Poszukiwany zywy lub martwy.

Data: 2010-11-13 16:42:49
Autor: Hades
Poszukiwany zywy lub martwy.
Czy ktos wie gdzie sie podziewa nijaki yamma bo cos mi go tu brakuje? Doznal wczoraj szoku i tak go zamurowalo
ze nie odzywa sie do dzis? Szkoda by bylo starcic jednego
z piewcow dziadostwa z Lazienkowskiej.
AM

Data: 2010-11-13 16:10:17
Autor: UGI
Poszukiwany zywy lub martwy.
Hades <waruga@vp.pl> napisał(a): Czy Ty w kazdym watku musisz pokazywac swoje kompleksy wzgledem Legii? --

Data: 2010-11-13 17:23:54
Autor: Hades
Poszukiwany zywy lub martwy.
Użytkownik "UGI "
Czy Ty w kazdym watku musisz pokazywac swoje kompleksy wzgledem Legii?

Alez o jakich kompleksach piszesz? Ja po prostu nie cierpie tej druzyny
od kiedy cokolwiek zaczalem wiedziec o polskiej pilce noznej czyli gdzies
tak od polowy lat 60 ubieglego wieku i kazda jej porazka wprowadza mnie
w niesamowicie dobry nastroj. Tak wiec to zadne kompleksy a tylko wyraz
dobrego nastroju.
AM

Data: 2010-11-13 17:21:36
Autor: UGI
Hades <waruga@vp.pl> napisał(a):
[...]

Nie interesuje mnie geneza Twoich kompleksow tylko to czy koniecznie musisz je pokazywac za kazdym razem?

Data: 2010-11-13 18:31:52
Autor: Hades
[...]

Jesli tylko sobie zyczysz to moge zamieszcaac posty co godzine. Pasuje?
AM

Data: 2010-11-13 18:12:15
Autor: tester
Poszukiwany zywy lub martwy.
Alez o jakich kompleksach piszesz? Ja po prostu nie cierpie tej druzyny

A co cierpisz?

Data: 2010-11-13 17:45:57
Autor: Danpe
Poszukiwany zywy lub martwy.
On Sat, 13 Nov 2010 16:10:17 +0000 (UTC), "UGI "
<ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Hades <waruga@vp.pl> napisał(a): ... kompleksy wzgledem Legii?

Ty sie do Warszawki przeniosles?  Bo cos po ichszemu Waszmosc
zaczynasz gadac.

Moze nam wyjasnisz na jakim tle mamy miec te kompleksy?
Ilosci zdobytych MP? hmm..
Ilosci zdobytych MP w ostatnich 10 latach? tez hmm...
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-11-13 17:20:37
Autor: UGI
Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ty sie do Warszawki przeniosles?  Bo cos po ichszemu Waszmosc
zaczynasz gadac.

Wez najpierw przejrzyj tworczosc goscia na tej grupie, zobaczysz o co mi chodzi. Zreszta ten temat to potwierdza.
Moze nam wyjasnisz na jakim tle mamy miec te kompleksy?

A czy Ty jestes Hades?

Data: 2010-11-13 18:30:13
Autor: Hades
[...]

Alez tobie wybitnie sie cos pomylilo. Komplekst z powodu Legi moglbym
miec wtedy gdyby ta druzyna ciagle wygrywalai i ciagle byla njlepsza a ja
nie moglbym tego zniesc. Jak na razie ta druzyna od dobrych 4 - 6 lat to
kompletne dziadostwo wiec gdzie tu powod do kompleksow?
AM

Data: 2010-11-13 18:40:09
Autor: Danpe
Poszukiwany zywy lub martwy.

no nie lubi Legii to widac, co z tego?
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-11-13 17:48:22
Autor: UGI
Poszukiwany zywy lub martwy.
Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
no nie lubi Legii to widac, co z tego?

To z tego, ze nie chce czytac o jego kompleksach a ze jestem zmuszony korzystac z czytnika gazety to nie moge go splonkowac.

Data: 2010-11-13 19:05:44
Autor: Danpe
Poszukiwany zywy lub martwy.
On Sat, 13 Nov 2010 17:48:22 +0000 (UTC), "UGI "
<ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

Danpe <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
no nie lubi Legii to widac, co z tego?

