Poszukiwany pilot do alarmu SpyBall Patriot AM8510

Data: 2011-09-22 06:49:29
Autor: Błażej Zagozda
Poszukiwany pilot do alarmu SpyBall Patriot AM8510
jak w temacie. używany, sprawny i niedrogo. może komuś ostał się i nie
wie co z nim począć. info na priv prosze.

jak by ktoś nie kminił o co biega to pilot ten wygląda tak:

http://img.tweede-hands.net/pics/00/04/38/17/27/1c.jpg

a jeżeli ktoś chciałby się pozbyć całego alarmu tego typu w komplecie
to też możemy pogadać.

pozdrawiam

Data: 2011-09-22 16:45:22
Autor: Arni
Błażej Zagozda pisze:
[...]

alarm jest stary i ma mało pochlebne opinie. Napisz co sie stało to podumamy.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-09-22 17:51:24
Autor: Gr4N4c1K
Dnia 22-09-2011 o 16:45:22 Arni <arni@no.spam.pl> napisał(a):

Błażej Zagozda pisze:
[...]

no ja wiem o tym alarmie prawie wszystko gdyż dawno temu miałem monopol na  instalacje... ;) no ale może być ktoś kto wie więcej :)

ale teraz wpadła mi sztuka w ręce i chce do swojej dryndy założyć...  problem mam w tym, że tylko jeden pilot w komplecie dostałem a chce sobie  zakodować zapasowy...

co do opinii to ja go będę bronił... to dobry alarm... na przełomie wieków  był wręcz rewelacyjny... w starych instalacjach może być problem z  backupem zasilania ale to jest groszowa sprawa... o zimne luty bym się nie  bał bo stare egzemplarze jeszcze ominął ROHS... większość problemów  spowodowana złym montażem i/lub złą eksploatacją... o alarmach założonych  po 2000r. nic nie wiem bo nie ja robiłem...

pozdrawiam

Data: 2011-09-22 17:57:17
Autor: Arni
Gr4N4c1K pisze:

ale teraz wpadła mi sztuka w ręce i chce do swojej dryndy założyć... problem mam w tym, że tylko jeden pilot w komplecie dostałem a chce sobie zakodować zapasowy...

nie wiem w jakim standardzie pracuje ten pilot ale moze po prostu trzeba dokupic dowolny zgodny i doprogramowac?

Data: 2011-09-22 17:34:50
Autor: Yogi\(n\)

Użytkownik "Błażej Zagozda" <gr4n4c1k@gmail.com> napisał w wiadomości news:36659531-9190-479e-b9e2-2c7f4eb9a0a9s20g2000yql.googlegroups.com...
[...]

20 euro:
http://motoren.tweedehands.net/accessoires/losse-alarm-zenders.html

--
Yogi(n)

Data: 2011-09-22 17:41:32
Autor: Grzybol

http://www.polishbikers.com/showthread.php?t=3178&page=1

--
Grzybol

Poszukiwany pilot do alarmu SpyBall Patriot AM8510