Poszukuje płyty pod OPTERON-y (zasilacza t eż)

Data: 2009-12-18 15:21:21
Autor: SebastianT
Poszukuje płyty pod OPTERON-y (zasilacza t eż)

Witam,

poszukuję płyty głównej pod dwa opterony 23xx z możliwością późniejszego upgrad-u do serii 24xx.

Na razie zdecydowałem się na zakup TYAN S2927-E (cena około 1250zł),
lub SuperMicro H8DME-2 (cena również w okolicach 1200-1300zł)

Szukam i szukam, ale okazuje się że te płyty wszędzie są na zamówienie (rozumiem nietypowe), ale może ktoś z was wie gdzie była by dostępna od ręki, nawet inna płyta obsługująca opterony 23xx i 24xx z jednym PCI oraz kartą graficzną (2xLAN, SATA2)? Może być poza Polską byle w europie z możliwością płacenia kartą... (dostępna, nie na zamówienie)

Pytanie jaki zastosować zasilacz do takiej płyty? (płyta, 2x opteron TPD 75, 2 dyski sata 2)

Pozdrawiam,
Sebastian

Data: 2009-12-18 12:49:13
Autor: Andrzej
On 18 Gru, 15:21, SebastianT <sebek.pro...@nie.spamowac.civ.pl> wrote:

[...]

mam płytę socket F opteron 2000 i wyższe, model płyty to 484274-001,
mogę sprzedać tobie ja od ręki, (wystawie na allegro) również wchodzi
w grę

Data: 2009-12-21 00:17:48
Autor: SebastianT
Andrzej pisze:
[...]

Cześć,

Dziękuję za zainteresowanie, ale to nie to czego szukam. Poniżej tłumaczę dla czego:

Twoja płyta to któryś z TYAN-ów (S2915 chyba) robiona dla HP, są trzy wersje tej płyty z (końcówka -001;002;003)
Wersja którą posiadasz na pewno bardzo dobrze współpracuje z procesorami serii 2200 (dwa rdzenie), wersja 002 współpracuje z seria 2300 ale podobno tylko tzw. stepping B3 (rdzeń Barcelona 65nm), 003 współpracuje z resztą cztero rdzeniowych procesorów AMD.
Wszystko oczywiście wyczytane w różnych zakątkach sieci, nie sprawdzałem tego  osobiście.

Pozdrawiam,
Sebastian

Data: 2009-12-23 22:34:49
Autor: Andrzej
On 21 Gru, 00:17, SebastianT <sebek.pro...@nie.spamowac.civ.pl> wrote:
Andrzej pisze:

> [...]

z resztą cztero rdzeniowych procesorów AMD.
Wszystko oczywiście wyczytane w różnych zakątkach sieci, nie sprawdzałem

Rozumiem. Muszę się dokładnie przyjrzeć oznaczeniom  mojej płyty. W
Ivacomie mieli kiedyś płyty supermicro dostępne od ręki.  Dla
podobnego rozwiązania z dwoma xeonami 5110 i 2 hdd 250GB stosuje
zasilacz HP Delta 350W z dorobioną  końcówką EPS12V.

Poszukuje płyty pod OPTERON-y (zasilacza t eż)