To z tego, ze nie chce czytac o jego kompleksach a ze jestem zmuszony korzystac z czytnika gazety to nie moge go splonkowac.

to kolesia splonkuj, bedzie szybciej, wygodniej, a i zbednych
kilobitow w sieci nie bedzie przybywac.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-11-13 18:54:26
Autor: yamma
<ugi3.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Nie, on generalnie nienawidzi Warszawy. Tak jakby mu ktoś kiedyś skopał dupę na Centralnym.
yamma

Data: 2010-11-13 19:11:48
Autor: Hades
Poszukiwany zywy lub martwy.
Użytkownik "yamma"
[...]

No jasnowidz, curwa jasnowidz ! ! !  Wie cos czego ja sam nawet nie wiem.
AM

Data: 2010-11-13 16:50:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:4cdeb1fa$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
Czy ktos wie gdzie sie podziewa nijaki yamma bo cos mi go tu brakuje? Doznal wczoraj szoku i tak go zamurowalo
ze nie odzywa sie do dzis? Szkoda by bylo starcic jednego
z piewcow dziadostwa z Lazienkowskiej.

Studiuje cv letnich wspaniałych nabytków Legii, żeby sprawdzić za co zapłacili kilka milionów zielonych. ;-)

Data: 2010-11-13 16:59:03
Autor: Hades
Poszukiwany zywy lub martwy.
Użytkownik "Cavallino"
[...]

No to moze go nie byc na dluzej. Bowiem odpowiedz na pytanie:
"No kurde. Jak to moze byc ze wydano na transfery tyle kasy a
zesplo gra taka padline?" nie jest latwa i jej szukanie moze troche
czasu zajac.
AM

Data: 2010-11-13 17:08:56
Autor: Fidelio
[...]

Trauma ;-)
Mimo wszystko nie podniecałbym się tak tym wynikiem. Gdyby niejaki Komorowski nie popsiał się strzałem ala Sobiech to ten mecz wyglądałby zupełnie inaczej i to yamma teraz by pisał o wyrzuconych przez Wisłę pieniądzach na złe transfery ;-) Tu się role jeszcze mogą odwrócić nie raz bo mamy chyba najbardziej szalony sezon ever.

Data: 2010-11-13 17:11:01
Autor: Cavallino
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ibmd6r$bqm$1news.onet.pl...
[...]

Nie musi, bo to piszą sami Wiślacy.
W odróżnieniu od panów z Warszawy reszta ma duuuużo samorytycyzmu wobec własnych drużyn.

Data: 2010-11-14 01:18:06
Autor: Aman
Poszukiwany zywy lub martwy.
W odróżnieniu od panów z Warszawy reszta ma duuuużo samorytycyzmu wobec własnych drużyn.

ja tam dużo samokrytycyzmu wobec Legii. Wspominalem w zeszlej kolejce o wypluwaniu Machnowskiego pilek przed siebie. Yamma twierdzi zle zagral dobrze. A mowile ze to sie zemsci i przy 4:0 mielismy doczynienia z klasycznym "Machnosiem" - pilka wypulta przed siebie zamiast do boku z czego skwapliwie skozystal Wilk Cezary

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-11-14 10:03:53
Autor: yamma
Aman wrote:
[...]

Nie porównuj Machnowskiego z Muchą bo porównania nie ma i jeszcze długo nie będzie. Ja nie chcę oceniać Kostii po piątkowym meczu bo po prostu tego meczu nie oglądałem. 2 bramki dostał praktycznie bez jakiejkolwiek możliwości obrony, obydwie przy słupku i obydwie przy bardzo biernym zachowaniu defensywy, która nawet nie próbowała przeszkadzać strzelcom. Natomiast zagrał świetnie z Jagiellonią. Po drugie na jego niekorzyść przemawia fakt, że Legia ma obecnie najsłabszą od wielu lat defensywę. Choto na razie może zapomnieć o grze w piłkę a Astiz tak właściwie nadaje się obecnie do ME a gra w pierwszym składzie tylko dlatego, że pozostali są jeszcze gorsi. Niestety, Inakiemu w każdym meczu zdarza się kilka baboli i Legia na gwałt potrzebuje realnych wzmocnień w tej formacji. W przerwie letniej Jóźwiak popełnił ogromny grzech zaniechania i nie może teraz powiedzieć, że sytuacja go zaskoczyła, bo problemy z defensywą zaczęly się już w czerwcu. Ten grzech zaniechania widać doskonale w tabeli w liczbie straconych bramek.
yamma

Data: 2010-11-13 17:42:05
Autor: Danpe
On Sat, 13 Nov 2010 16:42:49 +0100, "Hades" <waruga@vp.pl> wrote:

[...]

