Poszukiwany właściciel Meridy 96 - dobór rozm iaru ramy

Data: 2009-07-21 07:42:11
Autor: Łukasz
Poszukiwany właściciel Meridy 96 - dobór rozm iaru ramy
On 21 Lip, 16:12, "Rafał VFR" <rafal...@tlen.pl> wrote:
Czy ktoś kto ma może napisać jaki ma rozmiar ramy i ile wzrostu ?
Słowem rady potrzebuję.

Hej,

Z tego co wiem najlepiej jest się do roweru po prostu przymierzyć,
jest wiele szkół liczenia rozmiarów ram, większość daje różne
rezultaty.

Najlepiej samemu organoleptycznie zobaczyć co pasuje Tobie.
Jeżeli na obecnym rowerze dobrze Ci się jeździ, to weź taki sam
rozmiar.

Pozdrawiam,
--
Łukasz Gruner

Data: 2009-07-21 07:59:53
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
[...]

"Upatrzyłem sobie taki rower jako następce mojego HT no ale w Poznaniu
za
skarby się ani do niego przymierzyć ani dotknąć ....nie ma. "

Ktorego wyrazu nie zrozumiales?

CePan

Data: 2009-07-22 00:50:47
Autor: Łukasz
Poszukiwany właściciel Meridy 96 - dobór rozm iaru ramy
On 21 Lip, 16:59, "frank.castle0...@googlemail.com"
<frank.castle0...@googlemail.com> wrote:
> [...]

Ktorego wyrazu nie zrozumiales?

"Jeżeli na obecnym rowerze dobrze Ci się jeździ, to weź taki sam

Uprzejmie załączam tekst którego nie doczytałeś. ;3

Pozdrawiam,
--
Łukasz Gruner

Data: 2009-07-22 01:47:12
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Poszukiwany właściciel Meridy 96 - dobór rozm iaru ramy

"Jeżeli na obecnym rowerze dobrze Ci się jeździ, to weź taki sam
rozmiar. "

Uprzejmie załączam tekst którego nie doczytałeś. ;3

Jak bym sie nie zgadzal z obydwoma paragrafami, to bym obydwa
zacytowal, nie? Ale chcialem byc YNTELYGÉTNY!

Data: 2009-07-22 04:22:56
Autor: Łukasz
Poszukiwany właściciel Meridy 96 - dobór rozm iaru ramy
On 22 Lip, 10:47, "frank.castle0...@googlemail.com"

Przykro mi, że nie wyszło.

Pozdrawiam,
--
Łukasz Gruner

Data: 2009-07-22 07:39:07
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On Jul 22, 12:22 pm, Łukasz <uka...@gmail.com> wrote:

> Jak bym sie nie zgadzal z obydwoma paragrafami, to bym obydwa
> zacytowal, nie? Ale chcialem byc YNTELYGÉTNY!

Przykro mi, że nie wyszło.

Okej, przyrownuje druga strone do nazistow i automatycznie przegrywam,
bleee.

Data: 2009-07-21 16:12:34
Autor: Artur
Poszukiwany właściciel Meridy 96 - dobór rozmiaru ramy
wtorek, 21 lip, Łukasz:
Najlepiej samemu organoleptycznie zobaczyć co pasuje Tobie.
Jeżeli na obecnym rowerze dobrze Ci się jeździ, to weź taki sam
rozmiar.

Liczy się przede wszystkim długość górnej rury oraz wysokość kierownicy (którą
zazwyczaj można obniżyć). Jakie znaczenie ma długość rury podsiodłowej, skoro
i tak sztycą regulujesz wysokość siodełka?

Data: 2009-07-21 20:28:35
Autor: Adrian S.
Poszukiwany właściciel Meridy 96 - dobór rozmiaru ramy
Artur wrote:

wtorek, 21 lip, Łukasz:
[...]

 ma takie znaczenie, że osoba mająca np 190cm wzrostu od razu wie, że może
sobie odpuścić rozmiar np. 16 cali bo nie produkuje się zbyt dużo sztyc o
długości >50cm. --
Adrian S. the Lajt Rider

Poszukiwany właściciel Meridy 96 - dobór rozm iaru ramy