[FORD FOCUS] Poszukiwany serwis w warszawie "na stałe" - NIE ASO, a rozsądny Pan Zenek.

Data: 2009-06-01 19:38:51
Autor: Uncle Pete
[FORD FOCUS] Poszukiwany serwis w warszawie "na stałe" - NIE ASO, a rozsądny Pan Zenek.
Poszukuję "serwisu" na stałe dla Foki.

Wymagania:

- Pan Zenek, najlepiej miłośnik marki

A czy zamiast pana Zenka pan Zbyszek może być? ;)
Jest chwalony, poza tym jest sympatyczny i komunikatywny, ja też u niego robiłem parę rzeczy, na razie nie narzekam: http://www.zbicar.waw.pl/

Piotr

Data: 2009-06-02 09:10:18
Autor: C.K.
[...]

Potwierdzam, byłem już u niego 3 razy i mam zamiar "na stałe" serwisować tam focusa.

CK

Data: 2009-06-02 09:45:07
Autor: szerszen

Użytkownik "Uncle Pete" <pkozar@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:4a241228$1news.home.net.pl...

A czy zamiast pana Zenka pan Zbyszek może być? ;)
Jest chwalony, poza tym jest sympatyczny i komunikatywny, ja też u niego robiłem parę rzeczy, na razie nie narzekam: http://www.zbicar.waw.pl/

dokladnie tak,
wujek zbycho jest flagowym mechanikiem focus klub polska
wiecej opini po wizytach u niego mozna poczytac tutaj http://tinyurl.com/muzw33

[FORD FOCUS] Poszukiwany serwis w warszawie "na stałe" - NIE ASO, a rozsądny Pan Zenek.