Prawdopodobnie wszedl na mecz incognito, ostatni raz widziano go z
flaszka w parku Jordana. Mial metny wzrok i belkotal cos o ITI.
;)

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2010-11-13 18:52:41
Autor: yamma
Hades wrote:
Czy ktos wie gdzie sie podziewa nijaki yamma bo cos mi
go tu brakuje? Doznal wczoraj szoku i tak go zamurowalo
ze nie odzywa sie do dzis? Szkoda by bylo starcic jednego
z piewcow dziadostwa z Lazienkowskiej.

A weź ty się ode mnie łaskawie odpierdol. Zakochałeś się czy co? Wyobraź sobie, że nie każdy siedzi w długi weekend na dupie w domu. Meczu nie oglądałem więc od traumy jestem daleki. Obejrzałem jedynie przed chwilą skrót na oficjalnej stronie Legii. Ze skrótu wynika, że Wisła była conajmniej o jedno tempo szybsza i jedyne co legionistom zostawało to biegać z wywieszonymi językami za wiślakami.
yamma

Data: 2010-11-13 19:14:19
Autor: Hades
[...]

No prosze jaki wulgarny prymityw potrafi wyjsc z czlowieka. Ciekawe
czy podobnie reaguje w towarzystwie swojej rodziny i znajomych.
AM

Data: 2010-11-13 20:32:32
Autor: Max
Poszukiwany zywy lub martwy.
No prosze jaki wulgarny prymityw potrafi wyjsc z czlowieka. Ciekawe
czy podobnie reaguje w towarzystwie swojej rodziny i znajomych.

 ooo widze ze inteligencja wielka z nami pisze...ze mu bluzgi przeszkadzają...hehe

Data: 2010-11-13 21:04:30
Autor: Hades
Poszukiwany zywy lub martwy.
Użytkownik "Max"
No prosze jaki wulgarny prymityw potrafi wyjsc z czlowieka. Ciekawe
czy podobnie reaguje w towarzystwie swojej rodziny i znajomych.

ooo widze ze inteligencja wielka z nami pisze...ze mu bluzgi przeszkadzają...hehe

Alez bluzgi wcale mi nie przeszkadzaja bo ja rowniez ich uzywam.
Trzeba tylko wiedziec gdzie i kiedy.
AM

Data: 2010-11-13 21:09:10
Autor: Max
[...]

Znaczy sie.. jak Tobie nie pasują to są niedobre?
Weź daj spokoj...  cała grupa jedzie po jedym gosciu  a On ma siedziec spokojnie?
Sam bym Ci  pojechał  w takim wypadku na jego miejscu...

Data: 2010-11-14 17:56:50
Autor: smiglostopy
Max <ramura@wp.pl> napisał(a):
Weź daj spokoj...  cała grupa jedzie po jedym gosciu  a On ma siedziec spokojnie?
Sam bym Ci  pojechał  w takim wypadku na jego miejscu...

...a yamma to zlewa i bardzo dobrze. Widac, ze paru glupkow nie moze scierpiec, ze nie daje sie sprowokowac.

Tak przy okazji, ciekawy jestem gdzie sie Hades zaszyles 2 tygodnie temu jak Gornicy na slomianych nogach zbierali baty?

Data: 2010-11-14 19:39:27
Autor: Hades
Poszukiwany zywy lub martwy.
Użytkownik "smiglostopy "
[...]

A gdzie mialem byc? Na co dzien jestem praktycznie w tym samym miejscu
jakies 25 kilometrow od PKiN. Ja jednak w odroznieniu od yammy nie robie z
siebie glupka twierdzac ze druzyna z ktora sympatyzuje jest najwspanialszym
i najlepszym zespolem w polskiej lidze w sytuacji kiedy jest zupelnie inaczej.
AM

Data: 2010-11-15 12:51:03
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2010-11-13 16:42, Hades pisze:
Czy ktos wie gdzie sie podziewa nijaki yamma bo cos mi go tu brakuje?
Doznal wczoraj szoku i tak go zamurowalo
ze nie odzywa sie do dzis? Szkoda by bylo starcic jednego
z piewcow dziadostwa z Lazienkowskiej.

Piewców dziadostwa Ekstraklasy SA jest tu tylu, że jeden więcej czy jeden mniej nie powinno robić różnicy. :)
--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Poszukiwany zywy lub martwy.