Poszukuje nazyw filmu

Data: 2009-09-09 23:44:45
Autor: Maria B
Poszukuje nazyw filmu
Witam !

Jakis czas temu ogladałam film ktorego akcja toczy sie w przyszlosci.
Kobiety nie zachodzą w ciążę lecz jednej sie udaje i probuje to ukryć..  ucieka..
Film utrzymany w mrocznym nastroju.
Tylko tyle pamiętam chętnie sobie odświeże ten film lecz zachodze w głowe  jak sie nazywał.

Czy ktoś z Was kojarzy jaki to tyluł - pomocy :)

Jak sie komuś cos wkręci to teraz zasnąć nie może ...

pozdrawiam

Data: 2009-09-09 23:48:09
Autor: looker
Poszukuje nazyw filmu
Czy ktoś z Was kojarzy jaki to tyluł - pomocy :)

http://www.imdb.com/title/tt0206634/
Children of Men

Data: 2009-09-12 19:29:04
Autor: FELiX
Poszukuje nazyw filmu
W dniu 2009-09-09 23:44, Maria B pisze:
[...]

Mnie to się trochę kojarzy z "Opowieścią Podręcznej"
http://www.filmweb.pl/f8400/Opowieść+Podręcznej,1990/opisy

Data: 2009-09-13 11:18:41
Autor: Ghost
Poszukuje nazyw filmu

Użytkownik "FELiX" <self@banzai.xe> napisał w wiadomości news:h8glp1$98r$1adenine.netfront.net...
[...]

Nie mam pojecia jak mozna miec takie skojarzenie - nic sie nie zgadza, przeciez ewidetnie chodzi o Children of Men .

Poszukuje nazyw filmu