PoszukujÄ™ konta...

Data: 2010-10-18 12:59:58
Autor: Tomaszek
PoszukujÄ™ konta...
Poszukuję konta bankowego do następujących zastosowań:
- przyjmowanie comiesięcznej pensji z dwóch źródeł ( łącznie ok 2000-2500 zł )
- obsługa konta on-line ( mile widziana również obsługa "okienkowa" w razie jakiś problemów )
- wybieranie pieniędzy z konta za pomocą karty płatniczej najlepiej bez prowizji ze wszystkich bankomatów;)
- bezpłatne przelewy on-line ( to chyba już tak wszędzie jest? )
- mile widziana byłaby możliwość zablokowania możliwości debetowania konta ( nie mam salda dodatniego - nie mogę wykonać operacji na minus )

Co do obsługi konta on-line interesują mnie w proponowanym przez Was koncie:
- bezawaryjność aplikacji
- bezpieczeństwo ( hasła - czy dochodzą, jaką drogą, czy połączenie jest szyfrowane cały czas, sposoby weryfikacji użytkownika )
- jakość kontaktu z obsługą serwisu w razie problemów
- w jaki sposób można udokumentować przelew ( PDF z zablokowaną możliwością modyfikacji zawartości jest w każdym z tego typu banków? )

Prowadzenie konta nie musi być bezpłatne, ale konto musi działać dobrze, nie chce się użerać z jednym czy drugim bankoidem - wolałbym z nimi nie rozmawiać, jeśli tylko to jest możliwe. Oprocentowanie konta jest nieistotne - i tak większość pieniędzy schodzi na bieżąco, ale konto nie będzie debetowane, więc oprocentowanie mnie nie interesuje.

Drugiego konta w banku posiadał nie będę. Tego też bym nie zakładał, ale księgowa mi tylną część ciała zawraca co miesiąc, że ma przeze mnie więcej pracy, że jestem niepostępowy itd. itp

Którą ofertą wg. Was powinienem się zainteresować?

Data: 2010-10-18 04:23:35
Autor: Homzik
Poszukujê konta...
ja bym sugerowal Alior, GetinOnline (tutaj czesto gorsza infolinia i
kolejki w oddzialach), moze ING i Citi, zalezy skad jestes i jaki
oddzial masz po drodze.

Data: 2010-10-19 21:31:31
Autor: Sagittarius
Poszukuje konta...

Uzytkownik "Homzik" <homzik@gmail.com> napisal w wiadomosci news:9f6af2c2-55cd-40f9-96b6-00ec51fb1a3dj18g2000yqd.googlegroups.com...
ja bym sugerowal Alior, GetinOnline (tutaj czesto gorsza infolinia i
kolejki w oddzialach), moze ING i Citi, zalezy skad jestes i jaki
oddzial masz po drodze.

Tak - ING Direct - wszystkie bankomaty za free, obsluga online bardzo user friendly... - tylko nie ponimajem ich zabezpieczen przy przelewach :)

Pzdr.
KZ

Data: 2010-10-19 21:40:22
Autor: Piotr Gralak
Poszukuje konta...
Sagittarius napisa³(a):
[...]

Odnoszê wra¿enie, ¿e oni sami ich nie panimajut. Czasem chc± SMSa przy przelewie na ma³± kwotê na drugie, w³asne konto w ING, czasem nie chc± przy przelewie na du¿± kwotê na zewn±trz :)

PG

Data: 2010-10-19 23:17:30
Autor: zlotowinfo
Poszukuje konta...
Odnoszê wra¿enie, ¿e oni sami ich nie panimajut. Czasem chc± SMSa przy przelewie na ma³± kwotê na drugie, w³asne konto w ING, czasem nie chc± przy przelewie na du¿± kwotê na zewn±trz :)

to siê nazywa inteligentny system!
my¶li za u¿ytkownika

Data: 2010-10-19 23:19:34
Autor: Piotr Gralak
Poszukuje konta...
zlotowinfo napisa³(a):
[...]

no bo zasada jest taka, ¿e wybór, czy potwierdziæ SMSem nale¿y do banku. Wed³ug niezwykle tajnego algorytmu. Jego dzia³anie sugeruje, ¿e tajnego równie¿ dla jego twórców :)

PG

Data: 2010-10-20 11:02:04
Autor: Sebastian
Poszukuje konta...
W dniu 2010-10-19 23:19, Piotr Gralak pisze:
zlotowinfo napisa³(a):
[...]

To, ¿e twórca rozwi±zania nie mo¿e przewidzieæ wyników to akurat du¿a
zaleta i do¶æ trudna do uzyskania. Dodatkowo element losowy w algorytmie
wyboru przelewu do potwierdzenia poprawia bezpieczeñstwo ca³ego systemu.

Albo decydujemy siê na opcje, ¿e ka¿da transakcja wymaga SMS'a i musimy
stukaæ te cyferki za ka¿dym razem. Jedno i drugie podej¶cie ma wady i
zalety.

Sebastian

Data: 2010-10-18 13:16:25
Autor: Krzysztof
PoszukujÄ™ konta...

"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> wrote in message news:i9h9at$jc8$1news.onet.pl...
Którą ofertą wg. Was powinienem się zainteresować?

Poczytaj sobie o kontach w Alior, DBnet oraz Getinonline. W Aliorze jedynym kosztem bedzie karta 5zl/mies, w DB mozna uniknac oplaty za karte-wybierajac choc raz na mies w bankomacie, a Nowy Getin-praktycznie darmo.

Data: 2010-10-18 05:05:41
Autor: Homzik
Poszukujê konta...
On 18 Pa¼, 13:16, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
"Tomaszek" <tomaszek1...@onet.pl> wrote in message

> [...]

kosztem bedzie karta 5zl/mies, w DB mozna uniknac oplaty za karte-wybierajac
choc raz na mies w bankomacie, a Nowy Getin-praktycznie darmo.

