PoszukujÄ™ korby szosowej 165 mm

Data: 2009-11-10 13:32:40
Autor: Fabian
PoszukujÄ™ korby szosowej 165 mm
Witam,

Poszukuję korby o długości 165 mm na kwadrat w rozsądnej cenie ;) Bym był wdzięczny za pomoc. Rozsądna cena to poniżej 150 zł za którą mogę sobie taką kupić w stanach z wysyłką.

Interesuje mnie sprzęt nowy lub używany, z mocowaniami na blat takimi aby dało się dostać nowy między 46, a 52 zęby.

Szukałem w sklepach internetowych, ale pewnie słabo szukam, za linki do takowych też będę wdzięczny.

Fabian.

Data: 2009-11-12 15:32:47
Autor: Magda Niedzwiedz
Poszukuję korby szosowej 165 mm
Witam!
Niestety nie posiadam przedmiotu, ktorego poszukujesz. Odezwe sie jak bede miala jakies informacje, gzdzie mozesz go kupic.
 Pozdrawiam
Magda

Data: 2009-11-13 15:27:24
Autor: Titus Atomicus
Poszukuję korby szosowej 165 mm
In article <hdh6an$old$1@news.lublin.pl>,
 "Magda Niedzwiedz" <magdzia88n@wp.pl> wrote:

Witam!
Niestety nie posiadam przedmiotu, ktorego poszukujesz. Odezwe sie jak bede miala jakies informacje, gzdzie mozesz go kupic.

Ja tylko chcialem oswiadczyc ze tez nie mam takiej korby. I nie mam pomyslu gdzie ja kupic. Ale moze kol. Wolff wie.

TA

Data: 2009-11-13 17:09:14
Autor: Tomasz Minkiewicz
> [...]

Ja tylko chcialem oswiadczyc ze tez nie mam takiej korby. I nie mam pomyslu gdzie ja kupic. Ale moze kol. Wolff wie.

„[Pewien sławny podróżnik] dał ogło­szenie do gazet, że poszukuje
towarzysza do podróży po Afryce. W nocy zbudził go dzwonek. Jakiś
nieznajomy pan chciał się z nim zobaczyć. Po przywitaniu się
nieznajomy zapytał: To pan dawał ogłoszenie, że poszukuje pan
towarzysza?
- Znaczy, rozumie pan? Znaczy, ten nieznajomy po­wiedział: Znaczy, mnie
jest bardzo przykro, ale ja nie mo­gę panu towarzyszyć.”

Tak się tę anegdotę opowiada, moi drodzy półanalfabeci.
Ze stylem, swadÄ… i diakrytykami.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-11-13 17:45:22
Autor: Titus Atomicus
Poszukuję korby szosowej 165 mm
In article <20091113170914.7e57da70@sultan>,
 Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> wrote:

> [...]
jest bardzo przykro, ale ja nie mogę panu towarzyszyć."

Tak się tę anegdotę opowiada, moi drodzy półanalfabeci.
Ze stylem, swad± i diakrytykami.

Mhm, co do stylu to mialbym pewne zastrzezenia (bo zpomniales wyciac 'znaczy, rozumie pan', niemniej jednak te wlasnie anegdotke chcialbym zadedykowac i kol. Fabianowi, i, przede wszystkim, jego guru, milosnikowi pisania nie na temat, kol. Wolffowi.

TA

Data: 2009-11-14 00:34:01
Autor: Coaster
Tomasz Minkiewicz wrote:

[...]

Hmm, chyba jednak literacko sie nie spelnisz - co wlasciwie miales na mysli? :-O

--
PoZdR
"If you find yourself standing to accelerate,

Data: 2009-11-14 13:29:26
Autor: Tomasz Minkiewicz
PoszukujÄ™ korby szosowej 165 mm
On Sat, 14 Nov 2009 00:34:01 +0100
Coaster <manypeny@mac.com> wrote:

Tomasz Minkiewicz wrote:

> [...]
> Ze stylem, swadÄ… i diakrytykami.
> Hmm, chyba jednak literacko sie nie spelnisz - co wlasciwie miales na

No nie rozrzewniajcie mnie. NaprawdÄ™ nie znacie tego tekstu i nie
przypomniał się Wam (mnie się wręcz narzucił), jak kol. Madzia
wyskoczyła ze swoim „niestety nie posiadam”?

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-11-14 15:07:45
Autor: Titus Atomicus
Poszukuję korby szosowej 165 mm
In article <20091114132926.6f771cd8@sultan>,
 Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com> wrote:

On Sat, 14 Nov 2009 00:34:01 +0100
Coaster <manypeny@mac.com> wrote:

> mysli? :-O

Nie, nie. To nie on, to Borchardt. A w zasadzie kapitan Mamert Stankiewcz.
Tylko jakos IMHO kiepsko zacytowany.

No nie rozrzewniajcie mnie. Naprawdę nie znacie tego tekstu i nie
przypomniał się Wam (mnie się wręcz narzucił), jak kol. Madzia
wyskoczyła ze swoim ?niestety nie posiadam"?

'Chwileczke. Sekunde. Niech pan mi nie przerywa kolego. To on nie spiewa tego serio wtedy. Przeciez. I to nalezy zrozumiec. I tutaj wydaje mi sie, ze panowie po prostu mylnie interpretuja. On po prostu spiewa zartobliwie, ironicznie, ze stosunkiem jakims takim zartobliwym do tematu i do samego siebie, ze on w ten sposób spiewa.'

I to by bylo na temat wypowiedzi kol. Madzi.
Wkleilbym to do stopki, ale za dlugie.

TA

Data: 2009-11-14 21:13:58
Autor: Coaster

Tomasz Minkiewicz wrote:

[...]

Hmm, "Znaczy kapiatana" sluchalem wielki temu w odcinkach w Polskim Radiu. Z tej manki lubie Slocuma, Vossa, Mowata.