PoszukujÄ™ konta...

Data: 2010-10-18 13:16:25
Autor: Krzysztof
PoszukujÄ™ konta...

"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> wrote in message news:i9h9at$jc8$1news.onet.pl...
Którą ofertą wg. Was powinienem się zainteresować?

Poczytaj sobie o kontach w Alior, DBnet oraz Getinonline. W Aliorze jedynym kosztem bedzie karta 5zl/mies, w DB mozna uniknac oplaty za karte-wybierajac choc raz na mies w bankomacie, a Nowy Getin-praktycznie darmo.

Data: 2010-10-18 05:05:41
Autor: Homzik
Poszukuję konta...
On 18 PaĽ, 13:16, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
"Tomaszek" <tomaszek1...@onet.pl> wrote in message

> [...]

kosztem bedzie karta 5zl/mies, w DB mozna uniknac oplaty za karte-wybierajac
choc raz na mies w bankomacie, a Nowy Getin-praktycznie darmo.

Ale Alior oprocentowany więc odsetki w pewnym stopniu (albo i
całkowicie) odrobi± opłatę za kartę.

Data: 2010-10-18 14:30:10
Autor: Tomaszek
PoszukujÄ™ konta...
W dniu 2010-10-18 14:05, Homzik pisze:
Ale Alior oprocentowany więc odsetki w pewnym stopniu (albo i
całkowicie) odrobią opłatę za kartę.

Alior odpada. Nie budzi mojego zaufania.

Data: 2010-10-18 14:41:55
Autor: Krzysztof
PoszukujÄ™ konta...

"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> wrote in message news:i9hek1$3rj$2news.onet.pl...
W dniu 2010-10-18 14:05, Homzik pisze:
Ale Alior oprocentowany więc odsetki w pewnym stopniu (albo i
całkowicie) odrobią opłatę za kartę.

Alior odpada. Nie budzi mojego zaufania.

Moze byc drogo 5zl za karte, ale z tym zaufaniem bym nie przesadzal, kazdy bank majacy gwarancje BFG jest dobry.
Zapisz sie do PKOBP, do ktorego bedziesz mial zaufanie jak rzesze emerytow, ale nie oczekuj zbyt wiele i niskich cen za uslugi.

Data: 2010-10-18 15:24:19
Autor: Jan Strybyszewski
PoszukujÄ™ konta...
Tomaszek pisze:
W dniu 2010-10-18 14:05, Homzik pisze:
Ale Alior oprocentowany więc odsetki w pewnym stopniu (albo i
całkowicie) odrobią opłatę za kartę.

Alior odpada. Nie budzi mojego zaufania.

Lukas ?  darmowe Bankomaty ,przelewy,  autoryzacja tokenem a nie SMSem.
Koszt 7zl ale przy przelewaniu pensji juz tylko 3 lub 4zł.

Data: 2010-10-18 14:36:16
Autor: Krzysztof
Poszukuję konta...

"Homzik" <homzik@gmail.com> wrote in message news:de9ecf71-f50a-42b4-a809-56785f0ca7eea36g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

choc raz na mies w bankomacie, a Nowy Getin-praktycznie darmo.

Ale Alior oprocentowany więc odsetki w pewnym stopniu (albo i
zalezy, ile utrzymuszesz stale na tym koncie, srednio musi byc >2400zl, zeby wyjsc na zero. W DBnecie mozesz miec trzy-oszczedne-24H + jedno zwykle i zasilac stopniowo nieoprocentowany ROR, wychodzi znacznie lepiej niz Alior.

Data: 2010-10-18 11:43:39
Autor: xbartx
Poszukuję konta...
Dnia Mon, 18 Oct 2010 13:16:25 +0200, Krzysztof napisał(a):

[...]

Można dorzucić jeszcze Citi i Open (protoplasta GetinO)

--
xbartx

PoszukujÄ™ konta...