[spam] Poszukuję malucha ...nie żeby mi odpa dł, czy coś ... fiata 126 P :)

Data: 2009-11-12 17:34:43
Autor: J.F.
[spam] Poszukuję malucha ...nie żeby mi odpa dł, czy coś ... fiata 126 P :)
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl>
Przypsamuję - poszukuję po raz kolejny malacza ... ten którego miałem ongiś nabyć zginął śmiercią tragiczną, a wzięło mnie znowu na wygłupy ;)
To co jest na allegro (parę sztuk obejrzałem) to padaka.

A po co ci lepszy, przeciez go w jeden dzien rozwalisz :-)

BTW - może głupie pytanie - czy takie auta jak maluch, poldek, 125 - dostępne są na giełdach ? Komuś chce się płacić opłatę za wjazd na giełdę,stać parenaście godzin by zarobić (wątpliwie) te parę stówek ?

Tak mowiac szczerze to nie widzialem.

www.autogielda.com.pl

J.

Data: 2009-11-12 20:44:29
Autor: Rafał \"SP\" Gil
J.F. pisze:

A po co ci lepszy, przeciez go w jeden dzien rozwalisz :-)

Nie - Maluch ma jeździć. Co więcej, zostanie FACHOWO POMALOWANY I OKLEJONY - ma robić za reklamę jak w JMB. I minimum rok ma jeździć po Wrocławiu.

Tak mowiac szczerze to nie widzialem.

Tego się bałem, że to towar "spod lady" ;/

Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-11-13 11:16:18
Autor: Brzezi
czw, 12 lis 2009 o 20:44 GMT, Rafał "SP" Gil napisał(a):

A po co ci lepszy, przeciez go w jeden dzien rozwalisz :-)

Nie - Maluch ma jeździć. Co więcej, zostanie FACHOWO POMALOWANY I OKLEJONY - ma robić za reklamę jak w JMB. I minimum rok ma jeździć po Wrocławiu.

Ja raczej reklam umieszczonych na maluchu, czy trabancie, czy wartburgu czu
innych zlomach jakie zdarza sie widziec, to nie bralbym powaznie, a wrecz
przeciwnie, takie reklamy dzialaja na mnie anty...

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2009-11-13 11:20:55
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Brzezi pisze:
[...]

O to Rafalowi chodzi :-)

[spam] Poszukuję malucha ...nie żeby mi odpa dł, czy coś ... fiata 126 P :)