Ale Alior oprocentowany wiêc odsetki w pewnym stopniu (albo i
ca³kowicie) odrobi± op³atê za kartê.

Data: 2010-10-18 14:30:10
Autor: Tomaszek
PoszukujÄ™ konta...
W dniu 2010-10-18 14:05, Homzik pisze:
Ale Alior oprocentowany więc odsetki w pewnym stopniu (albo i
całkowicie) odrobią opłatę za kartę.

Alior odpada. Nie budzi mojego zaufania.

Data: 2010-10-18 14:41:55
Autor: Krzysztof
PoszukujÄ™ konta...

"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> wrote in message news:i9hek1$3rj$2news.onet.pl...
W dniu 2010-10-18 14:05, Homzik pisze:
Ale Alior oprocentowany więc odsetki w pewnym stopniu (albo i
całkowicie) odrobią opłatę za kartę.

Alior odpada. Nie budzi mojego zaufania.

Moze byc drogo 5zl za karte, ale z tym zaufaniem bym nie przesadzal, kazdy bank majacy gwarancje BFG jest dobry.
Zapisz sie do PKOBP, do ktorego bedziesz mial zaufanie jak rzesze emerytow, ale nie oczekuj zbyt wiele i niskich cen za uslugi.

Data: 2010-10-18 15:24:19
Autor: Jan Strybyszewski
PoszukujÄ™ konta...
Tomaszek pisze:
W dniu 2010-10-18 14:05, Homzik pisze:
Ale Alior oprocentowany więc odsetki w pewnym stopniu (albo i
całkowicie) odrobią opłatę za kartę.

Alior odpada. Nie budzi mojego zaufania.

Lukas ?  darmowe Bankomaty ,przelewy,  autoryzacja tokenem a nie SMSem.
Koszt 7zl ale przy przelewaniu pensji juz tylko 3 lub 4zł.

Data: 2010-10-18 14:36:16
Autor: Krzysztof
Poszukujê konta...

"Homzik" <homzik@gmail.com> wrote in message news:de9ecf71-f50a-42b4-a809-56785f0ca7eea36g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

choc raz na mies w bankomacie, a Nowy Getin-praktycznie darmo.

Ale Alior oprocentowany wiêc odsetki w pewnym stopniu (albo i
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
zalezy, ile utrzymuszesz stale na tym koncie, srednio musi byc >2400zl, zeby wyjsc na zero. W DBnecie mozesz miec trzy-oszczedne-24H + jedno zwykle i zasilac stopniowo nieoprocentowany ROR, wychodzi znacznie lepiej niz Alior.

Data: 2010-10-18 11:43:39
Autor: xbartx
Poszukujê konta...
Dnia Mon, 18 Oct 2010 13:16:25 +0200, Krzysztof napisał(a):

[...]

Można dorzucić jeszcze Citi i Open (protoplasta GetinO)

--
xbartx

Data: 2010-10-18 13:17:59
Autor: grin
PoszukujÄ™ konta...

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:i9h9at$jc8$1news.onet.pl...
Poszukuję konta bankowego do następujących zastosowań:

Jakie banki masz "po drodze"?
Oferta różnych banków w interesującym cię zakresie jest zbliżona.
Bankoidy są wszędzie, na wielką pomoc nie licz.
Pdf zmodyfikować można każdy. Wystarczy chcieć i umieć.

Którą ofertą wg. Was powinienem się zainteresować?
PKO BP ?

Data: 2010-10-18 14:28:51
Autor: Tomaszek
PoszukujÄ™ konta...
W dniu 2010-10-18 13:17, grin pisze:
Jakie banki masz "po drodze"?

PKO BP, PKO SA, Millenium, mbank ( punkt stacjonarny ) Bank Polskiej Spółdzielczości ( tam miałem kiedyś )

Oferta różnych banków w interesującym cię zakresie jest zbliżona.

Właśnie dlatego napisałem, bo szczegóły mogą być istotne

Bankoidy są wszędzie, na wielką pomoc nie licz.

Dlatego właśnie nie chce się z nimi zadawać;)

Pdf zmodyfikować można każdy. Wystarczy chcieć i umieć.

Wiem, ale chce uniknąć sytuacji, gdy będę dostawał kompletnie niezabezpieczony PDF. Chyba żaden bank nie robi takiej głupoty?

Którą ofertą wg. Was powinienem się zainteresować?
PKO BP ?

Najbardziej podoba mi się wizualnie i jest przejrzyste Getinonline, ale nie ma obsługi stacjonarnej. Ewentualnie jeszcze Inteligo w PKO BP.

Warto upierać się przy obsłudze stacjonarnej?

Data: 2010-10-18 16:40:41
Autor: cef
PoszukujÄ™ konta...
Tomaszek wrote:

Warto upierać się przy obsłudze stacjonarnej?

Nie warto. Zobacz lepiej nie jaki bank, ale jaki bankomat
masz pod nosem, albo tam gdzie bywasz i wg tego wybierz.

Data: 2010-10-18 17:51:52
Autor: Irokez
PoszukujÄ™ konta...
Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał w wiadomości news:4cbc5c69$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
Tomaszek wrote:

Warto upierać się przy obsłudze stacjonarnej?

Nie warto. Zobacz lepiej nie jaki bank, ale jaki bankomat
masz pod nosem, albo tam gdzie bywasz i wg tego wybierz.

A jak mu się zachce wybrać np 50 tysięcy lub większą kwotę? Zobacz jakie są limity.
Ja mam DBneta.
Nie licząc mBank na pierdoły różne.

--
Irokez