Poszukuje filmow specyficznych

Data: 2009-12-05 12:43:39
Autor: Kyniu
Poszukuje filmow specyficznych
Dnia Fri, 4 Dec 2009 17:33:48 +0000 (UTC), Zbylut napisał(a):

Oto kryteria:
(...)
Dla przykładu - filmy które mi się podobały i są 'wzorcowe':

Problem w tym ze podales ambitne kryteria i liste filmow ktore nijak sie do
tych kryteriow maja. Przykladowo:
szczególnie seria Twin Peaks

Naprawde ktos dal sie nabrac na to pseudo-artystyczne gowno?
- District 9

Bo co? Bo krytycy napisali ze swieze? Ze ozywcze? Bo nakrecone w konwencji
reportazu? Jasne. I kwiatuszek na koncu "Nie placz kochanie, jeszcze wroce"
zamiast amerykanskiej flagi lopoczacej na wietrze stosowanej zamiennie ze
statua wolnosci. Szkoda ze do biletu nie dawali torebki na wymiociny.
- Terminatory :)

Eeee i gdzie ten ginacy glowny bohater? Gdzie to zwyciestwo zla nad dobrem?
- Resident Evil, - 28 dni później

No OK, idzie sie przy tym odmozdzyc po ciezkim tygodniu pracy ale nic
wiecej.
- Matrix 1

Cale szczescie ze dodales ta jedynke. Kyniu

Data: 2009-12-05 14:26:24
Autor: RedLite
Kyniu pisze:

[...]

:)))

--
"Aqua mola - powiedział rybak - Ty kurwo!"

Data: 2009-12-05 18:54:53
Autor: Tiber
Poszukuje filmow specyficznych
Silly, silly Kyniu nabazgrału:

Oto kryteria:
(...)

[...]

Czego nie rozumiesz w stwierdzeniu "filmy, które mi się podobały i są
[dla mojego gustu] wzorcowe"?

- District 9

Bo co?

Bo jak wyżej. Też jesteś wyznawcą "Read, think, post - choose any two"?

(Ciach brednie.)

--
tbr

Data: 2009-12-06 13:06:52
Autor: Kyniu
Dnia Sat, 5 Dec 2009 18:54:53 +0100, Tiber napisał(a):

Bo jak wyżej. Też jesteś wyznawcą "Read, think, post - choose any two"?

Tobie odpisywalem? Nie. EOT

Kyniu

Data: 2009-12-06 14:06:53
Autor: Tiber
Poszukuje filmow specyficznych
Silly, silly Kyniu nabazgrału:

Bo jak wyżej. Też jesteś wyznawcą "Read, think, post - choose any
two"?

Tobie odpisywalem? Nie. EOT

Przepraszam, że włamałem się na maila kolegi.

--
tbr

Data: 2009-12-07 18:19:33
Autor: Zbylut
Poszukuje filmow specyficznych
Kyniu zapodal(a):

szczególnie seria Twin Peaks

Naprawde ktos dal sie nabrac na to pseudo-artystyczne gowno?

film mi się po prostu podobał - był nietendencyjny, to znaczy że się nabrałem? :) Poza tym, ktoś mówił że to artyzm?
[...]

Nie czytuję recenzji. Podobał mi się pomysł, fakt można było to zrobić lepiej
(bez cukierków w fabule)

- Terminatory :)

Eeee i gdzie ten ginacy glowny bohater? Gdzie to zwyciestwo zla nad dobrem?

No przecież jakoś ludzie nie mogą dać rady robotom :)

- Matrix 1

Cale szczescie ze dodales ta jedynke.

fakt pozostałe były słabe...

--