Poszukiwany rower obudowany

Data: 2009-03-13 11:46:52
Autor: Martinco
Poszukiwany rower obudowany
Witam

Szukam do wypożyczenia obudowanego poziomego roweru. Ma on służyć wyłącznie jako eksponat - do pokazywania, nie do używania.

Osoby zainteresowane odpłatnym wypożyczeniem (ew. sprzedażą) proszę o kontakt (oferty ze zdjęciem (roweru! :-))):

martinco małpa poczta kropa onet kropka pl

--
Martinco
Rowery od A do Z - wRower.pl

Data: 2009-03-13 03:48:00
Autor: Saurus
Poszukiwany rower obudowany
Proponuję zapytać tutaj:
http://www.forum.poziome.pl/

Data: 2009-03-13 12:12:27
Autor: live_evil
Martinco pisze:
[...]

Zapytaj Maćka Kaczmarka, zbudował kilka lat temu w pełni obudowany jednośladowy rower poziomy, o, taki:
http://www.novosport.de/images/gfx/voll_rennen.jpg

--

    jid:live_evil[]jabber.ru  gg:6373907

Data: 2009-03-13 12:15:39
Autor: Martinco
live_evil pisze:
Martinco pisze:
[...]

paaaaaanieeee Maaaaaćkuuuuuuu

hop hoooooooop

:-)

a tak poważnie: mozna jakis namiar, bo Pana Maćka jednak nie znam...

--
Martinco
Rowery od A do Z - wRower.pl

Data: 2009-03-13 13:36:52
Autor: live_evil
Martinco pisze:
paaaaaanieeee Maaaaaćkuuuuuuu

hop hoooooooop

:-)

a tak poważnie: mozna jakis namiar, bo Pana Maćka jednak nie znam...

Aero-Bike Mieczysław "Maciek" Kaczmarek
62-800 Kalisz ul. Złota (numeru nie pamiętam, to jest "ten nowy" adres :-)
tel. (62) 764 30 49
kom. 501 514 814

--

   -- > http://piotrowiak.info/poziom
    jid:live_evil[]jabber.ru  gg:6373907

Data: 2009-03-13 12:21:00
Autor: Marcin Hyła
Martinco wrote:
Witam

Szukam do wypożyczenia obudowanego poziomego roweru. Ma on służyć wyłącznie jako eksponat - do pokazywania, nie do używania.

Kamil Manecki z Velokraft.com ma duński rower zabudowany, loco Kraków.

kontakt jak na http://www.velokraft.com/

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-03-13 15:35:53
Autor: drops
Poszukiwany rower obudowany
na http://www.velokraft.com/  to można jedynie kontakt do trojana
zdobyć
drops

Data: 2009-03-13 23:42:21
Autor: Marcin Hyła
drops wrote:

na http://www.velokraft.com/  to można jedynie kontakt do trojana
zdobyć
drops

Jak się nie zachowuje elementarnej higieny to niewykluczone. A co się konkretnie dzieje? Ja mam wszystkie skrypty standardowo powyłączane, więc nic nie widzę - oprócz m.in. mejla i telefonu na www?

marcin ha