[spam] Poszukuję malucha ...nie żeby mi odpadł, czy coś ... fiata 126 P :)

Data: 2009-11-13 10:26:59
Autor: Bartek
[spam] Poszukuję malucha ...nie żeby mi odpadł, czy coś ... fiata 126 P :)
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:hden39$s48$1inews.gazeta.pl...
Przypsamuję - poszukuję po raz kolejny malacza ... ten którego miałem ongiś nabyć zginął śmiercią tragiczną, a wzięło mnie znowu na wygłupy ;)

Czy ktoś z grypowiczów ma malacza (na chodzie) na sprzedaż ?\

rafał, jak szukasz kaszla w dobrym stanie, to szukaj jak najstarszego. im starszy, tym lepszy.

serio mowie;)

ja jutro idę oglądać kanciaka.;)
będzie mój;)
jak by ktos na slasku widzial do sprzedania starego poldolota, kanta, czy innego wynalazka  za niewielka kase to też chętnie na prv info przyjme.

--
Pozdrawiam, Bartek
[SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

Data: 2009-11-16 11:24:01
Autor: Dman-666
[spam] Poszukuję malucha ...nie żeby mi odpadł, czy coś ... fiata 126 P :)
Patrze a tu w szybce robal taki: news:hdj8hi$h91$1node2.news.atman.pl !
Pewnie kiero jakis, ten Bartek . Tak se patrze i patrze jak nawija
makaron na uszy:
ja jutro idę oglądać kanciaka.;)
będzie mój;)

Kupiony?
--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2009-11-16 12:27:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Dman-666 pisze:

ja jutro idę oglądać kanciaka.;)
będzie mój;)
Kupiony?

Też żem ciekawy. Mnie na razie nadal się nie udało.
Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do motocykli

Data: 2009-11-17 10:56:20
Autor: Bartek
Użytkownik "Dman-666" <dman666topodpucha@torztofejk.o2.pl> napisał w wiadomości news:Xns9CC57E2474ED8Zielonagens213.180.128.149...
[...]

kupiony!

jak uda mi sie to jakies fotosy podam, mzoe dzisiaj wieczorem.

zyje, jezdzi, zdrowa podloga i progi,

w tym roku byl nad morzem [z gliwic].

czasu malo w tym tygodniu dlatego doslownie jezdzilem nim chwile - tyle by do domu dojechac i sie przejechac chwile wczoraj po osiedlul;)

trzeba pare spraw sprawdzic i poprawic - np brzeczacy wydech, cały i sprawny, ale na laczeniu rur jest rozica srednicy i chyba nie da sie dociagnac by sie trzymalo - zastanawiam sie co z tym zrobic - czy jakims kawalkiem blachy obwinac, czy jak...

pali od strzala, ale chcial bym swiece wymienic, bo jakie s tam dziwne kombianacje wychodzily - typu wymiana jednej lub dwoch jak padly, a reszta jezdziala dalej.

przegląd przechodzi!:

może dzisiaj, albo w czwartek jak z krakowa wroce siade, wejde pod niego, sciagne koło i zobacze na przewody ham. itp. itd,
bo narazie nawet czasu niebyło.

no i do kredensa dostalem pol garazu czesci.
zderzaki, wał, rozrusznik, mnustwo dupereli.

ma klimat:)

Data: 2009-11-17 12:01:17
Autor: Dman-666
[spam] Poszukuję malucha ...nie żeby mi odpadł, czy coś ... fiata 126 P :)
Patrze a tu w szybce robal taki: news:hdtr8j$9a4$1node1.news.atman.pl !
Pewnie kiero jakis, ten Bartek . Tak se patrze i patrze jak nawija
makaron na uszy:
ma klimat:)

Oj ma ;) Pozazdroscic.
Czekamy na szoty.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2009-11-17 16:10:21
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Bartek pisze:

ja jutro idę oglądać kanciaka.;)

BTW - jak go wyhaczyłeś ? Sieć ? Autogiełda ? Ja teraz zastanawiam się nad objechaniem całego miasta i zakarteczkowaniem co poniektórych, że kupię ...