Data: 2011-08-01 02:03:46 | |
Autor: Lisciasty | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
Witam,
Najbardziej interesuje mnie dostępność części, tzn. czy jest np. coś czego za diabła nie da się dostać, czy raczej da radę naprawić takie jeździdło bez zwiedzania bazarów, grzebania po złomie itp. :> Pzdr. L. |
|
Data: 2011-08-01 10:05:40 | |
Autor: Waldek Godel | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
Dnia Mon, 1 Aug 2011 02:03:46 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):
Najbardziej interesuje mnie dostępność części, tzn. czy jest np. coś Może zacznij od wiarygodnych informacji ile to pali... -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-08-01 17:00:45 | |
Autor: Dysiek | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
Może zacznij od wiarygodnych informacji ile to pali... 8 litrow po miescie (Wroclaw). Na LPG bral mi 9.5 (najprostsza instalacja II generacji zdaje sie) Dysiek |
|
Data: 2011-08-02 12:32:33 | |
Autor: PM | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
8 litrow po miescie (Wroclaw). Na LPG bral mi 9.5 (najprostsza instalacja II generacji zdaje sie)jakoś dużo benzyny ze 5-6 brał (kombi) |
|
Data: 2011-08-02 12:34:13 | |
Autor: Dysiek | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
jakoś dużo Mialem zrypane ssanie - nie domykalo sie do konca :-) Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2011-08-01 11:46:27 | |
Autor: Sylwester Łazar | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
Przypuszczam, że bez problemu.
Problem jest zimą na krótkich odcinkach. Tam zdaje się było ssanie tzw. automatyczne, które dość późno się rozłączało, dlatego zimą samochód znacznie więcej zużywał paliwa. Proponuję od razu wyrzucić gaźnik i wstawić wtrysk, sondę lambda, komputer od późniejszego modelu silnika. Wtedy ten wóz będzie wzorem spalania. -- pozdrawiam Sylwester Łazar http://www.alpro.pl http://www.rimu.pl -oprogramowanie do edycji schematów i projektowania PCB |
|
Data: 2011-08-02 12:36:51 | |
Autor: PM | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
Przypuszczam, że bez problemu. jest problem bo to ani stary trampek ani polo pamiętm że np. wahacze były w jakiejś kosmicznej cenie (300zł 5 lat temu?) komfort jazdy i trakcja nędzna. reflektory nawet nie halogenowe ciasno choć silnik (gaźnik) fajnie pracował (zwijał asfalt przy starcie) to w dzisiejszych czasach nie polecam. |
|
Data: 2011-08-02 11:40:58 | |
Autor: Waldek Godel | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
Dnia Tue, 2 Aug 2011 12:36:51 +0200, PM napisał(a):
komfort jazdy i trakcja nędzna. Bzdura, Trampek miał H4 od 1984 roku w standardzie, łącznie z alternatorem. W maluchu jeszcze przez kilka lat trzeba było dopłacać za to jako opcję. Komfortem i ilością miejsca też bił kaszla na głowę. Od 1986 roku miał nawet sprężyny śrubowe z tyłu, nie wiem jak z przodu. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-08-02 13:10:40 | |
Autor: Dysiek | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
Komfortem i ilością miejsca też bił kaszla na głowę. I nie tylko kaszla. Bagaznik ogromny, miejsca z przodu full, niezla moc, prosta konstrukcja i niska cena. Wolalbym miec Trampka jeszcze raz niz CC czy Tico. Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2011-08-02 12:18:57 | |
Autor: Waldek Godel | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
Dnia Tue, 2 Aug 2011 13:10:40 +0200, Dysiek napisał(a):
I nie tylko kaszla. Bagaznik ogromny, miejsca z przodu full, niezla moc, prosta konstrukcja i niska cena. Wolalbym miec Trampka jeszcze raz niz CC czy Tico. Prostota serwisowania również. Fajnie zrobiony przyśpieszacz zapłonu powodował, że wyłączony silnik miał zapłon na ZZ, co pozwalało ustawić wszystko przy pomocy klucza od świec i śrubokręta. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-08-02 14:28:48 | |
Autor: Dysiek | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
Prostota serwisowania również. To tez, choc upchane tam bylo wszytsko na maxa i czasami ciezko bylo sie gdzieniegdzie dostac. Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2011-08-02 13:34:30 | |
Autor: Waldek Godel | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
Dnia Tue, 2 Aug 2011 14:28:48 +0200, Dysiek napisał(a):
To tez, choc upchane tam bylo wszytsko na maxa i czasami ciezko bylo sie gdzieniegdzie dostac. eee??? że co? Którą wersję masz na myśli? Bo ja wciąż dwusuwa, jedynego słusznego Trabanta :-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-08-02 15:18:42 | |
Autor: Dysiek | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
Którą wersję masz na myśli? Bo ja wciąż dwusuwa, jedynego słusznego No ja wersje 1.1 :-) Niektorzy wrzucali jeszcze 1.3 od Wartburga Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2011-08-02 15:22:39 | |
Autor: PM | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:9vl9lvy6ozf7$.dlglepper.institute.com... Dnia Tue, 2 Aug 2011 12:36:51 +0200, PM napisał(a): ło taką: http://www.radar.pl/Zarowka-H4-R2-12-V-4540-W-54528997/ tak czy inaczej marnie świeciły W maluchu jeszcze przez kilka lat trzeba było dopłacać za to jako opcję.no to super! kiedys było warto miec trampka ale teraz? chyba że jako zabaweczkę. |
|
Data: 2011-08-02 15:29:08 | |
Autor: Dysiek | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
no to super! kiedys było warto miec trampka Widzisz cos lepszego za ~1000 zl? Pozdrawiam Dysiek |
|
Data: 2011-08-02 15:10:17 | |
Autor: Waldek Godel | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
Dnia Tue, 2 Aug 2011 15:29:08 +0200, Dysiek napisał(a):
Widzisz cos lepszego za ~1000 zl? do jazdy? wiele aut. W zasadzie każde proste auto do którego części są wciąż produkowane i jest maksymalnie proste. Np. Citroen AX 1.0 Niestety, czasy trabanta już minęły. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-08-02 16:30:12 | |
Autor: J.F. | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
Dnia Tue, 2 Aug 2011 15:22:39 +0200, PM napisał(a):
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości w koncu R2 czy H4 ? Z cokolem R2 (czy moze R3 ?) byla pozniej cala masa zarowek do wyboru. Sam na dlugich mialem 4*75W (nie w trampku) i to juz bylo cos :-) no to super! kiedys było warto miec trampka Tylko do czego zabaweczke ? Niestety - czas tramka sie skonczyl. Nawet ten 1.1 - maly, ciasny, prymitywny i bez silnika. No i bez klimy :-) J. |
|
Data: 2011-08-01 17:03:07 | |
Autor: Dysiek | |
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo | |
Najbardziej interesuje mnie dostępność części, tzn. czy jest np. coś We Wroclawiu jak mialem Trabanta 1.1 (z 6 lat temu) byly dwa sklepy specjalizujace sie w czesciach do aut z NRD. Wszystko mozna bylo dostac. Genralnie autko fajne - nigdy mnie nie zawiodlo, na pewno lepsze jak Fiat Cinquecento, Tipo, Tico itd. Pozdrawiam Dysiek |