Poszukiwany osobnik w okularach (specnaz) bijący wczoraj dziennikarza Gazety Polskiej

Data: 2012-06-13 03:05:51
Autor: Charlie delta

http://www.fotosik.pl/dodaj-zdjecie/kody/?uploadCount=1&layout=3&uploadedPhotoId=3db4aaac01a05d8c

Data: 2012-06-13 11:45:04
Autor:
Poszukiwany osobnik w okularach (specnaz) bijący wczoraj dziennikarza Gazety Polskiej

Czy te wasze szczyny wszędzie musicie rozlewać (wylewać)?

Data: 2012-06-13 12:25:23
Autor: Charlie delta
Poszukiwany osobnik w okularach (specnaz) bijący wczoraj dziennikarza Gazety Polskiej

http://rebelya.pl/post/2072/wildstein-rosjanie-pobili-polskiego-dziennikarz#.T9jh80FQlXM.facebook

Data: 2012-06-14 16:46:14
Autor: argon1953

wrote:
[...]

Czeka na niego nagroda?

Data: 2012-06-14 16:42:33
Autor: kc
argon1953 <argon1953@o2.pl> napisał(a):
> Poszukiwany osobnik w okularach (specnaz) bijący wczoraj dziennikarza
> Gazety Polskiej

Czeka na niego nagroda?

Gdybym ja rozdawał nagrody, to taka:

http://niepoprawni.pl/grafika/sznur-do-wieszaniajpg

Ale i dla ciebie. Tylko koszulka, ale za to xxl

http://kwejkowe-koszulki.cupsell.pl/produkty/28733-karny-kutas.html

kc

Data: 2012-06-14 22:39:09
Autor: argon1953

Użytkownik " kc" <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jrd49p$ij5$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Gdybym ja rozdawał nagrody, to taka:

http://niepoprawni.pl/grafika/sznur-do-wieszaniajpg

Ale i dla ciebie. Tylko koszulka, ale za to xxl

Brawo.Brawo.Co dwa półgłówki, to nie jedna mądra głowa.../ ch de &  kc /

Data: 2012-06-14 21:23:53
Autor: kc
Poszukiwany osobnik w okularach (specnaz) bijący wczoraj dziennikarza Gazety Polskiej
argon1953 <argon1953@o2.pl> napisał(a):
Brawo.Brawo.Co dwa półgłówki, to nie jedna mądra głowa.../ ch de &  kc /

Mojej połowie głowy nie podobało się jak nasi kibice bili Litwinów, ale chęć nagradzania ruskich za bicie Polaków w Warszawie czy Wrocławiu równa się zdradzie. Może wybierzesz nagrodę nr 1?

kc --

Data: 2012-06-16 18:07:41
Autor: argon1953
[...]
Według oficjalnej statystyki; 20 ruskich zatrzymanych i 140 polskich bandytów.To ruscy chyba reprezentację w K1 wysłal albo innych strongmanówi, że mieli taką przewagę.Nasi bandyci zaatakowali spokojnie idących ruskich.Powinni dostać po 3lata bez zawieszenia i już nigdy w Polsce podobnych ekscesów by nie było.

Data: 2012-06-17 11:24:52
Autor: kc
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=jkxhFqnEVLk

W przeciwieństwie do kmiotów z pezetpenu i "polskiego" rządu, kibice to ludzie honoru

kc

Data: 2012-06-17 21:51:14
Autor: argon1953
[...]

Wielu a może nawet ponad 99% tak.Zgoda.Ale jeśli widze idących w grupie ludzi i na ostatniego, niosacego flage kibica, napada atakując go ciosem a potem z buta polski ,,patriota", to sorry,wybacz,3 lata bez zawiasów.Mało,powinni to na koszt PZPN pokazywać przez miesiąc w najbardziej oglądalnym czasie w TV.
pozdr.
jerzy1234

PS
Opowiadał mi znajomy prawnik /prokurator/ z NY, że tam poddaja sie dobrowolnie karze siedzenia śr.ok 1roku na jego wniosek.Jak się nie zgodzi, to oskarżają go o wywołanie zamieszek i w sądzie może dostać od 5-10lat.Prawie 100% idzie dobrowolnie na 12 misechów do podziemia i na dzień dobry zostaje zgwałconym przez murzynków w celi...

Poszukiwany osobnik w okularach (specnaz) bijący wczoraj dziennikarza Gazety Polskiej