Poszukuję mapy

Data: 2013-07-15 22:07:13
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Poszukuję mapy
Cześć!

Poszukuję mapy Cartomedia "Okolice Bydgoszczy i Torunia" 1:75k i nie mogę jej nigdzie dorwać w wersji papierowej.

http://www.ksiegarniamapnik.pl/mapnik/shop/-1129-15-Okolice-Bydgoszczy-i-Torunia-mapa-turystyczna-1-75-000.html

Czy ma ktoś z was może na zbyciu tę pozycję?

A może polecicie coś innego obejmującego tamten rejon?

Z góry dziękuję :)

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

Data: 2013-07-16 08:22:14
Autor: M@tej
Poszukuję mapy
Dnia Mon, 15 Jul 2013 22:07:13 -0700 (PDT), "Marek 'Qrczak' Potocki"
<qrczakoff@gmail.com> napisal(a):

[...]

Ja mam coś takiego:

http://www.matras.pl/okolice-bydgoszczy-i-torunia-mapa-turystyczna-laminowana-gps-1-75-000-expressmap.html

Dziś wybieram się do Bydgoszczy, zobaczę, co w empiku mają.

--
Maciej

Data: 2013-07-16 01:23:18
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Poszukuję mapy

http://www.matras.pl/okolice-bydgoszczy-i-torunia-mapa-turystyczna-laminowana-gps-1-75-000-expressmap.html

To u nas też mają, ale dawać 25 zeta za mapę do właściwie jednorazowego użycia średnio mi się kalkuluje. Ale dzięki :)

Data: 2013-07-16 01:30:53
Autor: julitagruchota
Poszukuję mapy
W dniu wtorek, 16 lipca 2013 10:23:18 UTC+2 użytkownik Marek 'Qrczak' Potocki napisał:

> To u nas też mają, ale dawać 25 zeta za mapę do właściwie jednorazowego użycia średnio mi się kalkuluje. Ale dzięki :)

Za darmo, ale musisz poświęcić kilka chwil na poznanie progamów:
1. Programem MapoTero ściągasz odpowiednie mapy z http://mapy.geoportal..gov.pl/imap/.
2. Instalujesz TrekBuddy na telefonie z GPS.
3. Przygotowane wcześniej atlasy skopiuj na karę pamięci telefonu do odpowiedniego kataogu.

Można jeszcze sklejać "kafelki" z MapoTero i wydrukować interesujący obszar.

Zdravim,

Data: 2013-07-16 12:24:37
Autor: cytawa
Poszukuję mapy
julitagruchota@gmail.com pisze:

[...]

Stad mozesz sciagnac te mape w wersji aktualnej, turystycznej, w skali 1:75 000 pod program kamap.

http://www.kamap.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=30&Itemid=93#O03

Masz dosyc funkcjonalna wersje demo i mapy mozna ogladac.

Jan Cytawa

Data: 2013-07-16 05:01:01
Autor: Marek 'Qrczak' Potocki
Poszukuję mapy
W dniu wtorek, 16 lipca 2013 12:24:37 UTC+2 użytkownik cytawa napisał:

> [...]

http://www.kamap.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=30&Itemid=93#O03

Masz dosyc funkcjonalna wersje demo i mapy mozna ogladac.

O, dzięki. Teraz mogę sobie spokojnie poszukać papiera, a przynajmniej coś widzę :)

Z targeo też chętnie korzystam :)

Poszukuję mapy