrzypienie, które wydobywa siê z okolic tylnego
ko³a, gdy na postoju kiwam rowerem na boki; sam nie wiem, jak to
skrzypienie zdefiniowaæ, brzmi trochê jak skrzypienie plastiku (a
pe³na os³ona ³añcucha jest z tego materia³u).

Pozdrawiam,
JK
Ja swoją holenderkę serwisuję w Rembertowie (ul.Listonoszy), choć już dawno nie miałem potrzeby tam jeździć. W razie czego odszukam kontakt.
Pozdrawiam
Jarek

--

[Warszawa] Poszukiwany dobry serwis do roweru holenderskiego