[spam] Poszukuję malucha ...nie żeby mi odpadł, czy coś ... fiata 126 P :)

Data: 2009-11-11 18:52:26
Autor: J.S
[spam] Poszukuję malucha ...nie żeby mi odpadł, czy coś ... fiata 126 P :)

Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:hden39$s48$1inews.gazeta.pl...
Przypsamuję - poszukuję po raz kolejny malacza ... ten którego miałem ongiś nabyć zginął śmiercią tragiczną, a wzięło mnie znowu na wygłupy ;)

Czy ktoś z grypowiczów ma malacza (na chodzie) na sprzedaż ?\

Wiecie ... w rodzinie i takie tam ... stodoły etc ... nie pogardzę również kredensem czy innym poldkiem ;)

To co jest na allegro (parę sztuk obejrzałem) to padaka.

BTW - może głupie pytanie - czy takie auta jak maluch, poldek, 125 - dostępne są na giełdach ? Komuś chce się płacić opłatę za wjazd na giełdę,stać parenaście godzin by zarobić (wątpliwie) te parę stówek ?
--

http://wiadomosci.onet.pl/2076305,11,policyjne_polonezy_do_kupienia_za_300_zlotych,item.html

[spam] Poszukuję malucha ...nie żeby mi odpadł, czy coś ... fiata 126 P :)