Poszukiwany zywy lub martwy.

Data: 2010-11-13 16:50:56
Autor: Cavallino
Poszukiwany zywy lub martwy.
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości news:4cdeb1fa$0$27025$65785112news.neostrada.pl...
Czy ktos wie gdzie sie podziewa nijaki yamma bo cos mi go tu brakuje? Doznal wczoraj szoku i tak go zamurowalo
ze nie odzywa sie do dzis? Szkoda by bylo starcic jednego
z piewcow dziadostwa z Lazienkowskiej.

Studiuje cv letnich wspaniałych nabytków Legii, żeby sprawdzić za co zapłacili kilka milionów zielonych. ;-)

Data: 2010-11-13 16:59:03
Autor: Hades
Poszukiwany zywy lub martwy.
Użytkownik "Cavallino"
[...]

No to moze go nie byc na dluzej. Bowiem odpowiedz na pytanie:
"No kurde. Jak to moze byc ze wydano na transfery tyle kasy a
zesplo gra taka padline?" nie jest latwa i jej szukanie moze troche
czasu zajac.
AM

Poszukiwany zywy lub martwy.