Poszukuję mostka Accent

Data: 2009-03-25 09:42:18
Autor: Przemek
Poszukuję mostka Accent
Witam, poszukuję mostka Accent AS-366AH 100mm. Może ktoś widział go w
jakimś sklepie? Nie chodzi mi o net, bo niestety nie ma go dostępnego,
mimo, że jest umieszczany na stronach. Zależy mi akurat na tym modelu,
a Velo jak na złość wycofało go ze swojej oferty :/. Jeżeli ktoś wie,
gdzie jest ten mostek dostępny, to proszę o kontakt, please!

http://www.mbike.pl/product_info.php?manuf...roducts_id=1600

chodzi dokładnie o ten mostek

Data: 2009-03-25 10:36:44
Autor: Przemek
Poszukuję mostka Accent
On 25 Mar, 17:42, Przemek <przemyslaw...@gmail.com> wrote:

poprawiam link, widocznie już usunęli ze swojej strony po moim
telefonie :)

http://www.bikekatalog.pl/2008/?ppg=show&baza=komponenty&pid=2141&fname=Accent&mname=AS-366%20AH

Data: 2009-03-25 20:03:32
Autor: PeJot ( home)
Poszukuję mostka Accent
Przemek pisze:
[...]

Zdjąłem niedawno z roweru innego Accenta, który mi nie pasował kątami. OIDP jest lżejszy, ale żeby dokładnie sprawdzić musiałbym poszukać w piwnicy. Mam szukać ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-03-25 12:19:47
Autor: Przemek
Poszukuję mostka Accent
On 25 Mar, 20:03, "PeJot ( home)" <Pe...@o2.pl> wrote:

Zdjąłem niedawno z roweru innego Accenta, który mi nie pasował kątami.
OIDP jest lżejszy, ale żeby dokładnie sprawdzić musiałbym poszukać w
piwnicy. Mam szukać ?

jeżeli możesz. A w jakim jest stanie? Tzn, czy bardzo zjechany.

Data: 2009-03-25 21:25:22
Autor: PeJot ( home)
Poszukuję mostka Accent
Przemek pisze:
[...]

_Sklepowym_, pojeździłem ze 3 tygodnie i stwierdziłem że jest zbyt niski. Teraz mam Tiogę +15 deg i ręce nie bolą.

Tyle że to jest coś koło 120 mm, dokładnie ten model

http://www.mbike.pl/product_info.php?products_id=1593

Kolor grafit.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-03-25 13:30:03
Autor: Przemek
Poszukuję mostka Accent
On 25 Mar, 21:25, "PeJot ( home)" <Pe...@o2.pl> wrote:

_Sklepowym_, pojeździłem ze 3 tygodnie i stwierdziłem że jest zbyt
niski. Teraz mam Tiogę +15 deg i ręce nie bolą.

Tyle że to jest coś koło 120 mm, dokładnie ten model

dzięki za dobre chęci, niestety ja szukam 100mm. Ten będzie
zdecydowanie za długi.

pozdrawiam i szukam dalej :)

Data: 2009-03-26 21:26:26
Autor: PeJot ( home)
Poszukuję mostka Accent
Przemek pisze:
[...]

Więc z powrotem wrzucam do "przydasiów", ale gdyby ktoś szukał mostka Accent Blade, 120 mm +6 deg w stanie sklepowym, mogę się go pozbyć.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2009-03-25 14:24:11
Autor: sebekfireman
Poszukuję mostka Accent
Kurcze - byś dał kilka dni wcześniej znać to może bym go Tobie
odsprzedał bo mam akurat ten model o długości 100 mm i już mi się
trochę znudził. A tak wczoraj złożyłem kokpit do kupy i narazie raczej
mi się nie będzie chciało nic majstrować przy kokpicie.

Data: 2009-03-25 14:37:03
Autor: Przemek
Poszukuję mostka Accent
On 25 Mar, 22:24, sebekfire...@gmail.com wrote:
[...]

jak byś się rozmyślił, to daj znać ile za niego chcesz i daj jakieś
zdjęcia

pozdr

Data: 2009-03-25 16:49:31
Autor: Jan Srzednicki
Poszukuję mostka Accent
On 2009-03-25, Przemek <przemyslaw.22@gmail.com> wrote:
[...]

"Nie znaleziono produktu"

chodzi dokładnie o ten mostek

A co w nim takiego magicznego, że nie może być inny?

Data: 2009-03-25 10:41:32
Autor: Przemek
Poszukuję mostka Accent
On 25 Mar, 17:49, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2009-03-25, Przemek <przemyslaw...@gmail.com> wrote:

A co w nim takiego magicznego, że nie może być inny?

a nie wystarczy, że taki chcę? :)
Przecież nie piszę, że jest naj*..., czy takie tam. Nie interesują
mnie opinie nt. tego mostka, a że mogę kupić inny, to sam na to
wpadłem ;P. Ale napisałem post z myślą o tym, że jest ktoś na grupie,
kto wie, gdzie można znaleźć TEN mostek.

pozdr

Data: 2009-03-25 17:45:29
Autor: Jan Srzednicki
Poszukuję mostka Accent
wrote:
On 2009-03-25, Przemek <przemyslaw...@gmail.com> wrote:

[...]

Ale ja tylko napisałem, co w nim takiego szczególnego..? :P

Data: 2009-03-25 10:55:30
Autor: Przemek
Poszukuję mostka Accent
On 25 Mar, 18:45, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
wrote:

Ale ja tylko napisałem, co w nim takiego szczególnego..? :P

podoba mi się..., a poza tym zmieniam cały kokpit + sztyca z obejmą na
accenta. Mam tak, że jak sobie coś upatrzę i przekonam do tego, to
ciężko mi się przestawić. Dzisiaj na telefony w sprawie dostępności
wydałem ok 50% ceny mostka :)

pozdr

Poszukuję mostka Accent