Poszukuję kawałka neoprenu 5 lub 7mm o wymiarach 10cm na 40cm.

Data: 2014-09-18 06:02:28
Autor: d3e96aba
Poszukuję kawałka neoprenu 5 lub 7mm o wymiarach 10cm na 40cm.
Poszukuję kawałka neoprenu 5 lub 7mm o wymiarach 10cm na 40cm. Jeżeli ktoś wie gdzie można coś takiego kupić lub ma na sprzedaż to proszę o kontakt.
Pozdrawiam

Data: 2014-09-20 09:47:29
Autor: Pszemol
<d3e96aba@opayq.com> wrote in message news:9e3bbc07-db0c-4832-b909-f871765a10d6googlegroups.com...
Poszukuję kawałka neoprenu 5 lub 7mm o wymiarach 10cm na 40cm.
Jeżeli ktoś wie gdzie można coś takiego kupić lub ma na sprzedaż to proszę o kontakt.

Odwiedziłbym jakąś bazę nurkową i zapytał czy mają gdzieś
na zbyciu jakiś starą piankę - wytniesz sobie z niej co potrzebujesz.
Np. z pleców. Może wyjść dużo taniej niż szukanie sklepu z neoprenem
do kupienia w ilościach detalicznych :-)
Albo kupić matę do ćwiczeń joga za 20zł, ma ona właśnie grubość 5-6mm.

Data: 2014-10-04 08:44:30
Autor: Wiesiek von Kl. Peterwitz

Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:9e3bbc07-db0c-4832-b909-f871765a10d6@googlegroups.com...

Poszukuję kawałka neoprenu 5 lub 7mm o wymiarach 10cm na 40cm. Jeżeli ktoś wie gdzie można coś takiego kupić lub ma na sprzedaż to proszę o kontakt.
Pozdrawiam

Miałem niedawno podobną potrzebę. Jako ze we Wrocławiu jest pewna firma produkująca pianki, udałem się do nich z prośbą o pozwolenie pogrzebania w ich śmietniku (ścinki). Odmówili. Byli gotowi odpłatnie załatwić mój problem a nie byli gotowi dać trochę ścinek.

Wiesiek

Data: 2014-12-08 21:08:20
Autor: Pszemol
"Wiesiek von Kl. Peterwitz" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> wrote in message news:m0o50a$fcu$1node1.news.atman.pl...
[...]

Wiesz Wieśku, teoretycznie z tych ścinek mógłbyś sobie posklejać całą
nową piankę i odebrać im zarobek. W sumie nie są firmą harytatywną, nie?

Data: 2014-12-09 19:03:53
Autor: Piotr Piesik
Poszukuję kawałka neoprenu 5 lub 7mm o wymiarach 10cm na 40cm.
W sumie, widząc jak bardzo zniszczone są niektóre pianki w terenie, należałoby wywiesić ogłoszenie w bazie nurkowej:

"ODKUPIĘ ZNISZCZONĄ PIANKĘ". Taką nie nadającą się już do pływania.

Kupujesz powiedzmy za 100 zł (sprzedawca powinien Cię po rękach całować). Potem wystawiasz materiał na Allegrze, Kup Teraz 1 zł za każde 10 cm2 łaty. Powierzchnia ciała dorosłego człowieka to jakieś 2 m2. Zakładając, że połowa starego skafandra nadaje się do sprzedaży, wychodzi jakieś 1000zł. Po odliczeniu kosztów aukcji, za pozostałe środki kupujesz sobie nowy skafander - np. mój Henderson 7 mm w sklepie nurkowym tyle kosztował. Albo 4 sztuki Tribordów 3 mm w Decathlonie. Albo 20 Tribordów shorty.

Taki pomysł na sfinansowanie swojego hobby ;)

pozdr.
Piotr

PS.
Czy ktoś znalazł sposób na automatyczne odfiltrowanie postów pewnego świra, który pisze na tematy, które chyba mało kogo obchodzą, poza nim samym?

Data: 2014-12-09 11:18:22
Autor: Rzecznik Prasowy CMAS/KDP/PTTK
[...]

Niektórzy nie zwracają uwagi, na pieniądze, które wydają...
Dostałeś oczywiście paragony za swoje kursy, czy płaciłeś do ręki?
Cała sekta płaci do ręki.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-09 14:56:23
Autor: Rzecznik Prasowy CMAS/KDP/PTTK
Poszukuję kawałka neoprenu 5 lub 7mm o wymiarach 10cm na 40cm.
Czy ktoś znalazł sposób na automatyczne odfiltrowanie postów pewnego świra, który pisze na tematy, które chyba mało kogo obchodzą, poza nim samym?

