Poszukiwany rower do max 1400

Data: 2014-03-26 06:56:49
Autor: SERG
Poszukiwany rower do max 1400
Witam,

Idzie wiosna więc temat jak co roku jest ten sam: CO KUPIĆ?
Moja sąsiadka poprosiła mnie o pomoc w wyborze roweru dla niej.
Użytkowany będzie głównie w jeździe po mieście i ewentualnie krótkie wycieczki do lasu po za miastem.
Mój typ to rower crossowy. Czy możecie coś polecić do ceny max 1400 zł (jeśli będzie za 1200 to by było super ;) )
Na razie znalazłem dwie takie crossówki, które mnie zainteresowały: jedna marki Kross druga Unibike.

Data: 2014-03-26 02:18:26
Autor: Ignac
Poszukiwany rower do max 1400
W dniu ¶roda, 26 marca 2014 06:56:49 UTC+1 u¿ytkownik SERG napisa³:

Idzie wiosna wiêc... Moja s±siadka poprosi³a mnie o pomoc w wyborze roweru dla niej.

U¿ytkowany bêdzie...krótkie wycieczki do lasu po za miastem.

Czy mo¿ecie co¶ poleciæ do ceny max 1400 z³

A,czy daleko jest ten las,bo mo¿e obesz³oby siê bez roweru,
no takie czasy i trzeba ci±c równie¿ koszty :)

Data: 2014-03-26 11:19:07
Autor: Jacek Maciejewski
Poszukiwany rower do max 1400
Dnia Wed, 26 Mar 2014 06:56:49 +0100, SERG napisa³(a):

U¿ytkowany bêdzie g³ównie w je¼dzie po mie¶cie i ewentualnie krótkie wycieczki do lasu po za miastem.
Mój typ to rower crossowy

To na pewno nie cross tylko trek. Czyli, t³umacz±c na polski, rower do
je¿d¿enia anie do wygl±dania :)
--
Jacek

Data: 2014-03-26 17:59:07
Autor: Titus Atomicus
Poszukiwany rower do max 1400
In article <1vx9xhjszeuw5$.ptw8t46h3h7u$.dlg@40tude.net>,
 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

> [...]

> Mój typ to rower crossowy

To na pewno nie cross tylko trek. Czyli, t³umacz±c na polski, rower do

Ale dlaczego nie cross?
No i co to znacza: uzytkowany po miescie?
Rekreacyjnie czy uzytkowo?
--
TA

Data: 2014-03-26 18:30:44
Autor: SERG
W dniu 2014-03-26 17:59, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
In article <1vx9xhjszeuw5$.ptw8t46h3h7u$.dlg@40tude.net>,
  Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

Ale dlaczego nie cross?
No i co to znacza: uzytkowany po miescie?
Rekreacyjnie czy uzytkowo?

Po mie¶cie bêdzie wykorzystywany rekreacyjnie, tzn. ¿eby tylko dojechaæ do lasu :)

Data: 2014-03-26 11:08:57
Autor: rmikke
Poszukiwany rower do max 1400
W dniu ¶roda, 26 marca 2014 18:30:44 UTC+1 u¿ytkownik SERG napisa³:

Po mie¶cie bêdzie wykorzystywany rekreacyjnie, tzn. ¿eby tylko dojechaæ do lasu :)

Zdecyduj siê, bo wcze¶niej pisa³e¶, ¿e g³ównie po mie¶cie
i z rzadka po lesie.

Jak to ma byæ rower, ¿eby doje¿dzaæ do szko³y/pracy/sklepu po bu³ki
to najlepsza bêdzie miejska koza. W lesie te¿ da radê.

Jak to ma byæ rower do rozrywki, to nalezy go dobraæ do przewidywanej
rozrywki...

Data: 2014-03-27 02:15:46
Autor: Titus Atomicus
Poszukiwany rower do max 1400
In article <2f22f425-be0c-45dc-8e08-d5ecf6183fcd@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

to najlepsza bêdzie miejska koza. W lesie te¿ da radê.

Jak to ma byæ rower do rozrywki, to nalezy go dobraæ do przewidywanej

Ten pan ma racje.
--
TA

Data: 2014-03-26 14:51:21
Autor: Ignac
Poszukiwany rower do max 1400
W dniu ¶roda, 26 marca 2014 18:30:44 UTC+1 u¿ytkownik SERG napisa³:

Po mie¶cie bêdzie wykorzystywany rekreacyjnie, tzn. ¿eby tylko dojechaæ  do lasu :)

Skoro takie niewygórowane wymagania to zaproponowa³bym to:

http://allegro.pl/queen-of-the-road-2013-lazaro-integral-v3-alivio-i4076218709.html , i to

http://allegro.pl/mocna-crossowa-lazaro-senatore-v2-acera-suntour-i4054908011.html

Przyda³o by siê nieco wiêcej informacji,plus ewentualnie jakie¶ zdjêcie,wymiary.Dobrze by³oby,¿eby dosiad³a takiego rumaka i
przejecha³a siê nim.
Je¿eli ty za to p³acisz,to tnij koszty na maksa.
Podlinkuj to co ty wybra³e¶,to siê wypowiemy.

Data: 2014-03-26 21:54:24
Autor: AZ
On 2014-03-26, Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

Jeżeli ty za to płacisz,to tnij koszty na maksa.

Sasiadka go poprosila o pomoc w wyborze a nie zeby jej kupil ;-)

--
Artur

Poszukiwany rower do max 1400