Poszukiwany horror gore (tytuł)

Data: 2013-02-12 11:50:37
Autor: Ushi
Poszukiwany horror gore (tytuł)
Witam serdecznie.
Jakiś czas temu widziałam w TV horror, w którym grupka młodych ludzi zatrzymuje się w opustoszałym budynku, w którym był wcześniej pensjonat, albo coś w tym stylu. Może szpital... nie wiem, w kazdym razie pełno ponurych pokoi, ale jest zima i oni postanawiają się tam rozgościć. W obiekcie czai się rodzina szaleńców, którzy mordują po kolei turystów.
W sumie bardzo typowe, dla tego typu produkcji, pewnym urozmaiceniem jest fakt, ze ojcem "rodzinki" jest staruszek uderzająco podobny do Hitlera. Zdaje się, ze pada gdzieś nawet nazwisko Ewy Braun...
Nie jestem wielka fanką gore, ale znam fana, któremu to dzieło się na bank spodoba, a jeszcze nie widział.
Kojarzy ktoś? Dzięki z góry za tytuł...

Poszukiwany horror gore (tytuł)