Po za tym mów za siebie. Są ludzie zainteresowani, czy czy czasem nie płacą lewej kasy przestępczości zorganizowanej.

Zygmunt Fąfara

Data: 2014-12-10 16:56:39
Autor: Alf/red/
On 09/12/14 23:56, Rzecznik Prasowy CMAS/KDP/PTTK wrote:
Są ludzie zainteresowani, czy czy czasem nie płacą lewej kasy przestępczości zorganizowanej.

Ale właściwym miejscem na takie działania jest prokuratura, a nie niusy.

--
Alf/red/

Data: 2014-12-11 00:13:29
Autor: Rzecznik Prasowy CMAS/KDP/PTTK
Poszukuję kawałka neoprenu 5 lub 7mm o wymiarach 10cm na 40cm.
Ale właściwym miejscem na takie działania jest prokuratura, a nie niusy.
-- Alf/red/

Przeciwnie. To grupa niusowa poświęcona nurkowaniu. Nurkowie mają prawo wiedzieć, że KDP, nie ma pozwolenia na obrót gotówką i, że płacą pieniądze przestępczości zorganizowanej. KDP też nie jest komórką PTTK, jak celowo wprowadza w błąd.
Nurkowie mają też prawo o tym dyskutować. To publiczna grupa. Także zachęcam do dyskusji.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-11 15:10:10
Autor: Alf/red/
On 11/12/14 09:13, Rzecznik Prasowy CMAS/KDP/PTTK wrote:
Nurkowie mają też prawo o tym dyskutować.

Co czynią radośnie i masowo, aż się serwer grzeje.

--
Alf/red/

Data: 2014-12-11 10:11:59
Autor: Rzecznik Prasowy WSI/KDP/PTTK
Poszukuję kawałka neoprenu 5 lub 7mm o wymiarach 10cm na 40cm.
Co czynią radośnie i masowo, aż się serwer grzeje.
-- Alf/red/

Może są zszokowani, że taka duża struktura, licząca ponad 100 klubów w całej Polsce i kilkanaście tysięcy członków działa nielegalnie. I to od tylu lat. I do tej pory nikt się za to nie wziął. Na pierwszy rzut oka nic nie widać, ale jak przejrzeć KRS to się okazuje, że to jeden wielki pierdolony kołchoz. I do tego nielegalny, bez konta w banku i faksu.
Pewnie się cześć nurków słusznie przestraszyła, a część niedowierza, że tak ludzi można robić w chuja. Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-11 21:00:28
Autor: Piotr Piesik
Poszukuję kawałka neoprenu 5 lub 7mm o wymiarach 10cm na 40cm.
W dniu 2014-12-11 09:13 jakiś anonim pisze:

Nurkowie mają prawo wiedzieć, że KDP,[ciach]

A zdajesz sobie sprawę, że są tu nurkowie, którzy nigdy nie widzieli KDP ani nie pływali z żadną bazą w Europie? Za to pływali z rekinami i zdecydowanie wolą te ostatnie niż żale jakiegoś anonima, który zachowuje się, jakby go właśnie odsunięto od koryta.

Sorry, musisz sobie sam z tym radzić, bo tutaj nikt nie będzie robił za policję, prokuraturę, sądy, dziennikarzy śledczych, za psychoterapeutę ani za czułą mamusię.

P.

Data: 2014-12-11 18:17:05
Autor: rzecznik125
> [...]

A zdajesz sobie sprawę, że są tu nurkowie, którzy nigdy nie widzieli KDP ani nie pływali z żadną bazą w Europie? Za to pływali z rekinami i zdecydowanie wolą te ostatnie niż żale jakiegoś anonima, który zachowuje się, jakby go właśnie odsunięto od koryta.

Też wolę nurkować z delfinami niż w systemie argentyńskim. Co do koryta to mnie nie odsunięto od koryta tylko niedawno się kapnąłem, że KDP to niejawny system argentyński, dlatego jestem wkurwiony. Ciężko pomyśleć, ze taki sympatyczny Kierepko, to w rzeczywistości cyniczny WSIarz od prania pieniędzy i robienia ludzi w chuja.

Sorry, musisz sobie sam z tym radzić, bo tutaj nikt nie będzie robił za policję, prokuraturę, sądy, dziennikarzy śledczych, za psychoterapeutę ani za czułą mamusię.

Wcale nie muszę sobie sam z tym radzić. Jeszcze raz ci powtarzam, żebyś mówił za siebie. To po prostu publiczna grupa nurkowanie, obejmująca całe spektrum zagadnień związanych z nurkowaniem.

