Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo

Data: 2011-08-01 17:03:07
Autor: Dysiek
Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo
Najbardziej interesuje mnie dostępność części, tzn. czy jest np. coś
czego za diabła nie da się dostać, czy raczej da radę naprawić takie
jeździdło bez zwiedzania bazarów, grzebania po złomie itp. :>

We Wroclawiu jak mialem Trabanta 1.1 (z 6 lat temu) byly dwa sklepy specjalizujace sie w czesciach do aut z NRD. Wszystko mozna bylo dostac. Genralnie autko fajne - nigdy mnie nie zawiodlo, na pewno lepsze jak Fiat Cinquecento, Tipo, Tico itd.

Pozdrawiam
Dysiek

Poszukuję opinii o Trabancie 1.1 z silnikiem z Polo