Poszukiwany od dawna i bezskutecznie

Data: 2009-07-20 17:43:51
Autor: Hans Kloss
Poszukiwany od dawna i bezskutecznie
...tytuł filmu. Język filmu- niemiecki, produkcja erefenowska lub austriacja.
W dużym skrócie- film opowiada o człowieku który w dość przypadkowy sposób stał się posiadaczem kolejki elektrycznej. Z czasem kolejka i związane z nią utensylia zaczęly bohatera coraz bardziej fascynować, co wiazało się z rozrastaniem się kolekcji nie tylko liczebnie ale, że się tak wyrażę, powierzchniowo. Co w rezultacie miało tragiczne konsekwencjie m.in. dla małzonki (sympatii?) bohatera. Wiem, trzeba wklepać odpowiednie słowa kluczowe w IMDB albo w guglach... widac robię to nieudolnie bo nijak na ślad tego filmu nie trafiłem. Pomocy!
J-23

Data: 2009-08-05 10:37:30
Autor:
Hans Kloss <necr0c0w@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Coś mi się kołacze, że oglądałem taki film w latach 70-tych na czarno-białym
telewizorze i że był to film NRDowski. Ale głowy nie dam i tytułu nie pamiętam.

Data: 2009-08-05 12:42:54
Autor: Rais
noczelny@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

Mi się z kolei kojarzy z taką czechosłowacką serią. Jak to było?
Coś "Życie na gorąco" albo jakos podobnie. Każdy odcinek to
była osobna opowieść. Ale nie chce mi sie szukać ;)

--
pzdr

Data: 2009-08-05 10:56:08
Autor:
Rais <raistand@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
Coś "Życie na gorąco" albo jakos podobnie. Każdy odcinek to
była osobna opowieść. Ale nie chce mi sie szukać ;)

"Zycie na gorąco" to był polski serial z lat 70-tych (może początek 80-tych) o
Majku.

Data: 2009-08-05 12:56:52
Autor: Rais
indywidually@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:

"Zycie na gorąco" to był polski serial z lat 70-tych (może początek 80-tych) o
Majku.

Też.

--
pzdr

Data: 2009-08-26 23:56:57
Autor: Fidelio
[...]

Chyba kojarzę, małżonka potem miała tak dość tej kolejki, że zamordowała męża a jego zwłoki wykorzystała do zrobienia olbrzymiego masywu górskiego na tejże makiecie, odlot ;-)

Data: 2009-08-26 23:12:23
Autor: chary
Fidelio wrote:
[...]

Teraz to i ja zaczynam sobie przypominac, ze cos takiego kiedys widzialem. Niestety tytulu nie pamietam ;)

pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Poszukiwany od dawna i bezskutecznie