Rafał Pawłowski

Data: 2014-12-09 22:12:56
Autor: Pszemol
"Piotr Piesik" <ppiesik@gazeta.pl> wrote in message news:m67di6$ja$1speranza.aioe.org...
wychodzi jakieś 1000zł. Po odliczeniu kosztów aukcji, za pozostałe środki kupujesz sobie nowy skafander - np. mój Henderson 7 mm
w sklepie nurkowym tyle kosztował.

Którego Hendersona 7mm kupiłeś?
Bo ja mam THERMAXX jumpsuit z ziperem z tyłu...
Dałem za niego w sierpniu tego roku w lokalnym sklepie nurkowym $310 brutto.
Nie mogłem ich nigdzie znaleźć online, nie wiedzieć czemu. Może nowość?

Albo 4 sztuki Tribordów 3 mm w Decathlonie. Albo 20 Tribordów shorty.

Dobra ta marka?

Taki pomysł na sfinansowanie swojego hobby ;)

Bardzo dobry pomysł...

Czy ktoś znalazł sposób na automatyczne odfiltrowanie postów pewnego świra, który pisze na tematy, które chyba mało kogo obchodzą, poza nim samym?

Chyba można nauczyć sie omijać nieautomatycznie :-)

Data: 2014-12-11 04:27:50
Autor: Piotr Piesik
W dniu 2014-12-10 05:12, Pszemol pisze:

Którego Hendersona 7mm kupiłeś?
Bo ja mam THERMAXX jumpsuit z ziperem z tyłu...
Dałem za niego w sierpniu tego roku w lokalnym sklepie nurkowym $310

A870MB-44 L
za 990 zł w zeszłym roku

ma bardzo dużą wyporność :(

P.

Data: 2014-12-10 23:07:38
Autor: Pszemol
"Piotr Piesik" <ppiesik@gazeta.pl> wrote in message news:m6b2vk$et8$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie mogłem się nigdy przekonać do tej serii - za sztywne,
ciężko się w to ubrać już o ściąganiu mokrego nawet nie mówię.

Data: 2014-12-11 21:04:17
Autor: Piotr Piesik
W dniu 2014-12-11 06:07, Pszemol pisze:
Nie mogłem się nigdy przekonać do tej serii - za sztywne,
ciężko się w to ubrać już o ściąganiu mokrego nawet nie mówię.

O dziwo, wchodził na mnie w sklepie łatwiej niż inne - więc wziąłem. W terenie też nie mam problemu z obsługą. Widać skafander ma mój kształt ;) Owszem, nieco krępuje ruchy - ale w końcu to jest 7 mm.

Niestety, konieczność nurkowania z 18 kg ołowiu (to nie pomyłka ani błąd w wyważaniu) mocno ogranicza zastosowania. Z innym skafandrem 5 mm potrzebowałem 8 kg. Morze Czerwone.

Ostatecznie pływam w 3+1 mm Tribord. W sumie 300 zł za oba. Banalnie łatwe zakładanie, bo shorty jak wiadomo wchodzi łatwo, a overall się po nim ślizga.

P.

Data: 2014-12-11 19:51:14
Autor: Pszemol
"Piotr Piesik" <ppiesik@gazeta.pl> wrote in message news:m6ctbs$6gs$1speranza.aioe.org...
[...]

No właśnie poczułbyś różnicę w THERMAXX bo jest bardzo elastyczny.

Niestety, konieczność nurkowania z 18 kg ołowiu (to nie pomyłka ani błąd w wyważaniu) mocno ogranicza zastosowania. Z innym skafandrem 5 mm potrzebowałem 8 kg. Morze Czerwone.

Ciekawe...
W listopadzie nurkowałem w Kaliforni i miałem ze sobą 28 funtów,
czyli jakieś 12 kg. A miałem pod tym 7mm jeszcze 5mm bezrękawnik
z kapturem "H2" Hendersona, więc miałem dodatkową wyporność...
A do chudzielców nie należę, musiałem wziąć XL-kę tego THERMAXXa :-)

Ostatecznie pływam w 3+1 mm Tribord. W sumie 300 zł za oba. Banalnie łatwe zakładanie, bo shorty jak wiadomo wchodzi łatwo, a overall się po nim ślizga.

No ale na zimną wodę to się nie nadaje - co innego Egipt lub Hawaje :-)

Poszukuję kawałka neoprenu 5 lub 7mm o wymiarach 10cm na 40cm.