Poszukuje filmow specyficznych

Data: 2009-12-05 14:45:05
Autor: Skumber
Poszukuje filmow specyficznych

Użytkownik "Zbylut" <Zbylut@NoWhere.zzz> napisał w wiadomości news:slrn.pl.hhhlqh.fog.ZbylutNoWhere.zzz...
Cześć kinomani :)

Niestety jestem zażenowany ostatnimi wyczynami kinowymi. Idę do kina i w ciągu
15 minut można zgadnąć co będzie i jak film się skończy. Albo głupie pomysły
typu Brus Łilis leci się wysadzić na asteroid :D
Dlatego proszę Was o podanie swoich typów filmów, spełniających kryteria,
które jak wierzę wyłonią filmy które będą mi się podobać :) Filmy mogą być
stare, byle dostępne w wypożyczalniach.

Oto kryteria:
- nietendencyjna fabuła typu:

a) główny bohater ginie
b) zło wygrywa, dobro przegrywa
c) wszyscy ludzie giną
d) zakończenie którego nikt by się nie spodziewał

"Atak Zabojczych Ryjowek"

http://www.youtube.com/watch?v=nhG8vLz9PUA

W zasadzie spelnia wiekszosc tych punktow.

Poszukuje filmow specyficznych