[FORD FOCUS] Poszukiwany serwis w warszawie "na stałe" - NIE ASO, a rozsądny Pan Zenek.

Data: 2009-06-01 22:19:32
Autor: MariuszM
[FORD FOCUS] Poszukiwany serwis w warszawie "na stałe" - NIE ASO, a rozsądny Pan Zenek.

Pewnie kryteriów jest więcej, ale jak znam życie gr*y*powicze wiedzą o
co mnie się rozchodzi.

Jak miałem Forda to serwisowałem go na ul. Szczotkarskiej 62 w Wawie. Specjalizują się we Fordzie, szef sam jeździł Mondeo.
Nic mi nie popsuli, częściej tanio zrobili. Robiłem tam rozrząd, jakieś łożysko, klocki. Znajdziesz ich na fokowych forach.

Mechanika pojazdowa Forda
01-382 Warszawa, Szczotkarska 62
woj. Mazowieckie, pow. Warszawa, gm. Bemowo
Tel/fax: 0226659386
--
M.

[FORD FOCUS] Poszukiwany serwis w warszawie "na stałe" - NIE ASO, a rozsądny Pan Zenek.