[XBOX360] Poszukuję gry z samochodami

Data: 2009-08-05 17:13:52
Autor: @dams
[XBOX360] Poszukuję gry z samochodami
brak samochodów ale mój typ to mx vs atv - tryb treningu mój synek swego czasu bardzo lubił

pozdrawiam

Użytkownik "Paweł Lenart" <just.ask@me.if.you.want.to> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h5c3kr$eo1$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Witam.

Poszukuję jakiejś gry z samochodami dla czterolatka, gdzie byłby jakiś tryb free ride z rozległym terenem. Chodzi o to, żeby nie musiał zbyt dużo kombinować ze skręcaniem i nawracaniem. Na razie męczy Burnout Paradise, ale sprawia mu to jeszcze problemy (duży pad, brak dobrej koordynacji jeszcze ;-)). Jakby był spory wybór samochodów, to byłby plus, bo potrafi się znudzić jednym samochodem po 30 sekundach ;-)

Z góry dziękuję za pomoc

pozdrawiam
Paweł Lenart

[XBOX360] Poszukuję gry z samochodami