[FORD FOCUS] Poszukiwany serwis w w arszawie "na stałe" - NIE ASO, a ro zsądny Pan Zenek.

Data: 2009-06-01 19:26:54
Autor: Rafał \"SP\" Gil
[FORD FOCUS] Poszukiwany serwis w w arszawie "na stałe" - NIE ASO, a ro zsądny Pan Zenek.
Hejka ;)

Poszukuję "serwisu" na stałe dla Foki.

Wymagania:

- Pan Zenek, najlepiej miłośnik marki
- Nie ASO (ceny)
- doradzający pod kątem wiedzy, a nie marży na części
- z kure*ską ilością cierpliwości (matka pacjenta jest kobietą, dla której "w prawo" to "w drugie lewo")
- z rozsądnymi zniżkami w hurtowniach - którymi skłonny jest podzielić się z klientem
- wskazujący inny warsztat, jeśli sam sobie nie potrafi poradzić (czyli nie rozpieprzy bardziej, bo ambicja go kopła w dupę)

Pewnie kryteriów jest więcej, ale jak znam życie gr*y*powicze wiedzą o co mnie się rozchodzi.

Pacjent:

FOCUS "MK I"
Rok prod. 2005 niby, vinowo: 09/2004
Silnik: TDCI 1,9 bodaj.
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-06-01 19:38:51
Autor: Uncle Pete
[FORD FOCUS] Poszukiwany serwis w warszawie "na stałe" - NIE ASO, a rozsądny Pan Zenek.
Poszukuję "serwisu" na stałe dla Foki.

Wymagania:

- Pan Zenek, najlepiej miłośnik marki

A czy zamiast pana Zenka pan Zbyszek może być? ;)
Jest chwalony, poza tym jest sympatyczny i komunikatywny, ja też u niego robiłem parę rzeczy, na razie nie narzekam: http://www.zbicar.waw.pl/

Piotr

Data: 2009-06-02 09:10:18
Autor: C.K.
[...]

Potwierdzam, byłem już u niego 3 razy i mam zamiar "na stałe" serwisować tam focusa.

CK

Data: 2009-06-02 09:45:07
Autor: szerszen

Użytkownik "Uncle Pete" <pkozar@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:4a241228$1news.home.net.pl...

A czy zamiast pana Zenka pan Zbyszek może być? ;)
Jest chwalony, poza tym jest sympatyczny i komunikatywny, ja też u niego robiłem parę rzeczy, na razie nie narzekam: http://www.zbicar.waw.pl/

dokladnie tak,
wujek zbycho jest flagowym mechanikiem focus klub polska
wiecej opini po wizytach u niego mozna poczytac tutaj http://tinyurl.com/muzw33

Data: 2009-06-01 22:19:32
Autor: MariuszM
[FORD FOCUS] Poszukiwany serwis w warszawie "na stałe" - NIE ASO, a rozsądny Pan Zenek.

Pewnie kryteriów jest więcej, ale jak znam życie gr*y*powicze wiedzą o
co mnie się rozchodzi.

Jak miałem Forda to serwisowałem go na ul. Szczotkarskiej 62 w Wawie. Specjalizują się we Fordzie, szef sam jeździł Mondeo.
Nic mi nie popsuli, częściej tanio zrobili. Robiłem tam rozrząd, jakieś łożysko, klocki. Znajdziesz ich na fokowych forach.

Mechanika pojazdowa Forda
01-382 Warszawa, Szczotkarska 62
woj. Mazowieckie, pow. Warszawa, gm. Bemowo
Tel/fax: 0226659386
--
M.

[FORD FOCUS] Poszukiwany serwis w w arszawie "na stałe" - NIE ASO, a ro zsądny Pan Zenek.