Poszukiwany posiadacz(ka) starego/popsutego Nolana N90

Data: 2012-03-26 20:16:13
Autor: maverik
Poszukiwany posiadacz(ka) starego/popsutego Nolana N90

Użytkownik "Damork" <damorkUSUN_TO@wp.pl> napisał w wiadomości news:w3824gskx7un$.16k8mieya13k6$.dlg40tude.net...
A dlaczego starego lub popsutego?
A dlatego że niżej podpisana pierdoła łaziła wczoraj po nocy z kaskiem w
łapie i zaczepiła o coś osłoną wlotu powietrza która zeskoczyła była z
zaczepu i... No wiadomo. Nawet nie zauważyłem w którym miejscu zgubiłem, po
ciemku małego, czarnego plastikowego gówienka i tak bym pewnie nie znalazł,
teraz mi po pysku wieje trochę za bardzo.

Dlatego:
Gdyby ktoś był nieszczęśliwym posiadaczem nadającego się na złom Nolana N90
w dowolnym kolorze który posiadałby osłony dolnych wlotów powietrza, a
byłby skłonny się jednej z nich (jak się patrzy z wewnątrz założonego kasku
to prawej, a jak się podziwia z zewnątrz motocyklistę z jednostronnie
schłodzonym pyskiem to lewej), to się oddźwięczę.

mam ten sam problem, tylko mi w prawym wyrobił się cyngiel blokujący przy otwarciu, jak zdziałasz coś w temacie daj znać na prv
pozdr.

Poszukiwany posiadacz(ka) starego/popsutego Nolana N90