Poszukuję instrukcji do pralki

Data: 2009-11-22 19:01:22
Autor: ...:::Tomek:::...
Poszukuję instrukcji do pralki
Witam,

poszukuję instrukcji obsługi do pralki General Electric WWH7109 TWW w języku polskim lub angielskim, ewentualnie niemieckim.
Najbardziej chodzi mi o oznaczenia programów na panelu (jeśli ktoś ma takie w innej pralce, to będę także wdzięczny za podesłanie innej instrukcji).
Link do zdjęcia panelu:
http://62.129.238.227/dsc_3721.jpg

Tomek

Data: 2009-11-23 12:08:42
Autor: Pietrek

Użytkownik "...:::Tomek:::..." <tomek@space.pl> napisał w wiadomości
[...]

Manuala nie mam ale oznaczenia wyglądają tak jak w innych pralkach, więc nie
ma zbytnio nad czym się zastanawiać.

P.

Poszukuję instrukcji do pralki